Izdvojeno

Marc Surer: Mercedes je Bottasa iskoristio da pokuša pomoći Hamiltonu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 14 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Valtteri Bottas nije bio presretan strateškim odlukama Mercedesa na VN Bahreina, a njegova utrka je nakon loših performansi i loše strategije dokrajčena predugačkim zaustavljanjem u pit-stopu.

Bivši F1 vozač i švicarski TV komentator Marc Surer je za Motorsport-Total prokomentirao situaciju rekavši da je pozivanje Bottasa u boks bilo namjerno pomaganje Lewisu Hamiltonu u njegovoj borbi s Maxom Verstappenom.

“Wolff ne želi reći istinu. Mercedes je trebao Bottasa da pritisne Verstappena.”

“S Bottasovim ranijim zaustavljanjem u boksu – oni su prisilili Verstappena da ode na promjenu guma.”

Mercedesov šef je rekao da shvaća Bottasove frustracije, ali tvrdi da ekipa nije imala drugih valjanih opcija.

“U potpunosti razumijem frustraciju kad ste u bolidu i nemate kompletne informacije. Tada možete reći da mislite kako smo trebali napraviti nešto drugo.”

“Mislim da nije bila moguća nikakva druga strategija. Pokušali smo napraviti undercut i to je moglo preokrenuti njegovu utrku.”

“Ono što nismo htjeli je gubitak pozicije na startu i zaostatak za dva vozača na vrhu. Zaustavljanje za promjenu guma je trebao biti undercut na Maxa, a mislim da bismo u tome i uspjeli da nismo imali problema sa zamjenom prednje desne gume.”

Komentiraj

14 komentara

  1. pa jel Bottas vodonoša ili ne? Valtteri, it’s James :)



    13

    3
  2. Nažalost, svi jako dobro znamo zašto je Bottas u Mercedesu. Naravno, i on sâm to zna!

    S jedne strane – lijepo je vidjeti kako mu iz godine u godinu sve više raste nada, samopouzdanje, vjera da može bolje (osvojiti naslov)…….ali s druge strane – žalosno je (na rubu tragikomedije) gledati Valetria kako se nada…….a svi znamo i vidimo da on ne može bolje od ovoga (što zbog svojih sposobnosti, što zbog politike Mercedesa, što zbog Lewisa……)!

    Žao mi ga je……😥😥



    14

    1
    • Carlos Sainz 55
      Tudum Donator Prikaži

      Rekao bih da je ta nada više predstava za javnost nego stvarna vjera u vlastite mogućnost. Najavljujući velike stvari ispada manji njonjo nego da u startu prizna da je ok sa ulogom Hamiltonove bitch.



      4

      7
  3. Bottas je SAVRŠEN vozač br.2.
    Vjerujem da nije lako biti u timu sa superzvijezdom i talentom LH, ali već mi je smiješno ( i ponekad tužno) gledati njegove izjave kako sad, ove godine, ( Bottas 7.0) napada titulu. Zato se valjda već i pola njih sprda, meni ponekad žao, a ponekad sirovo muško u meni i karakter ili zid ili pobjeda, kaže – pi*kica, pa bolje ni ne zaslužuje.



    12

    1
    • Bottas je kao moderne računalne igre koje izađu van u alpha verziji i onda godinama trbeba da budu zaista puni proizvod. A kada dođu do 1.0 varijante već je firma u nekom drugom projektu.



      9

      1
  4. Kimi Raikkonen
    zoka Prikaži

    Imao je mogucnost da vozi najbrze sto moze citavo testiranje, sta ces vise



    6

    0
  5. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Sam se doveo u situaciju gdje kasni 10-15 sekundi za vodećima. Ne treba ga žaliti. Vozi brže ako hoćeš bolje usluge.



    5

    2
  6. Zar nije komično to da slijedimo Skyjevu mantru i empatišemo Bottasa koji zamislite molim vas nema sreće, a već petu godinu vozi najbolji auto na gridu? Koliko li tek sreće ima Russell koji već četvrtu godinu vene u Williamsu? Bottas predstavlja sve ono što bi jedan navijač F1 trebalo da prezire: patetičnost, dvoličnost, odustvo svakog kredibiliteta, hrabrosti da prihvati sebe kakav jeste. Jasno nemam ništa personalno protiv Bottasa ali biću zadovoljan onoga dana kada njegovo mjesto preuzme neko tko će znati bolje da iskoriti potencijal auta kojim upravlja. No, dok je Hamiltona biće i Bottasa.



    4

    5
    • Bottas radi svoj posao. Zašto bi dobrovoljno odustao od prilike da vozi najbolji bolid? Nije njegovo da brine o tome jel’ bi netko bio bolji na njegovom mjestu. Sasvim je očito da je Toto zadovoljan. A Toto ne traži puno – dva naslova. Dok su tu dva naslova bit će i Bottas.



      7

      0
      • Bottas radi posao? Mislite može da vozi auto? To i ja vidim, ali pitanje je kako vozi…. Koliko dobro vozi najbolje govori da je u moćnom Mercedesu 2017. završio treći, a 2018. čak peti u prvenstvu. Prošle godine Bottas je kroz iglene uši uhvatio drugi poziciju i to uprkos činjenici da je Verstappen ima pet (5) odustajanja, a Bottas samo jedno.
        Da li vi uviđate da je Bottas predmet podsmjeha i da služi kao prototip beskičmenjaka i papučara? Dok god imamo Bottasa na gridu praktično nitko nema “osnovanog prava” da kažemo nešto protiv bilo kog Mazepina, Latifija ili nekog inog maminog ili tatinog sina.



        2

        5
        • Ma da,ali nisam mu ja dao posao nego Toto. Njemu je očito super.



          6

          0
        • kako je wapi napisao – Toto mu je dao posao i njemu je dobar.
          Bottas neće nikad ugroziti Hamiltonove šanse za osvajanje WDC, a s druge strane dovoljno je dobar da nakupi bodova za WCC. možda od ove sezone to više neće biti tako komotno pa će Toto posegnuti za nekim malo većeg kapaciteta. Ako RB nastavi uzlaznom putanjom i počinje prijetiti Mercu, ako se tu i tamo umiješaju Ferrari, McLaren i ostali, brzo će Bottas prestati biti dovoljno dobar jer jednostavno neće skupljati dovoljno bodova.



          2

          0
  7. Uvijek se iznova čudim komentarima koji ovakve odluke Mercedesa stavljaju u negativni kontekst. Upravo time pokazuju da su ozbiljna i organizirana momčad. Oni love konstruktorski i vozački naslov, a na tom putu donose se logične i racionalne odluke, a jedna od njih je strategija u Bahreinu. Rezultat te strategije je pobjeda i vodstvo u oba poretka nakon utrke. Kapa do poda svima, uključujući i Valterija.
    Pa ne očekuje netko valjda da bi se Lewis i Valteri trebali utrkivati i jedan drugoga ugrožavati na stazi, da bi navijači drugih momčadi bili zadovoljni njihovom gluposti.



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni