Norris: Leclerc je trebao prestići Verstappena na ponovnom startu utrke

Izdvojeno

Luka Jurić

Prije 3 godina 3 min 23 komentara

McLarenov Lando Norris smatra kako je Ferrarijev Charles Leclerc trebao prestići Maxa Verstappena kad je Verstappen nakratko izgubio kontrolu nad bolidom tijekom ponovnog starta utrke koji je uslijedio po završetku crvene zastave.

Verstappen se pripremao povesti grid nazad u utrku nakon što je VN Emilia Romagne bila obustavljena kako bi se očistila staza nakon sudara između Georgea Russella i Valtterija Bottasa, ali je u posljednjim zavojima prije ponovnog starta izgubio kontrolu nad svojim Red Bullom.

Verstappen je tad izletio preko pasica u prvom Rivazza zavoju, gdje se na kratko učinilo kao da su sva četiri kotača njegova bolida bili s krive strane bijele linije na rubu staze. Međutim, po snimkama s Leclercovog bolida nije jasno je li se to uistinu i dogodilo.

Da ga je Leclerc odlučio prestići, Verstappen bi smio pokušati vratiti poziciju nazad do prve linije sigurnosnog automobila (taj krug je bio smatran kao još jedan formacijski krug unatoč tome da nije bilo stajaćeg starta), ali Leclerc bi se također smio utrkivati do te linije jer bi u tom slučaju on preuzeo ulogu vođe poretka.

U svakom slučaju, Leclerc je mislio kako je Verstappen u svakom trenutku imao jedan kotač na stazi, zbog čega ga Leclerc nije prestigao. No, Norris, koji se nalazio iza njih dvojice u tom trenutku, vjeruje kako je ovaj Ferrarijev vozač trebao riskirati i proći naprijed pa onda objašnjavati tu akciju naknadno.

„Imao sam odličan pogled na to. [Bilo je] jako smiješno zapravo. Mislim da ga je Charles mogao prestići, po mom mišljenju.

U tom trenutku Max je izgubio kontrolu i išao je lijevo i Charles je nekako samo stisnuo kočnice i usporio i stao.

U nekom trenutku mora prestići Maxa jer je on išao prema barijeri dobar dio tog zavoja.

Ne znam. Možda moramo pitati nadležne kako se točno sudi izlazak, kao izlazak sa staze, sva četiri kotača van staze i primjer toga.

Ali u isto vrijeme Max je bio jako spor, tako da ga je Charles mogao prestići u tom trenutku. Nisam siguran.

Mislim da sam ja bio na drugoj poziciji, da bih napravio to, jer u tom slučaju imaš šanse pobijediti. To je vrijedno rizika“.

– Lando Norris

Norris je vrlo brzo prestigao Leclerca kad je Verstappen zapravo ponovno započeo utrku jer je Leclerca to Verstappenovo izlijetanje udaljilo od Verstappena i približilo Norrisu. No, Norris je na kraju ipak završio utrku na trećoj poziciji nakon što ga je prestigao Mercedesov Lewis Hamilton.

Objašnjavajući kako je pristupio posljednjem dijelu utrke, Norris, koji se uspješno branio od Hamiltonovih napada pet krugova, izjavio je sljedeće:

„U biti sam počeo štedjeti gume od prvog kruga nakon što je utrka ponovno počela jer sam znao da će posljednjih nekoliko krugova biti dosta teški.

I bili su. Pogotovo s Lewisom na kraju. Dosta sam se fokusirao na zadnjih nekoliko zavoja, na korištenje baterije na pravi način.

Pokušao sam ih sačuvati što je više moguće. Na kraju, nisam imao dovoljno [života] u zadnjim gumama na izlasku iz zadnja dva zavoja i šikane kako bih ga zadržao iza [sebe], ali sam pokušao.

To je bila lijepa mala borba. Bio je dobar [osjećaj] utrkivati se protiv za nas neuobičajenih bolida – Red Bulla, Mercedesa i Ferrarija i tako.

Lijepo je boriti se s njima. Nadam se da će biti još toga u budućnosti“.

– Lando Norris

Odgovor

23 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Da trebao je ga proći i rizikovati moguću kaznu s kojom bi pao iza 10-og mjesta… Pogotovo jer je i sam znao da nema šanse protiv RB bolida u nastavku utrke…
    Zapravo mislim da je poprilično odmjerena odluka Leclerca.



    26
    23

    3
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Nema šanse protiv RB da je Max ostao 2. slažem se, ali da je Leclerc krenuo po gasu krenuli bi svi za njim i Max bi do prvog zavoja pao na 10 mjesto vjerojatno.
      Također sumnjam da bi Max u obrnutoj situaciji ostao iza.
      A sa FIA sucima nikad ne znaš možda bi mu dali kaznu od 30 sek, a možda ne bi ni bilo investigationa 😆
      Možda će Ferrari požaliti na kraju što nisu riskirali kaznu za pobjedu. Viditi ćemo kako će razvijati bolid.


      0
      -1

      1
    • Ayrton Senna
      Ayrton S Prikaži

      “If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver.”
      — Ayrton Senna

      Legendarna izjava kojom je sve receno



      1
      -3

      4
      • Mclaren
        luke flywalker Donator Prikaži

        To je poetska izjava i onako dobra za quote. Ali volio bih ja vidjeti i Sennu da li ide za gap that exists ako mu je prvenstvo u pitanju, tipa vozi na 5. mjestu i dovoljno mu je za sampionat a pritisce i ganja četvrtog koji je ispred 15ak sekundi. A rival za titulu vodi utrku. Zadnja utrka u prvenstvu. Lom.



        2
        2

        0
  2. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    Bezveze riskirat kaznu da bi bio prestignut najdalje u prvom zavoju. Leclerc je odlično odradio prve dvije utrke, da nije bilo kaosa u Imoli, imao bi lagani podij.



    17
    16

    1
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Potpuno se slažem. Može još biti sretan da mu i zbog ovog nisu odrapili neku kaznu. 😂😂

      Da podsjetim i na suludu odluku sudaca da se Kimija kazni zato što NIJE pretekao one koji su ga prošli kad je izletio pod safety carom. Naravno, Pereza su kaznili zato što je u sličnoj situaciji iste takve pretekao!!!
      Ne znam, možda sam ja to krivo razumio, ili nešto… 🤔



      4
      4

      0
  3. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Samo dokaz da je LEC u toj sekundi jako promisljeno odreagirao…



    16
    14

    2
  4. gidra Prikaži

    Leclerc nije imao radio poslije restarta, nije ni znao da je leteći start zato je i pričekao Maxa jer je računao start iz mjesta.



    9
    9

    0
  5. Fia
    Realista Prikaži

    Ne Lando, na stranu odlicne utrke, mogao si zavrsit na 2. mjestu da si drzao Leclerca u DRS zoni kako bi se mogao branit od Hamiltona. Prvi krug kad nije bilo DRS-a, Hamilton prozujio pored Leclerca, a kasnije i pored tebe.



    14
    7

    7
    • Imola Prikaži

      Kakve veze to ima s ovom temom 🤦‍♂️



      8
      7

      1
      • Fia
        Realista Prikaži

        Pa pametuje nesto za Leclerca, a ne vidi svoju pocetnicku gresku. Iskusni vozaci bi zavrsili P2 na njegovom mjestu. Ovako su izgubili obojica, onda bolje sutit nego pametovat drugom.



        4
        -5

        9
        • Imola Prikaži

          To ti je isto u rangu onog kaj ste pisali prije 3 tjedna za Max-a, da je trebo ostat ispred Hamiltona kod prestizan pa kaj bude.



          5
          3

          2
        • Bmw
          Kuki Prikaži

          Norris nije nista izgubio zavrsio je na postolju ispred tvornicke momcadi sa trkacim dna kako volite tepati ferariju.Zanimljivo da jos nitko nije ovdje spomenuo ferari da nisu ni pokusali napasti prvo mjesto iliti borbu za postolje bar jednim vozacem na meksoj komponenti posto je tad jos Perez bio u igri takoder na meksim gumama



          4
          -2

          6
        • Fia
          Realista Prikaži

          Izgubio je P2 ;)



          3
          -3

          6
        • Nigel Mansell
          drv Prikaži

          @Kuki – Ferrari ima problem što troši gume jače od svoje konkurencije. Da je Ferrari stavio mekše gume, pitanje nije samo u kakvom stanju bi bile, nego i da li bi uopće izdržale do kraja.



          1
          1

          0
    • Mclaren
      AlkY Donator Prikaži

      A tko kaze da bi Lando sa dosta istrosenijim gumama drzao Leclerca iza sebe do kraja.
      Lako bi mogao zavrsiti i na P4.

      Zasto ici nesto riskirati , kad se ovako odvojio i pustio njih 2 da se bore i da gradi prednost nad Leclercom



      5
      4

      1
      • Fia
        Realista Prikaži

        Zasto ici nesto riskirati

        Zasto bi on riskirao jel? A baca se kritika na Lecreca jer nije riskirao. Odlucite se.

        Ako je Leclerc trebao riskirat onda i je tako mogao i Lando, ipak je to P2. Uostalom, Mercedesov motor je i dalje puno mocniji na ravnom tako da bas Leclerc nije imao sanse da prestigne Landa.



        5
        1

        4
        • Mclaren
          AlkY Donator Prikaži

          Ja nisam niti spomenuo Leclerca nakon utrke , pa tako nisam niti govorio da je trebao riskirati.
          Ja govorim samo za McLaren i njihove vozace.

          Jel postojala sansa za P2 ? Vjerojatno je.
          Ali po meni je puno veca sansa da bi zavrsio na P4 da je to isao raditi.
          Kako god , u ovome trenutku je McLarenu puno vaznije sigurno trece mjesto , nego se kockati.
          P3 ili P2 , mislim da nema prevelike razllike , a P2 i P4 je razlika nebo i zemlja.

          To da je imao sansu za pobjedu onda je druga prica



          2
          2

          0
  6. Ferrari
    karlo_b Prikaži

    Zašto zapravo nije bilo stajaćeg starta nakon crvene zastave? To je jedno od novih pravila? Kolko se sjećam prošle godine u Mugellu nakon crvene zastave bio je stajaći start.



    2
    2

    0
  7. Dusko_24 Prikaži

    Leclerc vrlo zrelo vozi, a uz to je i strašno brz.
    Pohvale i za Landa naravno



    4
    3

    1

Pročitajte više o idućim temama:

Reagirajte na ovaj sadržaj:

Novo na forumu Otvori

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.