Aston Martin želi razgovarati s FIA-om oko pravila; Horner ih podsjeća: Vi ste glasovali za promjenu!

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 2 min 10 komentara

Nakon što se Aston Martin našao kao žrtva loše prilagodbe na novi tehnički pravilnik – Otmar Szafnauer je navodno zatražio hitan sastanak s FIA-om kako bi porazgovarali o tome zašto je došlo do promjene.

Szafnauer sugerira da je pritisak izvana uzrokovao promjenu koja je onda naštetila ekipama s nižim nagibom – Mercedesu i Aston Martinu; te smatra da je moguća nova promjena usred sezone.

Franz Tost, šef AlphaTaurija, i Mattia Binotto, šef Ferrarija, su odbacili takve primjedbe, a isto je sad učinio i Christian Horner:

“Imamo jedan primjer, a to je Mercedes koji je pobijedio na [prošloj] utrci, i to s bolidom koji ima nizak nagib.”

“Imali su apsolutno istu, ako ne i bolju degradaciju guma nego mi u Bahreinu. Izgledali su moćno impresivno na ovoj stazi [Imola], a iza nas je samo jedna utrka.”

“Čak i ako ignoriramo sve to – postoji proces donošenja pravilnika i to je izglasano jednoglasno. Aston Martin ili Racing Point su imali pravo glasa prije nego je prijedlog promjena došao na stol F1 komisije i Svjetskog saveza. Sve je izglasano unisono.”

“Kad je prije par godina došlo do promjene prednjeg krila – to nas je oštetilo. Mi smo glasovali protiv toga, ali jednostavno morate prihvatiti promjenu. Čini se pomalo naivno da će sad mijenjati pravila nakon jedne utrke nakon što je proces u potpunosti ispoštovan. Teško mi je to shvatiti.”

Toto Wolff je također upitan za komentar, ali je uspješno izbjegavao dati mišljenje.

“To je vrlo nezgodna tema. Morate imati potpunu sliku situacije prije komentiranja. U ovom trenutku mislim da nije u redu pokazivati prstom na bilo koga.”

Ipak, kaže da se pitanja iz Aston Martina trebaju odgovoriti:

“Od prošlog travnja do danas bilo je puno odluka, promjena pravila, nove gume su predstavljene i vođeno je puno rasprava. Mislim da su nijanse došle do te razine da možemo pitati: je li neka odluka donesena kako bi se uškopio neki poseban koncept bolida?”

“Mislim da se o tome treba porazgovarati.”


Mišljenje autoraČlanak pročitati uz sountrack najmanje violine na svijetu koja svira najtužniju pjesmu za Otmara i Tota.

Odgovor

10 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Fotoaparate u ruke i ne posao, ili da vam Merc dostavi ispod pulta neka svoja rješenja… Jel ovo plakanje polako postaje smiješno!



    7
    6

    1
  2. Ferrari
    peewoslav88 Prikaži

    uf, nadao sam se da neće, al ovi iz AM su mi počeli dizat tlak lagano.



    9
    8

    1
  3. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Koji cirkusanti, ovi kopiranti! 😄 sad lijepo “aparate” u ruke i jos malo islikajte… Ili jos bolje, zovite jednog od dionicara u pomoc, ka prosli put. Samo mu je sad cesto tel na sailentu. 😄



    5
    4

    1
  4. Ferrari
    blejky Donator Prikaži

    Britanski ponos je u pitanju naći če se neki kompromis ako ne za stolom onda ispod njega.A
    imaju i jak(og)e dioničara smislit će nešto.



    10
    9

    1
  5. David Croft
    Frantic Donator Prikaži

    Jedna od rijetkih situacija kada se slažem sa nekim iz Red Bulla.
    A čuj Vuka, pravi diplomata. :mrgreen:



    3
    3

    0
  6. Fia
    Realista Prikaži

    Sve su pripremali za AM da bude hit prilikom ulaska, a na kraju fijasko. Sve se vraca, sve se placa.



    7
    6

    1
  7. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    FIA je morala rec da kopirate RBR za 2021?



    1
    1

    0
  8. Mercedes
    Har Kl Donator Prikaži

    Loša i iznenađujuća izjava Ormara. Vjerojatno je pod pritiskom od Strolla da se isporuče rezultati.
    Bez obzira, ne znam šta je htio postići sa ovom izjavom. Pravila se neće promijeniti to je sigurno.



    2
    1

    1
  9. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Mali napadni ugao ima svoje prednosti, ne samo mane… I toga su vaši inženjeri bili (ili su barem trebali biti) svjesni.

    Mali napadni ugao – manje trošenje pneumatika, veći balans u sporijim krivinama, manji otpor zraka na pravcu
    Veliki napadni ugao (high rake) – veći uticaj difuzora = stabilniji u bržim krivinama, veći otpor zraka na pravcu

    Sa slika (ovo govorim iz ličnog iskustva, ne mora biti tačno) dio iza interkulera, odnosno na tom dijelu podnice, u određenim situacijama moguća je pojava vakuuma, što bi značilo, odnosno nedostaju vam pomoćni usmjerivači vazduha koji će vrtloženjem spriječiti pojavu vakuuma, to je pravilima onemogućeno ove godine i mislim da tu leži problem a ne u visini nagiba napadnog ugla podnice. To je problem sa kojim će aerodinamičari morati da se pozabave pofino, i mislim da je toga i AM svjestan, ali da nemaju rješenje.
    Ako pogledamo prednje krilo Mercedesa i Aston Martina, jasno se vidi da Mercedes pravi više vrtloga, koje najvjerovatnije preko bočnih usmjerivača šalje u taj dio podnice. A i potpuno je drugačiji dizajn interkulera kod ove dvije ekipe, zbog toga Mercedes ne boluje od malog napadnog ugla.



    1
    0

    1

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.