Capito: Biti Russellov timski kolega je isto kao biti Hamiltonov timski kolega

Izdvojeno

Katarina Predovan

Prije 3 godina 2 min 7 komentara

Šef Williamsa, Jost Capito, smatra da je voziti protiv Georgea Russella u momčadi jednako teško kao i biti timski kolega Lewisu Hamiltonu u Mercedesu.

Capito misli da je voziti protiv Russella vrlo težak izazov i usporedio ga s borbom s Hamiltonom- ali također vjeruje da Latifi zaslužuje veću zaslugu za posao koji radi u pokušaju da Russella drži budnim.

“Biti Georgeov kolega je vrlo teško.”

“Isto kao i biti timski kolega Lewisa, to je uvijek teško.”

“Ali, impresioniran sam kako on to rješava. Bila je to njegova početnička godina prošle godine, pa je morao učiti i iz toga je učio. Ove godine mora pokazati ono što je naučio prošle godine. Prošle je godine imao par jedanaestih pozicija, tako da je bio blizu boda. Jako puno radi.”

“Mislim da on može puno pokazati i poboljšati se ove sezone. Vjerujem da je bolji nego što ljudi smatraju.”

Izjava o tome da je Russell “težak” je nenamjerno izazivala pomutnju, ali kaže da nije htio da se to tumači kao negativna osobina.

“Zahtjevan je.”

“Kao što sam već rekao, nije lako surađivati ​​s njim, [ovo nije] negativno. Ne, ovo je kompliment. Budući da je zahtjevan, želi sve više i više, nikad nije sretan, a vozač nikada ne bi trebao biti zadovoljan onim što ima.”

“Ali on ima sposobnost da iza povlači cijelu ekipu nabolje. Svatko se stvarno trudi i motivirani su da mu pruže ono što zahtijeva, i to je sposobnost koja zaista treba vrhunskom vozaču.”

Jost Capito

Odgovor

7 komentara

  1. Mclaren
    Fittipaldi Prikaži

    Ne znam nijednog dobrog vozača s kojim je lako surađivati.

    Schumacher, Senna, Hamilton, Alonso, čak i Vettel (sjetimo se drame s Webberom i Leclercom).

    Dobro surađuju jedino kad imaju mirne kolege koji nema baš toliku brzinu kao oni (Barrichello, Berger, Bottas, Massa).



    11
    7

    4
    • Ayrton Senna
      FIAT 128 3p Prikaži

      Mika Hakkinen



      4
      3

      1
    • avalon Prikaži

      Fittipaldi … mislim da capito ne misli na suradnju koju ti spominješ . to je bilo lako zaključit iz rečenice “Budući da je zahtjevan, želi sve više i više, nikad nije sretan, a vozač nikada ne bi trebao biti zadovoljan onim što ima.” jer … kako GR može bit zahtjevan prema kolegi NL ? može biti zahtjevan prema inžinjerima , mehaničarima tj prema onima koji nastoje nadogradnjama poboljšati bolid , onima koji su neposredno uključeni dok je trka u toku itd . šta imaju veze kolege sa zahtjevnošću kolege ? oni su najčešće “neprijetelji” koje treba pobijediti . mislim da čak rijetko surađuju i kod pitanja set up – a jer to je za vozača “mala tajna” , a i ne mora set up jednog odgovarat drugom vozaču . ne treba brkat zahtjevnost vozača sa korektnim odnosom ( ajde nazovimo to suradnjom ) među kolegama . vozači/kolege se ili slažu ili ne slažu .. npr lani lando i carlos = slaganje ili npr prije nekoliko sezona ocon i perez = neslaganje . jbga , ulog je velik , primat je u pitanju , ego , a onda je teško surađivat . vozač može surađivat u nekim trenutcima sa kolegom u interesu tima npr DR sa LN u imoli ili 2007. kad je massa surađiva sa kimijem u interesu tima . interni dogovor u okviru tima da će prednost u borbi za titulu imati vozač koji posli monze bude ima više bodova . da massa nije poštivao dogovor , surađiva u brazilu ( vodija skoro 49 krugova , a onda prepustija vodstvo kimiju ) kimi/ferrari ne bi osvojili dvostruku krunu .



      2
      2

      0
  2. OnlyAlonso Prikaži

    George je izuzetan vozac i jedva ga cekam vidjet u konkurentnom bolidu



    3
    0

    3
  3. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Hehe, da, baš je isto.
    Tvoj kolega te redovno pobjeđuje, a i onda kad si bolji te timske strategiju gurnu iza njega. Ali svejedno trpiš jer si u najboljem bolidu i imaš najbolje šanse za skupljanje pobjeda i podija nego bilo tko drugi na gridu. Vjerujem da se Latifi baš tako osjeća…



    2
    1

    1

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.