Capito: Biti Russellov timski kolega je isto kao biti Hamiltonov timski kolega

Katarina Predovan

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Capito: Biti Russellov timski kolega je isto kao biti Hamiltonov timski kolega

Katarina Predovan

Šef Williamsa, Jost Capito, smatra da je voziti protiv Georgea Russella u momčadi jednako teško kao i biti timski kolega Lewisu Hamiltonu u Mercedesu.

Capito misli da je voziti protiv Russella vrlo težak izazov i usporedio ga s borbom s Hamiltonom- ali također vjeruje da Latifi zaslužuje veću zaslugu za posao koji radi u pokušaju da Russella drži budnim.

“Biti Georgeov kolega je vrlo teško.”

“Isto kao i biti timski kolega Lewisa, to je uvijek teško.”

“Ali, impresioniran sam kako on to rješava. Bila je to njegova početnička godina prošle godine, pa je morao učiti i iz toga je učio. Ove godine mora pokazati ono što je naučio prošle godine. Prošle je godine imao par jedanaestih pozicija, tako da je bio blizu boda. Jako puno radi.”

“Mislim da on može puno pokazati i poboljšati se ove sezone. Vjerujem da je bolji nego što ljudi smatraju.”

Izjava o tome da je Russell “težak” je nenamjerno izazivala pomutnju, ali kaže da nije htio da se to tumači kao negativna osobina.

“Zahtjevan je.”

“Kao što sam već rekao, nije lako surađivati ​​s njim, [ovo nije] negativno. Ne, ovo je kompliment. Budući da je zahtjevan, želi sve više i više, nikad nije sretan, a vozač nikada ne bi trebao biti zadovoljan onim što ima.”

“Ali on ima sposobnost da iza povlači cijelu ekipu nabolje. Svatko se stvarno trudi i motivirani su da mu pruže ono što zahtijeva, i to je sposobnost koja zaista treba vrhunskom vozaču.”

Jost Capito

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9379 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Katarina Predovan
Pulsmedia autor
171 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

7 komentara

  1. Ne znam nijednog dobrog vozača s kojim je lako surađivati.

    Schumacher, Senna, Hamilton, Alonso, čak i Vettel (sjetimo se drame s Webberom i Leclercom).

    Dobro surađuju jedino kad imaju mirne kolege koji nema baš toliku brzinu kao oni (Barrichello, Berger, Bottas, Massa).



    11

    4
    • Fittipaldi … mislim da capito ne misli na suradnju koju ti spominješ . to je bilo lako zaključit iz rečenice “Budući da je zahtjevan, želi sve više i više, nikad nije sretan, a vozač nikada ne bi trebao biti zadovoljan onim što ima.” jer … kako GR može bit zahtjevan prema kolegi NL ? može biti zahtjevan prema inžinjerima , mehaničarima tj prema onima koji nastoje nadogradnjama poboljšati bolid , onima koji su neposredno uključeni dok je trka u toku itd . šta imaju veze kolege sa zahtjevnošću kolege ? oni su najčešće “neprijetelji” koje treba pobijediti . mislim da čak rijetko surađuju i kod pitanja set up – a jer to je za vozača “mala tajna” , a i ne mora set up jednog odgovarat drugom vozaču . ne treba brkat zahtjevnost vozača sa korektnim odnosom ( ajde nazovimo to suradnjom ) među kolegama . vozači/kolege se ili slažu ili ne slažu .. npr lani lando i carlos = slaganje ili npr prije nekoliko sezona ocon i perez = neslaganje . jbga , ulog je velik , primat je u pitanju , ego , a onda je teško surađivat . vozač može surađivat u nekim trenutcima sa kolegom u interesu tima npr DR sa LN u imoli ili 2007. kad je massa surađiva sa kimijem u interesu tima . interni dogovor u okviru tima da će prednost u borbi za titulu imati vozač koji posli monze bude ima više bodova . da massa nije poštivao dogovor , surađiva u brazilu ( vodija skoro 49 krugova , a onda prepustija vodstvo kimiju ) kimi/ferrari ne bi osvojili dvostruku krunu .



      2

      0
  2. George je izuzetan vozac i jedva ga cekam vidjet u konkurentnom bolidu



    3

    3
  3. Nigel Mansell drv Prikaži

    Hehe, da, baš je isto.
    Tvoj kolega te redovno pobjeđuje, a i onda kad si bolji te timske strategiju gurnu iza njega. Ali svejedno trpiš jer si u najboljem bolidu i imaš najbolje šanse za skupljanje pobjeda i podija nego bilo tko drugi na gridu. Vjerujem da se Latifi baš tako osjeća…



    2

    1