F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Rosbergov bolid je bio oslabljen na startu

David Vidović

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Nico Rosberg i Lewis Hamilton, Mercedes

Nico Rosberg i Lewis Hamilton, Mercedes

Mercedesov šef Toto Wolff je potvrdio da je Nico Rosberg na startu utrke imao manje snage od Hamiltona. Rosberg je izgubio vodstvu utrke u drugom zavoju nakon što je morao prepustiti trkaću liniju bolje pozicioniranom Hamiltonu, a nakon utrke momčad je objavila da je Nijemac imao manje snage na startu i u prvom dijelu staze od Hamiltona jer mu se motor pregrijao.
Toto Wolff je potvrdio da je Rosberg imao poteškoće u prva dva zavoja utrke.

“Inicijalni start je bio dobar za oba bolida, ali Nico je imao male probleme s pregrijanim motorom, tako da nakon nekoliko metara nije imao istu količinu snage kao i Lewis. Ovo je bio problem povezan s temperaturom, tako da je zbog pregrijanosti motor izgubio nešto snage. Ne znamo da li je vozač kriv za ovo, ali mu je definitivno falilo snage i to je utjecalo na njegov prolaz kroz prva dva zavoja.”

Wolff je također dodao da je u određenim trenutcima utrke Hamilton morao viziti opreznije zbog zabrinutosti o pouzdanosti bolida.

“Lewis je cijelo vrijeme održavao prednost, ali smo tijekom utrke imali određenih problema povezanih s temperaturom. Jednom je prilikom oštetio gumu blokiranjem kotača što je prouzrokovalo velike vibracije, kada smo tu istu gumu skinuli s bolida bili ja jako oštećena, moglo se loše završiti. Tijekom utrke smo dosta snižavali modove motora i podešavali šasiju, jer smo primali određene znake problema na bolidu, što nas je malo zabrinulo.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

David Vidović
Pulsmedia autor
320 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

14 komentara

  1. I onda reci da je regularna borba između ove dvojice? Hamiltonu se konstantno “potpomaže”, što od strane momčadi, to od medija i tako dalje :) Generalno gledano, Nico Rosberg nije puno lošiji vozač od Hamiltona, prati ga u stopu.


    0

    0
  2. Blue Flag Viper Prikaži

    Ma pustute vi to, znamo kako Merc riješava pitanje prvog i drugog vozača… Hladno, kao što im je i atmosfera u ekipi.
    Nego jeli to Lujo ima cvjetiće na kapi?


    0

    0
  3. David Croft Frantic Donator Prikaži

    Ma ovi iz Benza su smiješni. Lewis je jednostavno bolje startao i kraj priče. A Nico je mjesto od Vettela i Bottasa popušio zbog lošije putanje u prvoj krivini. A s druge strane kao sad prave dramu kako je Lewis morao čuvati motor, kako su primjenjivali “slabije” modove, kad ono 18,9 sec prednosti ispred Nice.
    Ma daaaaaj, kako to da Nico nije smanjivao Lewisovu prednost? Pa ako je “čuvao” motor, onda je W06 nešto najdominantnije što se ikada pojavilo u F1.
    Koliko bi bilo bez problema? 30sec? 45sec?
    Dakle, ne govorim ništa ni za jednog od vozača, oni rade svoj posao onako kako najbolje mogu (a Lewis to radi bolje od Nice i tačka). Ovo se odnosi Wolffa, Laudu i ostale glavešine iz Benza.
    Mislim, mogu ga sr.at, al ono da valja. :facepalm:
    Sve više sam mišljenja da je Singapur neka vrsta “KAZNE” za Monzu i za one pritiske u gumama.
    Ode to sad u teorije zavjere, ali tako izgleda.


    0

    0
    • ” Lewis je jednostavno bolje startao i kraj priče.” interesantan zaklučak … kad bi se u periodu od 2010. do 2013. desilo da webber sa P1 loše starta onda nije bilo kako je seb bolje starta nego teorija zavjere kako tim gura seba , a zanemaruje marka . sad toga nema … LH je bolje starta … a zapravo nije ! NR je jako dobro starta , bija malo isprid LH ( koji je takođe jako dobro starta ) i valjda je već bija u 3. ( znači start je “proša” i već se “vozilo” kad ga je lewis sustiga i postavija na unutrašnju stranu dolazečeg zavoja gurajući nicu prema rubu staze . da izbjegne sudar nico je trenutak izaša van staze i zbog izljetanja “popušija” pozicije od seba i bottasa , a ne kako kažeš zbog lošije putanje u prvoj šikani ne tvrdim da je uzrok gubitak snage na bolidu rozberga ali simptomi su takvi da bi to mogla bit istina . samo mi je objašnjenje malko “šepavo” jer nije nico laik da mu se posli 9 sezona i 179 trka desi da sam sebi pregrije po svim parametrima najbolji motor današnje F 1 . možda je i ovo bitno “Wolff je također dodao da je u ODREĐENIM TRENUTCIMA UTRKE Hamilton morao viziti opreznije zbog zabrinutosti o pouzdanosti bolida.” dakle ne cilu trku nego povremeno . pa nico i je u određenim trenutcima smanjiva prednost lewisa ali nedovoljno . posli afere WV pošto su njemci u pitanju nisam baš 100 % siguran da uprkos “nepomaganju” vozačima priliko starta njemci nešto ne muljaju . osim toga ako ćemo se “igrat” zavjerama interesantno je da je LH počeja dominirat još lani kad je na sva zvona počeja “zvonit” o njemcu u njemačkom timu i time “natuknija” da je zbog tih činjenica nico favoriziran od tima . u prilog toj “zavjeri” ide i zadnja trka lani kad je zbog duplih bodova nico moga osvojit titulu no onda mu se izdešavalo sve najgore šta se vozaču može desit u ODLUČUJUĆOJ trci . ende !


      0

      0
      • David Croft Frantic Donator Prikaži

        Pa imao je lošiju putanju jer ga je Lewis sustigao i postavio mu se unutra, to sam i mislio. “Start” za mene traje malo duže od onih prvih 100 (ili 200met, u zavisnosti od dužine ravnine). A Nicino smanjivanje zaostatka (u određenim momentima) nisam, pa skoro ni primjetio. Definitivno nije bilo toliko primjetno kao postepeno Lewisovo dizanje razlike.
        U principu mene lično zaboli nešto i za Lewisom i Nicom (pa valjda moj avatar govori dovoljno), nisam u svom postu ni htio poentirati na njih dvojicu. A ti si svojim postom potvrdio moje tvrdnje vezano za objašnjenja glavonja iz Benza, samo što si ti bio fin pa to nazvao “šepavim”, a ja sam rekao da seru. Da dodam, ko foke :-D
        A mogu se složiti da je Nico na Abu Dhabiju prošle godine imao jedan veliki peh od trke. Ali čisto sumnjam da bi mu išta pomoglo i da je imao čistu trku.


        0

        0
  4. E senja,senja, ako te čuju crnogorci najebo si…al imaju sad večernje škole za prva četiri razreda osnovne, besplatne su, prijavi se


    0

    0