Max Verstappen smatra da je sposoban odraditi još bolje nastupe s bolidom Red Bulla koji je “materijal” za osvajanje naslova prvaka. U intervjuu za Autosport, Max je otkrio što očekuje od borbi na vrhu u budućnosti:
“Mislim da jednom kad ste u toj poziciji, kad imate bolid za borbu za naslov, sve postaje puno lakše.”
“Naravno, postoji pritisak da se osvoji prvenstvo, jer se borite s drugim ljudima.”
“Ali, sve u svemu, mislim da je to puno bolja situacija nego da ste niže u poretku. Jer tada cijelo vrijeme morate puno više riskirati da biste pokušali i izvukli dobar rezultat.”
“Morate riskirati malo više u prvom krugu ili određenom stadiju u utrci. I onda se naravno mogu dogoditi pogreške.”
“Dakle, samo se radujem i nadam se naravno da imam bolid za borbu u prvenstvu, jer tada mislim da je to područje gdje sam još bolji, jer je tada puno ljepše i puno je lakše nositi se s tim.”
Verstappen je stigao u Formulu 1 sa svega 17 godina, bez titule u juniorskim kategorijama. No, on kaže kako to ne vidi kao slabost te smatra da mu je iskustvo koje je dosad stekao u automobilističkim natjecanjima dovoljno kao oslonac u borbi za naslov.
“To je vrlo različito [sudjelovanje u borbi za naslov].”
“Naravno, u tom scenariju ne trebate pobijediti u svakoj borbi ili utrci. Ali to je prirodno.”
“To ne znači da [zato što] nisam osvojio naslov, na primjer, da to ne razumijem. Jer mislim da sam osvojio mnogo naslova u kartingu i u osnovi je isto – vi birate svoje borbe.”
“Također, imao sam samo jedan pokušaj osvajanja naslova u Formuli 3 [2014., gdje je završio treći u europskom prvenstvu Formule 3 koji je osvojio vozač Alpinea Esteban Ocon], i da, to se nije dogodilo.”
Max Verstappen
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...
Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Iduca utrka ce odgovorit na mnoga pitanja.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
i moraš biti bolji jer ovo iz Bahreina nije bilo dovoljno dobro
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I dalje je on lovac ali manje opterećen nego BLM.. Svakako da nas čeka zanimljiva sezona
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I onda kad neko kaže ovaj ne griješi, ili onaj griješi. Ako imaš najbolji bolid, onda nisi samo u najbržem bolidu, nego i u najstabilnijem. I imaš najmanje borbi. I ne trebaš ni puno riskirati. A pogotovo kada imaš dominantan, ili u komfort zoni u odnosu na ostale… Mnogi nebi griješili, ili bi greške sveli na minimum u takvoj situaciji.
5
0