Marko Perezu: Pa za što ti služe retrovizori?!

Izdvojeno

Helmut Marko, savjetnik momčadi Red Bulla, osvrnuo se na koliziju između vozača njegove momčadi Sergija Pereza i Alpineova Estebana Ocona, koja je obilježila jučerašnji dan u Imoli.

Perez je za situaciju koja je prouzrokovala crvenu zastavu optužio jasne komunikacijske probleme između njega i inženjera, ali Marko je bez razmišljanja ‘lopticu’ prebacio na svojeg vozača:

“Pa za što ti služe retrovizori? !Ovo je očita Perezova pogreška. Previdio je brzog Ocona i tu je sve pošlo po zlu.”

FIA nije odlučila poduzimati nikakve postupke protiv dva vozača, inače bivših momčadskih kolega, koji su 2017. i 2018. godine skupa vozili za ekipu koja je tad još nosila ime Force India.


Odgovor

21 komentara

  1. Carlos Sainz 55
    Tudum Donator Prikaži

    Počeo je. Yuki već pomalo provjerava mobitel :)



    20
    18

    2
  2. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Koji retrovizori ???
    Pa Perez je taj koji je naletio i zabio se drito u Ocona, a ne obrnuto…

    Pitanje je čemu mu služe oči, a ne retrovizori.
    https://www.skysports.com/watch/video/12277958/first-look-perez-and-ocons-mystery-imola-crash

    P.S. za vidit snimku vam treba britanski IP…



    6
    5

    1
    • Wolf
      hattrick Donator Prikaži

      Bio je problem što FOMa nije imala snimke i sustav im je pao, pa su donijeli zaključak da ne kažnjavaju nikoga, čak su u Red Bulu mislili da je Ocon u brzom krugu što govori samo za sebe da nitko nije znao što se dešava na stazi. Da su vidjeli snimku moglo bi se desiti da Ocon dobije kaznu , jer je trebao propustiti Pereza tako da ne ulazi u tu usku šikanu, no pošto je ušao malo dublje Perez ga je zakačio zadnjom gumom zbog understira. Mislim da su ionako ti sudci malo prerigorozni te se danas sve vrti oko sudačkih kazni, stoga je najbolje da je prošlo bez dodatnih kazni za obojicu vozača.



      10
      10

      0
      • Sebastian Vettel
        The Best F1 Driver Prikaži

        Sve divno i krasno, samo je potpuno nejasno o kakvim to Marko retrovizorima trabunja ?
        Ono kakve veze ima Perezovo gledanje ili ne gledanje u retrovizore s ovim ???

        Još da je sve ovo izjavio za Ocona to bi imalo smisla,
        jer se može reč da je Ocon krivac zato kaj se nije maknuo, zato kaj nije gledao u retrovizor, zato kaj nije vidio brzog Pereza…

        A nikako ne obrnuto kak stoji u navodnoj Markovoj izjavi.



        3
        2

        1
        • Wolf
          hattrick Donator Prikaži

          To je bila izjava tog trena ,er su svi po tv snimci mislili da je Ocon projurio pored njega, a ne obrnuto. Tek nakon FP1 po snimci pohranjenoj u bolidu moglo se vidjeti da je bio suprotan slučaj. Tim radio nije radio tako da vozač nije imao što reći, a po svemu sudeći Marko nije ni razgovarao sa Perezom prije te izjave, a niti sa timom. Malo se zaletio sa izjavom, i totalno fulao.



          4
          4

          0
  3. Ferrari
    sisavac Donator Prikaži

    “The problem was that the pit radio was not working in its entirety. And that seems to have irritated most of the drivers. I don’t know what they have rear-view mirrors for,”

    s ORF-a, kome je dao izjavu.

    ali mi nikako nije jasno da u 21. stoljeću njima ne radi radio.
    vrhunac motosporta ima problema sa 100 godina starom tehnologijom…



    6
    5

    1
  4. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Svi pratioci Formule 1 Helmutu Marku: Ljudska bića također imaju mogućnost da nekad šute!



    3
    2

    1
  5. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Izjava je bila prije snimke i Marko opće nije znao tko je gdje bio.

    Ocon je bio sporiji, ali ni Perez nije bio u push krugu.
    Ovaj je mislio da će Ocon stati i propustiti ga, ali nekako nespretno se poklopilo da je stao tek na apexu. A Perez je očekivao da se ranije zaustavi i pogrešno iskalkulirao i ima je doticaj sa prednjom desnom i bum.
    Krivica je podijeljena, ali mislim da je Perezova krivica veća. Nije bio u push krugu nrgo je htio samo obići Ocona, a ovaj je mislio da je Perez u brzom krugu i tek ga je stigao u vrhu zavoja.
    Nespretno i s jedne i druge strane.



    1
    0

    1
  6. Ayrton Senna
    OffLiberyMedia Prikaži

    Je li dotični “doktor” Helmut Marko ikada sjeo u Formulu i vozio tim brzinama? Drugo je li dotični “doktor” ikad srao Verstappenu jer je slupao bolid u hmmmm, 50% trka u prvoj sezoni za RBR?

    Svaki vozač pravi greške, posebno kada promjeni momčad.
    Najljigavija osoba u F1 – “Doktor” Helmut Marko.


    0
    -2

    2
    • Honda
      zekohonda Donator Prikaži

      bivši je vozač. zašto doktor pod navodnicima?
      s ostatkom komentara se uglavnom slažem.



      2
      2

      0
      • Ayrton Senna
        OffLiberyMedia Prikaži

        Jeste bivši vozač ali ne i vozač F1‚ a doktor pod navodnicima je zbog toga što je doktor prava, i ne znam zbog čega onda takva titula u F1, nema smisla. To je isto kao da mene nazivaju doktorom mašinstva u atletici.


        0
        -1

        1
        • Honda
          zekohonda Donator Prikaži

          a oko je igubio vozeći?


          0
          0

          0
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          Pardon, loše sam se izrazio. Mišljenja sam da ne možemo porediti formulu sa početka sedamdesetih sa današnjom.

          Trebao sam reći “modernu formulu”, no mislim da sam i ovako bio jasan.

          Akcenat je taj da kao da je jedva čekao da Perez napravi neku grešku.


          0
          -2

          2
        • Wolf
          hattrick Donator Prikaži

          doktor je titula i stvalja se kod imena koja je vezana za postignutu zasluge u nekoj znanosti nevezano o kontekstu u kojom je navedena osoba. Znači da je doktor radiologije, u F1 ili bilo kojem obliku publicizma ta osoba bi trebala biti navedena kao doktor. Mala lekcija pismenosti, ništa više. :)



          1
          0

          1
        • Ayrton Senna
          OffLiberyMedia Prikaži

          Tačno, no tada se iza riječi “doktor” dodaje i doktor čega.

          Primjer:
          Dr. Sc. Fikret Alić, dip. maš. ing.

          No kada se priča o nekoj temi, npr. o avioindustriji, dovoljno je reći samo “doktor” i time se već u startu zna čega je doktor – mašinstva.

          I doktor nije titula, nego stepen obrazovanosti, isto kao SSS… Redovan profesor, vanredan profesor, docent, vođa tima, glavni izvršilac, glavni inženjer, glavni menadžer i sl. to je titula. Doktor je stepen obrazovanosti.

          Mislim da me u ovom ne možeš ispravljat, no svako ima pravo na to.


          0
          -1

          1
  7. Honda
    zekohonda Donator Prikaži

    konačno ga je marko pohvalio:

    “But despite that it was a very strong performance by Perez, impressive to see because it is just his second race with us.”

    He added: “Perez’s improvement was unbelievable. The fact that he’s already so strong in his second qualifying session obviously makes us very happy.


    0
    0

    0

Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Pretplati se Doniraj jednokratno

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.