Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Alpine se vratio s razočaravajuće prve utrke u Bahreinu u nadi za boljim nastupom u Imoli. Ipak, momčad se još jednom borila da održi korak s najboljim momčadim srednjeg poretka, McLarenom i Ferrarijem, a Esteban Ocon i Fernando Alonso su se kvalificirali tek na deveto i 15. mjesto.
Ocon i Alonso završili su deveti i deseti u utrci i obojica su stekli poziciju zahvaljujući vremenskoj kazni za Kimija Raikkonena koja ga je izbacila iz bodova.
Direktor momčadi, Davide Brivio, rekao je da bi momčad mogla osjetiti iskorak s nadogradnjama koja su donijeli za Imolu, ali nada se da će biti još jači na drugim stazama.
”Pronašli smo neka poboljšanja, i ona dobro rade. Možda postoji mogućnost da će ova poboljšanja i ove nadogradnje biti korisnije na drugim stazama.”
“Ali da, prilično smo sretni i mislim da smo postigli poboljšanje. Mislim da smo se približili bolidima ispred.”
Iako Brivio nije htio otkriti koliko je vremena stečeno novim dijelovima, rekao je da postoji mjerljiva razlika u odnosu na Bahrein.
“Ne želim reći, ali naravno da imamo broj. Ali mislim da ne želim reći nijedan broj.”
”Imamo osjećaj poboljšanja. Smatramo da je bolid bolji i zato nastavljamo dalje.”
Alonso je iz vožnje bolida osjetio da su nadogradnje pomogli Alpineu pružiti veću snagu i bolju ravnotežu.
“Mislim da smo poboljšali bolid od Bahreina do Imole, svi novi dijelovi bili su pozitivni.”
“Stvari koje smo testirali, pokazali su nam da je došlo do poboljšanja u pogledu aerodinamičkog opterećenja u bolidu i više potisne sile u automobilu.”
“Također, balans je bio bolji u odnosu na Bahrein, sa više gripa na stražnjem kraju bolida. Dakle, sveukupno mislim da smo napravili korak naprijed u pravom smjeru.”, zaključio je Alonso.
Morate biti logirani za komentiranje.
S obzirom na to da prošle godine nisu mijenjali šasiju, pa su onda još novi bolidi odgođeni za 1 godinu, ova šasija stara 3 godine je očito došla do kraja svog razvoja. Isto tako nova pogonska jedinica koja se sprema za novi bolid druge sezone ima arhitekturu istu kao Mercedesova ili Hondina, a čak i da je bila spremna za ovu sezonu ne bi ju mogli smjestiti unutra jer bi morali produžavati međuosovinski razmak i praktički promjeniti cijeli bolid što je recimo učinio McLaren, dok Alpine nije zbog troškova i prijelazne godine. A ovoj staroj pogonskoj jedinici fali bar 50 ks. Tako da je zapravo s obzirom na sve to bolid čisto ok za ovu godinu, a kad se Alonso poslije skoro 3 godine malo zalaufa bude još bolje. Slijedeće godine se karte nanovo dijele, pa ćemo vidjeti kako će sve to ispasti.
12
0
Alpine je žrtvovao ovu godinu za sljedeću, valjda će im se isplatiti, iako nisam neki veliki optimist s obzirom na konkurenciju.
7
0