Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

04 Španjolska – live chat
04 Španjolska – live chat

Lowe: Mercedes je na početku ove ere skrivao pravu brzinu u strahu od promjene pravila

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Lowe: Mercedes je na početku ove ere skrivao pravu brzinu u strahu od promjene pravila

Ante Vetma

Mercedesov bivši tehnički direktor Paddy Lowe kaže da su se početkom turbohibridne ere 2014. godine jako potrudili sakriti svoju pravu brzinu, a sve od straha da će FIA uvesti novi tehnički pravilnik ako vidi kolika je zapravo njihova prednost u odnosu na sve druge konkurente.

“Pred kraj predsezonskog testiranja 2014. godine smo vidjeli kolika je naša prednost bila. Andy Cowell je najprije bio zabrinut zbog performansi i pouzdanosti novog PU105B.”

“Bio je to težak period i nisu imali puno samopouzdanja. No, kad smo došli na drugi test – postalo je puno jasnije da su drugi u velikim problemima, da ne spominjem nikoga posebno, a da smo mi u razumno dobrom stanju.”

“Kad smo došli s novim nadogradnjama na test u Bahreinu – to je bilo novih 7 ili 8 desetinki sekunde samo po konjskim snagama. To je bio jako važan dan. Tad smo shvatili da smo u prilično posebnom teritoriju.”

Unatoč ogromnoj prednosti, Mercedes je na prvoj utrci sezone osvojio pole position za samo 3 desetinke sekunde. Lowe kaže da su glavni ljudi ekipe, uključujući Wolffa, bili jako zabrinuti što će se dogoditi ako se vide pravi razmjeri njihove dominacije.

“Bilo je uzbudljivo, ali imate stres zbog drugih stvari. Zamislite scenu: Toto i upravni odbor Daimlera brinu o negativnom publicitetu ako budemo predobri [na stazi].”

Ekipa bi raspravljala koliko će snage osloboditi za osvojiti pole position. Wolff je često smatrao da im ne treba puna snaga.

“Debata bi bila o tome koliko ćemo snage osloboditi za Q3. Ja sam od Tota slušao: ‘To je previše, to je previše!’ Međutim, ja sam se bojao da ćemo izgledati smiješno ako ne osvojimo pole.”

“To je trajalo dosta dugo. Kroz skoro cijelu 2014. godinu motor nikad nije bio u punoj snazi tijekom kvalifikacija.”

Podsjetimo, Mercedes je te godine samo jednom propustio osvojiti pole position i to je bilo u Austriji gdje je prvi startni red pripao Williamsu. Te subote su i Hamilton i Rosberg napravili pogreške koje su ih koštale boljeg vremena u Q3.

“Nije samo motor bio sjajan, bio je to također i dobar bolid. Imali smo strašnu aerodinamiku, bolju od svih ostalih. To smo pratili jer smo mogli poništiti brzinu od motora. Taj bolid je bio bolji od svih drugig i ako se izuzme pogonska jedinica.”

Mercedes je 2015. godine osvojio 18 od 19 pole positiona, a propustili su ga jedino u Singapuru što je pošlo za rukom Sebastianu Vettelu u Ferrariju. Godinu kasnije Mercedes je osvojio 20 pole positiona od 21 GP vikenda.

Mišljenje autora:

...a onda je došla neizvjesna 2017. godina.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Kico i  Zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3599 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Lowe#Mercedes#Wolff

Komentiraj

40 komentara

  1. Ovo je komedija. Ovo smo znali svi samo FIA nije. Bitno da su se fokusirali na Ferrari od 2014te do danas. Meni je šteta što je FIA tako radila da se ugasi Ferrari u doba Schumachera jer da su ostala pravila iz 2004. moj omiljeni vozač bi otišao sa barem 10-12 naslova.



    27

    9
  2. David Croft Ferrari Prikaži

    ..a onda je došla neizvjesna 2017. godina.

    Hehe, a te godine Mercedes uzeo jadnih 15 pole positiona od mogućih 20 i 12 od 20 pobjeda



    14

    2
  3. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    To je ono što sam govorio svih ovih godina.



    8

    4
  4. Pirelli Intermedium crofessional Donator Prikaži

    Kak bi se reklo… “Paddy doesn’t give a fuck” .

    Za komentar autora ću se nadovezati:
    “Samo da se ne ponovi isto 2021. “



    7

    1
  5. Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

    Pravo pitanje je kako to da su toliko ispred svih?



    6

    5
  6. Polako se otktivaju neke stvari bice toga jos tu u buducnosti. I nisu oni skrivali snagu samo 2014 nego od 14 sve do 2018 kada im je Ferari ozbiljno zapretio. A sto se tice FiA oni su odavno priznali da ne mogu da prate sta timovi rade ali bitno da su uhvatili ove iz Ferarija svi ostali su cisti.



    16

    11
  7. Sa ovakvim javnim priznanjima nije teško skupit 96+ pobjeda u karijeri i 7 naslova prvaka sa potencijalnim 8. Znači da bi bilo koji vozać na tom mjestu bio prvak i bildao pobjede i naslove.
    Paddy diskreditirao sve Lujine pobjede i naslove.



    23

    15
  8. Michael Schumacher VRSV546 Prikaži

    Vozace netreba komentirat on je uzeo sta je ponuđeno, i lud covik bi to radia, samo vettelive 4 su po meni vrijednije negohamiltonovih 6 u mercu
    Problem je zasto fia nikad nije stavljala senzore u taj motor koji je ubija konkurenciju a je u ferkanovon koji je presao najbrzeg za 3 desetinke nisu dali disat
    Lowe mora si nan otkrit na kolko dugo je potpisan ugovor između merca i fie za dominaciju?



    15

    8
    • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

      Ma.naravno da je. Ipak nije Vettel vozio Neweyev bolid . To je bilo smeće i samo je on nadljudskim sposobnostima uspio osvojiti naslov u bolidu kiji je samo imao daleko bolju aerodinamiku i trakciju,.a.2013 i daleko najbolji motor. Superman.



      1

      2
  9. Ovdje se vise misli na pocetak hibridne ere, plus jedini su gorili ulje u motoru, dakle 2014,2015,2016, eto neka vam bude i 2017-ta iako vec mislim da se istopila tolika prednost da guse motor, pogotovo zbog ubrizgavanja ulja koje su ostali poceli koristit da bi na koncu bilo zabranjeno.

    Tako da se tjesite koliko hocete, Vettel je prosuo naslov 2018-te ;)



    8

    25
  10. Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

    A tajni test guma koji se desio 2013.?
    Inače u originalnom tekstu je eksplicitno rečeno da je to rađeno samo u 2014.

    Nekima došlo kao kec na desetku da odmah pokušaju baciti drugačije svijetlo na 2017. ;)
    Sad ćemo još u teoriju zavjere ubaciti da su u Mercedesu unaprijed uračunali na Vettelove greške.



    10

    15
    • Ferrari AMG Prikaži

      Nije bilo tesko racunati, svako drugu utrka jedna ali vrijedna 😉



      7

      7
    • Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

      Zasto spominjes vettela? Tu je rijec samo o mercedesovoj dominaciji, da mercedesovoj, ne njihovih vozaca.



      10

      1
    • F1puls Portal Ante Vetma glavni urednik Prikaži

      Inače u originalnom tekstu je eksplicitno rečeno da je to rađeno samo u 2014.

      I u ovom tekstu je eksplicitno rečeno isto:

      Mercedesov bivši tehnički direktor Paddy Lowe kaže da su se početkom turbohibridne ere 2014. godine jako potrudili sakriti svoju pravu brzinu

      Ali, s obzirom na to da je konkurencija imala svezane ruke tokenima – nećemo se praviti grbavi pa misliti da je ta nevjerojatna prednost koju su čak morali skrivati nestala od danas do sutra. :)



      18

      4
      • Mclaren LH44 Donator Prikaži

        Mislim da je prednost u motoru nestala 2018, barem što se snage tiče, ali idalje je Mercedes bio ekonomičniji. 2019 Ferrari jači motor ali opet više trošio, a onda poslije Ferrarijevog dogovora sa FIA, Mercedes opet ima najbolji motor po svim parametrima.



        4

        4
      • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

        Da ali poslije impliciraš sa komentarom da se to prenijelo u 2017.
        Bar sam ja tako razumio kontekst teksta … ako griješim ti me ispravi :thumbs:

        Nije prednost nestala … Čak se znatno povećala 2015., a pogotovo 2016. kad je najavljeno da se ukidaju tokeni.

        Nakon ukidanje tokena, počinje druga priča.



        8

        1
        • Sebastian Vettel 5 Pastor Prikaži

          Pa nije nikakva tajna da je i u 2017 Ferrarijev motor bio dosta sporiji od Mercedesovog. Ne znam koja budala to nebi priznala, to je bilo očigledno… Ali nije to ni blizu kao 2014, ali ipak… Iz ove izjave se vrlo lako može zaključiti da su samo u motoru imali preko sekunde u 2014. Na početku testiranja su već izgledali dosta bolje, a onda su donijeli nadogradnju koja je donosila još 7, 8 desetinki… Plus što su bili daleko pouzdaniji od svih ostalih, i još Lowe reče da je i bolid bio najbolji… Ne znam za bolid, ali je očigledno da je to bila ogromna prednost. I bez obzira na skrivanje brzine, i dalje su bili predominantni.



          7

          1
        • Susie Wolff Har Kl Donator Prikaži

          Pastor, ni ja ne znam koja bi budala tvrdila da je Ferrarijev motor bio dosta sporiji 2017. ;)
          Prednost Mercedesa je bila na power stazama cca 0,3 sec.



          5

          2
      • Bernie Ecclestone Dani Donator Prikaži

        Koliko godina su tokeni bili važeći? Koji tim je bio protiv tokena prije uvođenja istih?



        1

        1
  11. Kimi Raikkonen 7 Ciki-F1 Prikaži

    Bitno da je on GOAT



    5

    10
  12. Ma koje pres…..nje. Paddy prodaje pamet.
    Ovo mi više liči na pilu naopaku za nova pravila. To mi ovako izgleda…

    Mercedes opet dobar… bez rizika i opet će biti bolji.
    RB pre nervozan i preskroman… mogu i puno bolje. Honda još ima lufta, malo više rizika…
    Ferrari nezna gdje je… mogu bolje. Ni rizik ne pomaže…

    Navijam za Ferrari, ali, časna riječ, nemam pojma gdje su.

    LP



    5

    2
  13. Mclaren LH44 Donator Prikaži

    Ovo se vidilo poslije Bahreina, jer na toj utrci su imali 2-2.5 sekunde prednosti i onda odjednom od Kine te prednosti na utrci nije bilo :D



    6

    0
  14. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Sad još kad se Hodginson raspriča…. Toto bi naglo mogao početi investirati u uzgoj soje.



    12

    3
  15. Lewis Hamilton smr201 Prikaži

    Pa nije baš otkrio toplu vodu. Svaka ekipa bi napravila isto kad vidi da imaju tako ogromnu prednost, zašto otkrivati konkurenciji koliko si stvarno brz ako možeš pobjeđivati sa manje od 100%?
    Time su dobili 3 godine dominacije.
    2017. su se počeli približavati konkurenti. Čak ne toliko na predjelu motora nego je Ferrari žalbom FIAi natjerao RB i MB na promjenu kompletnog prednjeg ovjesa malo prije početka sezone ako se dobro sjećam.



    5

    3