Norris: Leclerc je trebao prestići Verstappena na ponovnom startu utrke

Luka Jurić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Norris: Leclerc je trebao prestići Verstappena na ponovnom startu utrke

Luka Jurić

McLarenov Lando Norris smatra kako je Ferrarijev Charles Leclerc trebao prestići Maxa Verstappena kad je Verstappen nakratko izgubio kontrolu nad bolidom tijekom ponovnog starta utrke koji je uslijedio po završetku crvene zastave.

Verstappen se pripremao povesti grid nazad u utrku nakon što je VN Emilia Romagne bila obustavljena kako bi se očistila staza nakon sudara između Georgea Russella i Valtterija Bottasa, ali je u posljednjim zavojima prije ponovnog starta izgubio kontrolu nad svojim Red Bullom.

Verstappen je tad izletio preko pasica u prvom Rivazza zavoju, gdje se na kratko učinilo kao da su sva četiri kotača njegova bolida bili s krive strane bijele linije na rubu staze. Međutim, po snimkama s Leclercovog bolida nije jasno je li se to uistinu i dogodilo.

Da ga je Leclerc odlučio prestići, Verstappen bi smio pokušati vratiti poziciju nazad do prve linije sigurnosnog automobila (taj krug je bio smatran kao još jedan formacijski krug unatoč tome da nije bilo stajaćeg starta), ali Leclerc bi se također smio utrkivati do te linije jer bi u tom slučaju on preuzeo ulogu vođe poretka.

U svakom slučaju, Leclerc je mislio kako je Verstappen u svakom trenutku imao jedan kotač na stazi, zbog čega ga Leclerc nije prestigao. No, Norris, koji se nalazio iza njih dvojice u tom trenutku, vjeruje kako je ovaj Ferrarijev vozač trebao riskirati i proći naprijed pa onda objašnjavati tu akciju naknadno.

„Imao sam odličan pogled na to. [Bilo je] jako smiješno zapravo. Mislim da ga je Charles mogao prestići, po mom mišljenju.

U tom trenutku Max je izgubio kontrolu i išao je lijevo i Charles je nekako samo stisnuo kočnice i usporio i stao.

U nekom trenutku mora prestići Maxa jer je on išao prema barijeri dobar dio tog zavoja.

Ne znam. Možda moramo pitati nadležne kako se točno sudi izlazak, kao izlazak sa staze, sva četiri kotača van staze i primjer toga.

Ali u isto vrijeme Max je bio jako spor, tako da ga je Charles mogao prestići u tom trenutku. Nisam siguran.

Mislim da sam ja bio na drugoj poziciji, da bih napravio to, jer u tom slučaju imaš šanse pobijediti. To je vrijedno rizika“.

– Lando Norris

Norris je vrlo brzo prestigao Leclerca kad je Verstappen zapravo ponovno započeo utrku jer je Leclerca to Verstappenovo izlijetanje udaljilo od Verstappena i približilo Norrisu. No, Norris je na kraju ipak završio utrku na trećoj poziciji nakon što ga je prestigao Mercedesov Lewis Hamilton.

Objašnjavajući kako je pristupio posljednjem dijelu utrke, Norris, koji se uspješno branio od Hamiltonovih napada pet krugova, izjavio je sljedeće:

„U biti sam počeo štedjeti gume od prvog kruga nakon što je utrka ponovno počela jer sam znao da će posljednjih nekoliko krugova biti dosta teški.

I bili su. Pogotovo s Lewisom na kraju. Dosta sam se fokusirao na zadnjih nekoliko zavoja, na korištenje baterije na pravi način.

Pokušao sam ih sačuvati što je više moguće. Na kraju, nisam imao dovoljno [života] u zadnjim gumama na izlasku iz zadnja dva zavoja i šikane kako bih ga zadržao iza [sebe], ali sam pokušao.

To je bila lijepa mala borba. Bio je dobar [osjećaj] utrkivati se protiv za nas neuobičajenih bolida – Red Bulla, Mercedesa i Ferrarija i tako.

Lijepo je boriti se s njima. Nadam se da će biti još toga u budućnosti“.

– Lando Norris

Podrži nas

Zadnji donatori:
fortmer
zekohonda

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9403 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Luka Jurić
Pulsmedia autor
217 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

23 komentara

  1. Sebastian Vettel 5 battery992 Prikaži

    Da trebao je ga proći i rizikovati moguću kaznu s kojom bi pao iza 10-og mjesta… Pogotovo jer je i sam znao da nema šanse protiv RB bolida u nastavku utrke…
    Zapravo mislim da je poprilično odmjerena odluka Leclerca.



    26

    3
    • Lewis Hamilton smr201 Prikaži

      Nema šanse protiv RB da je Max ostao 2. slažem se, ali da je Leclerc krenuo po gasu krenuli bi svi za njim i Max bi do prvog zavoja pao na 10 mjesto vjerojatno.
      Također sumnjam da bi Max u obrnutoj situaciji ostao iza.
      A sa FIA sucima nikad ne znaš možda bi mu dali kaznu od 30 sek, a možda ne bi ni bilo investigationa 😆
      Možda će Ferrari požaliti na kraju što nisu riskirali kaznu za pobjedu. Viditi ćemo kako će razvijati bolid.


      0

      1
    • Ayrton Senna Ayrton S Prikaži

      “If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver.”
      — Ayrton Senna

      Legendarna izjava kojom je sve receno



      1

      4
      • Mclaren luke flywalker Donator Prikaži

        To je poetska izjava i onako dobra za quote. Ali volio bih ja vidjeti i Sennu da li ide za gap that exists ako mu je prvenstvo u pitanju, tipa vozi na 5. mjestu i dovoljno mu je za sampionat a pritisce i ganja četvrtog koji je ispred 15ak sekundi. A rival za titulu vodi utrku. Zadnja utrka u prvenstvu. Lom.



        2

        0
  2. Bezveze riskirat kaznu da bi bio prestignut najdalje u prvom zavoju. Leclerc je odlično odradio prve dvije utrke, da nije bilo kaosa u Imoli, imao bi lagani podij.



    17

    1
    • Nigel Mansell drv Prikaži

      Potpuno se slažem. Može još biti sretan da mu i zbog ovog nisu odrapili neku kaznu. 😂😂

      Da podsjetim i na suludu odluku sudaca da se Kimija kazni zato što NIJE pretekao one koji su ga prošli kad je izletio pod safety carom. Naravno, Pereza su kaznili zato što je u sličnoj situaciji iste takve pretekao!!!
      Ne znam, možda sam ja to krivo razumio, ili nešto… 🤔



      4

      0
  3. Fernando Alonso 14 tapa-tapa Prikaži

    Samo dokaz da je LEC u toj sekundi jako promisljeno odreagirao…



    16

    2
  4. Leclerc nije imao radio poslije restarta, nije ni znao da je leteći start zato je i pričekao Maxa jer je računao start iz mjesta.



    9

    0
  5. Ne Lando, na stranu odlicne utrke, mogao si zavrsit na 2. mjestu da si drzao Leclerca u DRS zoni kako bi se mogao branit od Hamiltona. Prvi krug kad nije bilo DRS-a, Hamilton prozujio pored Leclerca, a kasnije i pored tebe.



    14

    7
    • Kakve veze to ima s ovom temom 🤦‍♂️



      8

      1
      • Pa pametuje nesto za Leclerca, a ne vidi svoju pocetnicku gresku. Iskusni vozaci bi zavrsili P2 na njegovom mjestu. Ovako su izgubili obojica, onda bolje sutit nego pametovat drugom.



        4

        9
        • To ti je isto u rangu onog kaj ste pisali prije 3 tjedna za Max-a, da je trebo ostat ispred Hamiltona kod prestizan pa kaj bude.



          5

          2
        • Norris nije nista izgubio zavrsio je na postolju ispred tvornicke momcadi sa trkacim dna kako volite tepati ferariju.Zanimljivo da jos nitko nije ovdje spomenuo ferari da nisu ni pokusali napasti prvo mjesto iliti borbu za postolje bar jednim vozacem na meksoj komponenti posto je tad jos Perez bio u igri takoder na meksim gumama



          4

          6
        • Izgubio je P2 ;)



          3

          6
        • Nigel Mansell drv Prikaži

          @Kuki – Ferrari ima problem što troši gume jače od svoje konkurencije. Da je Ferrari stavio mekše gume, pitanje nije samo u kakvom stanju bi bile, nego i da li bi uopće izdržale do kraja.



          1

          0
    • Mclaren AlkY Donator Prikaži

      A tko kaze da bi Lando sa dosta istrosenijim gumama drzao Leclerca iza sebe do kraja.
      Lako bi mogao zavrsiti i na P4.

      Zasto ici nesto riskirati , kad se ovako odvojio i pustio njih 2 da se bore i da gradi prednost nad Leclercom



      5

      1
      • Zasto ici nesto riskirati

        Zasto bi on riskirao jel? A baca se kritika na Lecreca jer nije riskirao. Odlucite se.

        Ako je Leclerc trebao riskirat onda i je tako mogao i Lando, ipak je to P2. Uostalom, Mercedesov motor je i dalje puno mocniji na ravnom tako da bas Leclerc nije imao sanse da prestigne Landa.



        5

        4
        • Mclaren AlkY Donator Prikaži

          Ja nisam niti spomenuo Leclerca nakon utrke , pa tako nisam niti govorio da je trebao riskirati.
          Ja govorim samo za McLaren i njihove vozace.

          Jel postojala sansa za P2 ? Vjerojatno je.
          Ali po meni je puno veca sansa da bi zavrsio na P4 da je to isao raditi.
          Kako god , u ovome trenutku je McLarenu puno vaznije sigurno trece mjesto , nego se kockati.
          P3 ili P2 , mislim da nema prevelike razllike , a P2 i P4 je razlika nebo i zemlja.

          To da je imao sansu za pobjedu onda je druga prica



          2

          0
  6. Ferrari karlo_b Prikaži

    Zašto zapravo nije bilo stajaćeg starta nakon crvene zastave? To je jedno od novih pravila? Kolko se sjećam prošle godine u Mugellu nakon crvene zastave bio je stajaći start.



    2

    0
  7. Leclerc vrlo zrelo vozi, a uz to je i strašno brz.
    Pohvale i za Landa naravno



    4

    1