Aktualnosti: McLaren Honda

Izdvojeno / Kolumna

Luka Maloić

Prije 9 godina 3 min 4 komentara

McLaren Honda

McLaren Honda

McLaren Honda je ovih dana najzanimljivija ekipa na gridu pa nam je već postala praksa donositi aktualnosti iz njihovog tabora o trenutnom stanju i formi.

Alonso zaziva “privatne” radio komunikacije nakon VN Japana

Fernando Alonso je poželio privatne radio komunikacije nakon što se u TV prijenosu čulo njegovo negodovanje zbog mizerne forme McLaren-Honde.

TV gledateljstvo moglo je nekoliko puta čuti otrovne iskrice koje je Španjolac uputio prema pit-wallu svoje ekipe. Požalio se kako njegov bolid ima motor poput GP2 bolida i da je ova situacija sramotna. Nakon što je dovezao bolid do cilja, ipak nije htio biti jednako kritičan i govorio je kako ima povjerenja i nade u svoju ekipu.

“Danas je bio naš treći najbolji rezultat sezone! Nastavljamo raditi naporno.” – jasna je njegova poruka na Twitteru.

“Kada se borimo u grupicama je teško. Svi želimo pobijediti. Ponekad se naša radio konverzacija pušta u eter, ali mislim da bi morali postojati privatni razgovori. Nitko ne bi trebao imati nikakve sumnje u moje tri godine sa McLarenom i moja F1 karijera će završiti u ovoj ekipi, nadam se da ćemo osvojiti sve.”

Novinarima SKY-a rekao je sljedeće:

“Ovo je jedina ekipa koja će izazvati Mercedese u bliskoj budućnosti. Za sada nam je teško jer nemamo “igračku” s kojom bi ih napali.”

Ron Dennis nije bio impresioniran Alonsovim komentarima

Ron Dennis, prvi čovjek McLarena, nije impresioniran Alonsovim komentarima o Hondinom motoru. Dennis je rekao da ne razumije zašto Alonso ima sumnje oko svoje budućnosti – jer njegov ugovor nema klauzule koja omogućava prijevremeni odlazak zbog loših performansi.

“Nisam čuo tako da ne mogu komentirati. Ne znam, zaista, što je mislio s tim komentarima. Razgovarao sam s njim ranije danas. On ima ugovor, veoma ga dobro razumije i iznenađen sam. Ne želim ulaziti u te stvari jer ne pokazuju profesionalizam koji očekujem od svojih vozača. On je u automobilu, on je frustriran i naravno da se požalio ekipi. Možda nije to konstruktivan način komunikacije prema svima u Hondi. To je ipak stvar ekipe, a ne medija. Ovdje smo u Japanu, Suzuki, Hondinoj stazi, imamo predsjednika Honde, imamo šefa odjela istraživanja i razvoja, izvršnog direktora Honde – tri čovjeka koji predstavljaju sam vrh kompanije i ljude koji samo žele naslov svjetskog prvaka.”

Impresioniran nije bio ni Johnny Herbert. On je njegovo javno kritiziranje vlastite ekipe nazvao glupim. Slično je rekao i Martin Brundle.

Što se tiče drugog vozača ekipe, McLaren vjeruje da je osigurao usluge Jensona Buttona i za sljedeću sezonu. Razlog ovog mišljenja je McLarenova obećana povišica od 4 milijuna funti.

Button je nakon Singapura bio siguran u svojem naumu da napušta F1 i odlazi u mirovinu. Izgleda da se u posljednji trenutak dogodio veliki zaokret. McLarenov šef očito je nagovorio 35-godišnjaka na ostanak. Telegraph donosi vijest kako je Dennis obećao povećanje plaće Jensonu Buttonu sa dosadašnjih 8 mil. na 12 mil. funti godišnje. Neki ovu odluku objašnjavaju vjerojatnim odlaskom Alonsa koji je, očito, izgubio sve živce, ali čelni ljudi to jasno demantiraju.

Flavio Briatore, Alonsov dugogodišnji menadžer, signalizira da će Alonso prije vremena raskinuti svoj 25-milijunski ugovor. Što se tiče sponzora, Johnnie Walker i Santander ostavit će “rupu” u budžetu od 15 milijuna funti.

Zanimljivi dani i tjedni su pred McLaren-Hondom i sigurno je samo jedno – da ništa sigurno nije.


Odgovor

4 komentara

  1. Wolf
    hattrick Donator Prikaži

    Sve mi se čini kako je sponzorski plan dovođenja Alonsa u McL-nu prošlo svršena stvar. Alonso sa svojim strelicama sigurno gubi naklonost Honde, koja je ionako u velikim problemima. McL, ima sve manje love za lagodno vođenje projekta oko izrade šasije pošto im se polagano ali sigurno odljepljuju naljepnice sa bolida.. što znači da će kesa predviđena za F1 u McL Grupi biti sve tanja. Ron će se uskoro naći na tankom ledu pred McL-ovim upravnim odborom (dioničarima) i pod prijetnjom otkaza morati će skresati nepotrebne izdatke.. tu se naravno prvenstveno odnosi na vozačeve plaće koji su (pogotovo ako Button ostane i sljedeću sezonu) jedne od najvećih na gridu.. što nema nikakve potrebe (ni za takvim vozačima, ni za plaćama) pošto se trenutno mogu boriti za eventualnih par bodova u prvenstvu. Dok se agregat ne upaše dovoljan bi im bio bilo koji vozač iz Marusije sa istim davanjima (znači plaćena mjesta) sve dok ne postanu konkurentniji.
    One gluposti kako im sad u ovoj fazi trebaju vozači sa iskustvom su totalna sranja.. jer su vrlo svjesni da im je trenutno potreban kvalitetan paket (prvenstveno PU), i dok ne srede taj problem PU-a nema im pomoći, niti nekih velikih zahtjeva.

    Ovo prepucavanje neću ni komentirat.. ni s Ronove strane, ni sa Alonsove. Dovoljno smo toga vidjeli prošlih sezone. Osobno mi nisu dragi niti jedan ni drugi, niti imam nekakvo veliko mišljenje, tako da bi se neki navijači samo mogli isprovocirat sa mojom izjavom. U svakom slučaju situacija je dlakava, frustracije su očekivano čupave i povodom toga od obje strane izlaze razna sranja u javnost (po običaju).


    0
    0

    0
    • Marros Prikaži

      Hattrick, dobro si napisao svoj komentar. Skoro u svemu se slažem sa tobom. Htio bih dodati, da sam malo razmišljao o povijesti Rona Dennisa u McLarenu. Za neke stvari znam, za neke stvari sam nekako došao do zaključka. Zanimljivo mi je to da kada god je u McLarenu bio vozač latinske krvi bilo je problema. Na početku De Cesaris ( zbog njega se je Ron zakleo da više nikada neće zaposliti niti jednoga talijanskoga vozača-i to do sada zbilja nije), Prost (taj mu je donosio naslove no na kraju se je zbog Senne završilo “Adieu, i nikada više”), Senna (jedini kojemu se je veliki Ron klanjao jer ga je Ayrton ubijao argumentima, osvajao mu naslove, no kada više nije bilo šanse za redovite pobijede počelo je polako pucati). Sa Alonsom potpisati ugovor za Rona sigurno znači potpisivati pakt sa vragom. Zanimljivo mi je sa druge strane to da sa vozačima skandinavske krvi nikada nije imao nekih velikih problema, niti sa englezima, osim Mansella što je tada i bilo za očekivati. Možda zato i dolazi do opcije da bi Button mogao ipak ostati, jer čovjek Buttonovoga karaktera Ronu je uvijek dobrodošao. Jer ako bi i Alonso otišao Ronu bi trebao netko zvučnoga imena. Jer ako McLaren uzme Vandoorna i Magnussena (što u stvari mislim da ne bi bila slaba ideja), nema na papiru ništa. A možda bi u Mclaren-Hondi baš trebali nešto takvo. Možda stvar na prvi pogled nije baš usporediva no ipak: Kada su Lotus (Caterham) i Virgin (Marussia) dolazili u F1 2010.godine zaposlili su Trullija, Kovalainena i Glocka. Vozače zvučnih imena. Platili su ih poprilično puno no rezultata nije bilo. Kada su malo promijenili strategiju i zaposlili mlade i jeftine vozače bilo je puno bolje (Bianchi). Ja sam osobno još uvijek optimista što se ove momčadi tiče, iako nisam njihov najvtreniji obožavatelj, no da su u problemima, Boga mi, jesu. I ako im se uspije iz tih problema izčupati do kraja, onda svaka im čast.


      0
      0

      0
  2. Lewis Hamilton 44
    rizla Prikaži

    Alonsi bi bio sretan da ima gp2 motor.. :P


    0
    0

    0
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    Nemam vremena šaltati po drugim portalima i stranim izvorima informacija pa ne znam jel Honda štogod prigovara Alonsu za izjave. Nadam se da ne, jer bi sebi skočili u želudac. Oni su bili ti koji su htjeli da Alonso bude u ekipi pa im evo. Uzgred rečeno ima Alonso i pravo. Digli su halabuku u auto-moto svijetu, zapalili McLarenove i Hondine navijače, obečavali koje-šta, a napravili su sranje. Još k tome seru po McLarenu za slabe aerodinamičke performanse, a dao bi glavu da se u tu šasiju ubaci Ferrarijev motor koji koriste Marussije, da bi bili bar45 sek. do minute brži od tih istih Marusija ispred kojih su i (jedino) sada sa njihovim motorom koji stalno obećava.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.