Izdvojeno

Russell: Williams može prebaciti fokus s preživljavanja na performans

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 0 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

George Russell je izjavio kako Williams napokon može preusmjeriti svoju pozornost na poboljšanje svojih performansa, a ne na puko preživljavanje. Prema Russellu, to su omogućile investicije od strane novog vlasnika i pronalazak novog tehničkog direktora.

Nakon nekoliko turbulentnih sezona, obitelj Williams je prošle godine prodala svoju momčad američkoj investicijskoj kompaniji Dorilton Capital.

Uz pomoć novih investicija, novi vlasnici Williamsa su postavili Simona Robertsa na poziciju šefa momčadi, dok Jost Capito, bivši šef Volkswagen Motorsporta, dolazi na poziciju izvršnog direktora.

Capito je doveo Fancois-Xaviera Demaisona, s kim je radio u Volkswagenu na njihovim uspješnim WRC i Pikes Peak projektima, na poziciju tehničkog direktora koja je bila prazna od odlaska Paddyja Lowea tijekom katastrofalne 2019.

Prema Russellu, dolazak Capita i Demaisona je ključan trenutak u Williamsovom pokušaju da se vrati na vrh F1 jer se momčad sad može fokusirati na performans, a ne samo na preživljavanje.

„Mislim da je dolazak Josta u momčad nevjerojatno dobra vijest za Williams za nadolazeće godine i zaista mislim kako imamo čvrstog šefa na čelu momčadi koji će moći strukturirati pravi tehnički tim oko nas kako bi nam pomogao unaprijediti performans našeg bolida.

Očito, nismo imali tehničkog direktora tijekom cijele moje dosadašnje karijere u Williamsu, što je ludo ako razmislite.

Do Doriltona, tijekom cijele moje dosadašnje karijere u Williamsu prioritet je bio održati momčad [na životu], spasiti ljudima poslove, a ne raditi na tome da bolid ide najbrže što može.

Fokus je bio na tome da momčad ostane u Formuli 1, što je očito bila odlična stvar za napraviti, ali sad se možemo vratiti tome da se u potpunosti fokusiramo na performans. [Dolazak] Josta na čelo Williamsa je uzbudljiv za sve u Williamsu“.

– George Russell

Russell je priznao kako je njegova dosadašnja karijera u Williamsu bila dodatno otežana činjenicom da nisu imali tehničkog direktora.

Ali ovaj Britanac je optimističan. Russell, koji se na zadnjoj utrci kvalificirao u Q2 i završio 14., vjeruje kako će Demaison „posložiti sve“ u pripremi velikih promjena koje 2022. dolaze u F1, što je ujedno i najveća Williamsova prilika da se podigne u poretku konstruktora.

„Smatram kako je zaista bitno imati tehničkog direktora. Formula 1 je ogromna slagalica. Morate složiti sve dijelove, a tehnički direktor je zadužen za organizaciju toga.

Bilo je jako teško, i puno ljudi je moralo raditi poslove za koje vjerojatno nisu bili zaposleni, jer nije bilo nikog da ih vodi.

Sad imamo izvršnog direktora, tehničkog direktora. Ti ljudi se sad mogu vratiti na svoje glavne zadatke, bila to aerodinamika, mehanika, elektronika, o čemu god se radilo, a naš novi tehnički direktor će ih sve organizirati i povezivati“.

– George Russell

Komentiraj

Trenutno nema komentara.
Budi prvi koji će napisati komentar!

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni