Helmut Marko, savjetnik momčadi Red Bulla, osvrnuo se na koliziju između vozača njegove momčadi Sergija Pereza i Alpineova Estebana Ocona, koja je obilježila jučerašnji dan u Imoli.
Perez je za situaciju koja je prouzrokovala crvenu zastavu optužio jasne komunikacijske probleme između njega i inženjera, ali Marko je bez razmišljanja ‘lopticu’ prebacio na svojeg vozača:
“Pa za što ti služe retrovizori? !Ovo je očita Perezova pogreška. Previdio je brzog Ocona i tu je sve pošlo po zlu.”
FIA nije odlučila poduzimati nikakve postupke protiv dva vozača, inače bivših momčadskih kolega, koji su 2017. i 2018. godine skupa vozili za ekipu koja je tad još nosila ime Force India.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Počeo je. Yuki već pomalo provjerava mobitel :)
20
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Koji retrovizori ???
Pa Perez je taj koji je naletio i zabio se drito u Ocona, a ne obrnuto…
Pitanje je čemu mu služe oči, a ne retrovizori.
https://www.skysports.com/watch/video/12277958/first-look-perez-and-ocons-mystery-imola-crash
P.S. za vidit snimku vam treba britanski IP…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=rJddyPRs2ic
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
fala hetriče na linku!
podsjetilo me malo na situaciju stroll-vettel u (da ne guglam sad) valjda maleziji nakon utrke..
marko bulazni.
mada, meni je u ovom slučaju perez kriv.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Bio je problem što FOMa nije imala snimke i sustav im je pao, pa su donijeli zaključak da ne kažnjavaju nikoga, čak su u Red Bulu mislili da je Ocon u brzom krugu što govori samo za sebe da nitko nije znao što se dešava na stazi. Da su vidjeli snimku moglo bi se desiti da Ocon dobije kaznu , jer je trebao propustiti Pereza tako da ne ulazi u tu usku šikanu, no pošto je ušao malo dublje Perez ga je zakačio zadnjom gumom zbog understira. Mislim da su ionako ti sudci malo prerigorozni te se danas sve vrti oko sudačkih kazni, stoga je najbolje da je prošlo bez dodatnih kazni za obojicu vozača.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve divno i krasno, samo je potpuno nejasno o kakvim to Marko retrovizorima trabunja ?
Ono kakve veze ima Perezovo gledanje ili ne gledanje u retrovizore s ovim ???
Još da je sve ovo izjavio za Ocona to bi imalo smisla,
jer se može reč da je Ocon krivac zato kaj se nije maknuo, zato kaj nije gledao u retrovizor, zato kaj nije vidio brzog Pereza…
A nikako ne obrnuto kak stoji u navodnoj Markovoj izjavi.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To je bila izjava tog trena ,er su svi po tv snimci mislili da je Ocon projurio pored njega, a ne obrnuto. Tek nakon FP1 po snimci pohranjenoj u bolidu moglo se vidjeti da je bio suprotan slučaj. Tim radio nije radio tako da vozač nije imao što reći, a po svemu sudeći Marko nije ni razgovarao sa Perezom prije te izjave, a niti sa timom. Malo se zaletio sa izjavom, i totalno fulao.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
s ORF-a, kome je dao izjavu.
ali mi nikako nije jasno da u 21. stoljeću njima ne radi radio.
vrhunac motosporta ima problema sa 100 godina starom tehnologijom…
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Problemi se dogode…nije bio problem do F1 već je zakazao internet kabel koji dovodi internet do staze.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Svi pratioci Formule 1 Helmutu Marku: Ljudska bića također imaju mogućnost da nekad šute!
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ono, kad te novinar nešto pita, a ti si jedan bitan lik u F1, ti ćeš samo šutiti?
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Izjava je bila prije snimke i Marko opće nije znao tko je gdje bio.
Ocon je bio sporiji, ali ni Perez nije bio u push krugu.
Ovaj je mislio da će Ocon stati i propustiti ga, ali nekako nespretno se poklopilo da je stao tek na apexu. A Perez je očekivao da se ranije zaustavi i pogrešno iskalkulirao i ima je doticaj sa prednjom desnom i bum.
Krivica je podijeljena, ali mislim da je Perezova krivica veća. Nije bio u push krugu nrgo je htio samo obići Ocona, a ovaj je mislio da je Perez u brzom krugu i tek ga je stigao u vrhu zavoja.
Nespretno i s jedne i druge strane.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Istina, s tim da nisam siguran dali je Perez bio u brzom krugu pošto nije postojao tim radio niti između tima i vozača, nitko nije imao nikakvih informacija na stazi.. totalni blackout.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Je li dotični “doktor” Helmut Marko ikada sjeo u Formulu i vozio tim brzinama? Drugo je li dotični “doktor” ikad srao Verstappenu jer je slupao bolid u hmmmm, 50% trka u prvoj sezoni za RBR?
Svaki vozač pravi greške, posebno kada promjeni momčad.
Najljigavija osoba u F1 – “Doktor” Helmut Marko.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
bivši je vozač. zašto doktor pod navodnicima?
s ostatkom komentara se uglavnom slažem.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Jeste bivši vozač ali ne i vozač F1‚ a doktor pod navodnicima je zbog toga što je doktor prava, i ne znam zbog čega onda takva titula u F1, nema smisla. To je isto kao da mene nazivaju doktorom mašinstva u atletici.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
a oko je igubio vozeći?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pardon, loše sam se izrazio. Mišljenja sam da ne možemo porediti formulu sa početka sedamdesetih sa današnjom.
Trebao sam reći “modernu formulu”, no mislim da sam i ovako bio jasan.
Akcenat je taj da kao da je jedva čekao da Perez napravi neku grešku.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
doktor je titula i stvalja se kod imena koja je vezana za postignutu zasluge u nekoj znanosti nevezano o kontekstu u kojom je navedena osoba. Znači da je doktor radiologije, u F1 ili bilo kojem obliku publicizma ta osoba bi trebala biti navedena kao doktor. Mala lekcija pismenosti, ništa više. :)
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Tačno, no tada se iza riječi “doktor” dodaje i doktor čega.
Primjer:
Dr. Sc. Fikret Alić, dip. maš. ing.
No kada se priča o nekoj temi, npr. o avioindustriji, dovoljno je reći samo “doktor” i time se već u startu zna čega je doktor – mašinstva.
I doktor nije titula, nego stepen obrazovanosti, isto kao SSS… Redovan profesor, vanredan profesor, docent, vođa tima, glavni izvršilac, glavni inženjer, glavni menadžer i sl. to je titula. Doktor je stepen obrazovanosti.
Mislim da me u ovom ne možeš ispravljat, no svako ima pravo na to.
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
konačno ga je marko pohvalio:
“But despite that it was a very strong performance by Perez, impressive to see because it is just his second race with us.”
He added: “Perez’s improvement was unbelievable. The fact that he’s already so strong in his second qualifying session obviously makes us very happy.
0
0