Alonso kao razlog za loš rezultat navodi nepovjerenje u Alpineov bolid

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Alonso kao razlog za loš rezultat navodi nepovjerenje u Alpineov bolid

Ante Vetma

Fernando Alonso kaže da još uvijek ne može u potpunosti vjerovati Alpineovom bolidu, a to je skupo na klasičnoj stazi poput Imole.

Alonso je već u prvoj kvalifikacijskoj rundi jedva prošao dalje, da bi u drugoj rundi ispao s identičnim vremenom kao Nicholas Latifi u Williamsu. Esteban Ocon je prošao u Q3 i na kraju osigurao osmo mjesto na startu sutrašnje utrke.

Ovo je prvi put da je Alonsa pobijedio timski kolega još od VN Malezije 2017. godine.

“Razočaran sam, nisam bio brz. Bolid je bio dobar i svaki put sam bio zadovoljan nakon odrađenog kruga, ali je definitivno bilo presporo da bih bio više u poretku.”

“Bit će ovo teška utrka kad se kreće od straga. Imola nije staza koja je poznata po mogućnostima za pretjecanje.”

Alonso kaže da je Alpine napravio minimalne promjene između 3. slobodnog treninga i kvalifikacija, a veći razlog za njegove probleme bilo je nepovjerenje u bolid.

“Ne mislim da su te promjene imale ogroman utjecaj na performanse, da budem iskren. Da sam imao dojam da je bolid bio drukčiji nego na 3. treningu – možda bih mogao shvatiti da smo otišli u krivom smjeru i nešto pogriješili. No, osjećaj u bolidu je bio dobar i po tome nije bio drukčiji u kvalifikacijama. No, pretpostavljam da je stvar u meni.”

“Kad pričate o dvije, tri desetinke onda se tu radi o pet ili šest mjesta. Teško je biti 100% siguran, ali pretpostavljam da se moram poboljšati.”

“Moram bolje shvatiti gdje je granica bolida, možda na teškoj stazi. Na zahtjevnoj stazi poput ove uvijek morate vjerovati u bolid. Ove staze koje su ‘stara škola’ traže od vozača da vjeruje u bolid i pritisne do granica kad dođu kvalifikacije. Možda još nisam na toj razini, pokušat ću biti bolji za idući put.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9379 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3767 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

26 komentara

  1. Kad sam upozoravao da bi Ocon mogao biti bolji od Alonsa jer je uigraniji u momčad i bolid, bio sam masovno izrugan od strane njegovih navijača.

    Bolid nije na optimalnom nivou i Fernando bi mogao polako ući u Kimijev režim rada – povremeni bljeskovi i borba za bodove.

    Godine idu, a vrh je daleko.



    14

    17
  2. Pastor Maldonado Widowmaker Prikaži

    Spremaj se ti polako u penziju, nisi se trebao ni vraćati.



    12

    26
  3. Velika Britanija Sektorlj Prikaži

    Nevjerovatno, covjeku stalno neko drugi kriv, nikad on, hej! Nakon pola sezone ide ona standardna Alonsova politika, mrsko mi voziti, prijavit cu kvar i parkirati se u boks.



    6

    25
  4. Pascal Wehrlein 94 Wehrlein94 Prikaži

    znao sam da postoji racionalno objašnjenje za loš rezultat… hvala Fernando na objašnjenju i sutra samo jako,,idemo po prve bodove u 2021.



    9

    6
  5. Nando rajus Prikaži

    Duga je sezona. Ovo je ipak dvostruki sampion koji je poslao Sumahera sa mocnim ferarijem u penziju



    7

    14
  6. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Pošteno. Nisam na razini i to je to. Biće bolje.



    11

    0
  7. Ja vjerujem da ima tu jos rezerve, malo proracunato bi rekao. Nije se privikao na bolid i staze kao Imola to ne oprastaju. Bolje zavrsiti utrku koju poziciju nize nego naivno izletit i izgubit kilometre u bolidu koji mu sad najvise trebaju.
    Netko od vozaca je rekao da je dovoljno tri utrke da se vozac navikne. Po tome treba sudit, nakon tri utrke nema vise izgovora ni za Alonsa ni Vettela ni Ricciarda.
    Za Alonsa vjerujem da ce bit bolji u utrci nego u kvalifikacijama.



    6

    2
  8. Njemacka dokial Prikaži

    Realno nije iznenađenje da je Ocon izjednačio na 1:1. I u Bahreinu je bio brži na svim FP i u kvalifikacijama bi vjerojatno to i potvrdio da nije zapeo na žutoj zastavi iza Mazepina. Trebati će Alonsu još malo vremena na privikavanje.



    12

    1
  9. Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

    Navijam za Alonsa od 2003.g.
    Siguran sam da će brzo pohvatati konce ovog bolida i razuvjeriti sve koji sumnjaju u njega i koji ga stalno tjeraju (neopravdano) u penziju.

    Možda nekima on ide na živce, ali ja sam njegov “žestoki” navijač, zbog njega pratim F1 i vjerujem u njegove sposobnosti!

    I……znam da nisam jedini! Jel tak?



    20

    3
  10. Nemojmo zaboraviti da su u Bahrainu vožena testiranja prije samog trkaćeg vikenda. Normalno je da su ovaj vikend profitirali oni koji su uigraniji u svojim momčadima/bolidima jer znaju “cake” za setup iz nekih prijašnjih iskustava.



    8

    0
    • da , lako je bilo oconu u Q jer su mu prijašnja iskustva na višoj razini od povratnika alonsa samo … ovogodišnji bolidi su nešto drugačiji od lanjskih tako da iskustvo iz 2020. baš ne igra neku ulogu . ili ipak igra ? jer i ocon je ka alonso ima pauzu od 1 sezone + neuporedivo manje iskustva pa niko nije tolerira njegove prošlogodišnje rezultate koji su po meni bili sasvim solidni . u 10 od 17 trka je osvaja bodove . MS su prilikom povratka ( 3 sezone pauze ) mnogi dočekali “na nož” jer eto nije se treba ni vračat . jbga , neki su omiljeni pa im se “oprašta” , neki nisu . npr jučer u FP 3 yuki preko TR psuje jer mu je perez zasmeta , a komentator sky – a se na to blagonaklono smije i komentira kako će yuki biti super star . a da je to to uradija neki drugi rookie … upa mi je u oko i komentar peewoslav88 posli Q koji je napisa ” Stroll i Ocon (unatoč dobrom krugu) su se više-manje slučajno našli u Q3, Sainz je trebao biti tamo i možda Yuki umjesto njih.” neki sve dobro šta naprave su napravili po srići ili slučajno , a drugi iako su napravili loše ( sainz ) ili totalno zaje*ali ( yuki ) su trebali bit u Q 3 !?!?!? kad je giovinazzi 2017. razbija saubera u kini smijali su mu se , mazepinu u bahreinu isto , a kad yuki dobrano sje*e AT onda je zapravo zaslužija Q 3 ?!?!?? niko se ne smija jer yuki je buduća zvijezda … ka šta je MS povratak bija mukotrpan zbog relativno nekonkuretnog mercedesa tako bi i povratak FA moga bit problematičan ako alpina ne bude na nivou . i po meni poprilično talentirani , srčani ocon željan dokazivanja može fernandu otežat zadatak koji i onako neče biti lagan usprkos velikim očekivanjima fanova . na kraju taj ocon iako sa malo iskustva se sasvim solidno nosija sa perezom . iz manora je doša u FI i rookie sezonu u timu završija iza sergia , a ni 2018. se nije baš osramotija iako je ima 3 odustajanja više od sergia . vozač koji se iako skoro bez iskustva ( početkom 2017. tek 9 trka Vs 114 pereza ) dobro nosija sa SP koji je danas ne bez veze u kokpitu RB je po peewoslav88 manje više slučajno uša u Q 3 … slučajno je bija brži od 11 vozača ?!?!?



      1

      1
  11. Niki Lauda wapi Donator Prikaži

    Meni ove Alonsove izjave liče na Vettelove iz prošle godine….
    Malo je tužno pogledati startni grid i vidjeti 3 svjetska prvaka u krivoj polovini poretka.



    2

    0
  12. Aston Martin JB005 Prikaži

    “It feels like GP2 driver. Embarrassing. Very embarrassing,” Alonso



    1

    0