VN Bahreina krenula je loše za momčad Alpinea, odnosno bivši Renault. Fernando Alonso je odustao, dok je Esteban Ocon završio tek trinaesti. Takva loša pozicija za Ocona se može jednim dijelom objasniti i žutim zastavama (tijekom kvalifikacija) koje su ga zatekle dok je bio u brzom krugu. On je rekao kako smatra moraju sve posložiti na pravi način da bi bili u borbi za top 10.
“Jasno je da je na rezultat utjecala startna pozicija.”
“Da smo startali unutar prvih 10, naravno da ste već unutar bodova, ali čak i s 11. ili 12. postojala bi šansa za nas da osvojimo bodove.”
“Nemamo viška brzine i moramo izvući maksimum iz bolida da bismo to mogli učiniti.”
“Imamo jasne načine da vidimo gdje kaskamo u nastupima ili gdje imamo područje za poboljšanje. Znamo gdje je to, na nama je da to pronađemo i pronađemo više tempa za sljedeće događaje, što nam daje malo više prostora za manevar.”
Ocon je pohvalio motor za sezonu 2021., no smatra da moraju poraditi na performansama šasije koje su izgubili zbog promjene pravila. U Alpineu su već pronašli područja na kojima se trebaju poboljšati:
“Naravno da su nova pravila promijenila puno stvari.”
“Kao što svi kažu, godina je u kojoj se držimo istih pravila i prenosimo iz prošle godine, ali to nije stvarnost.”
“Zapravo, većina bolida je nova za sve. Za nas sigurno jer znamo što imamo na bolidu. Svi su izgubili priličnu količinu prianjanja i svi to pokušavaju vratiti na bolide.”
“Trenutno su s novim pravilima svi sporiji, također smo i mi u usporedbi s bolidom koji smo imali prošle godine, tako da znamo gdje možemo naći vremena i znamo gdje možemo povratiti to vrijeme kruga.”
“Gotov je onaj period gdje učimo gdje gubimo, sad moramo početi djelovati.”
Esteban Ocon
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok, internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Brzi Alonso je utjerao taj šrot od bolida u Q3 u prvoj povratničkoj utrci, a ti Ocone ne vjerujem da češ uspjeti to učiniti jednom u sezoni.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nebi proso u q3 da su uzeli soft gume Tsunoda i Perez al je razvalio Ocona i u trci i kvalama
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ocon je imao žute zastave i nije imao “čiste” kvale tako da treba pričekati Imolu.
Alonso je reakao da još nije na 100% a i bolid izgleda kao testni za 2022.
Po AMUSU, Alpine i AM previše troše zadnje gume.
U utrkama bez nekih sudara ili odustajanja bržih bolida vidim ih u borbama za 12-15 mjesta.
Zato najavljuju spektakularne stvari za 2022.😀
https://racingnews365.com/alpine-ceo-warns-f1-grid-wants-best-ever-car-in-2022
Živi bili pa vidjeli 😉
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Možda ova promjena imena Renaultu donese nešto sreće. U F1 su 300 godina, budžeti nisu mali, a kao momčad imaju samo 2 naslova. U prvoj turbo eri su imali najbolje bolide, ali su se motori stalno dimili…
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Trebao bi i Ferdo predit ime u Happylando Luckylonso 😀
1
1