Izdvojeno

Verstappen: Mogu biti još bolji s bolidom koji je kalibar za naslov

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 4 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen smatra da je sposoban odraditi još bolje nastupe s bolidom Red Bulla koji je “materijal” za osvajanje naslova prvaka. U intervjuu za Autosport, Max je otkrio što očekuje od borbi na vrhu u budućnosti:

“Mislim da jednom kad ste u toj poziciji, kad imate bolid za borbu za naslov, sve postaje puno lakše.”

“Naravno, postoji pritisak da se osvoji prvenstvo, jer se borite s drugim ljudima.”

“Ali, sve u svemu, mislim da je to puno bolja situacija nego da ste niže u poretku. Jer tada cijelo vrijeme morate puno više riskirati da biste pokušali i izvukli dobar rezultat.”

“Morate riskirati malo više u prvom krugu ili određenom stadiju u utrci. I onda se naravno mogu dogoditi pogreške.”

“Dakle, samo se radujem i nadam se naravno da imam bolid za borbu u prvenstvu, jer tada mislim da je to područje gdje sam još bolji, jer je tada puno ljepše i puno je lakše nositi se s tim.”

Verstappen je stigao u Formulu 1 sa svega 17 godina, bez titule u juniorskim kategorijama. No, on kaže kako to ne vidi kao slabost te smatra da mu je iskustvo koje je dosad stekao u automobilističkim natjecanjima dovoljno kao oslonac u borbi za naslov.

“To je vrlo različito [sudjelovanje u borbi za naslov].”

“Naravno, u tom scenariju ne trebate pobijediti u svakoj borbi ili utrci. Ali to je prirodno.”

“To ne znači da [zato što] nisam osvojio naslov, na primjer, da to ne razumijem. Jer mislim da sam osvojio mnogo naslova u kartingu i u osnovi je isto – vi birate svoje borbe.”

“Također, imao sam samo jedan pokušaj osvajanja naslova u Formuli 3 [2014., gdje je završio treći u europskom prvenstvu Formule 3 koji je osvojio vozač Alpinea Esteban Ocon], i da, to se nije dogodilo.”

Max Verstappen

Komentiraj

4 komentara

  1. Iduca utrka ce odgovorit na mnoga pitanja.



    2

    1
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    i moraš biti bolji jer ovo iz Bahreina nije bilo dovoljno dobro



    3

    2
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    I dalje je on lovac ali manje opterećen nego BLM.. Svakako da nas čeka zanimljiva sezona



    2

    0
  4. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    I onda kad neko kaže ovaj ne griješi, ili onaj griješi. Ako imaš najbolji bolid, onda nisi samo u najbržem bolidu, nego i u najstabilnijem. I imaš najmanje borbi. I ne trebaš ni puno riskirati. A pogotovo kada imaš dominantan, ili u komfort zoni u odnosu na ostale… Mnogi nebi griješili, ili bi greške sveli na minimum u takvoj situaciji.



    5

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni