Mercedesov šef Toto Wolff kaže da u Formuli 1 postoje osobe koje su nepovratno izgubili njegovo poštovanje zbog nepoštenog ponašanja.
Iako je vjerojatno da pritom misli na aktere iz Ferrarijevog “privatnog dogovora” s FIA-om – Wolff nije eksplicitno pojasnio na koga točno misli.
“Neiskrenost u Formuli 1 uzimam osobno [k srcu]. Ja sam strastven za ovim sportom i njegovim vrijednostima. Ovo je natjecanje u kojem bi sve trebalo biti na poštenim temeljima.”
“Postoje pojedinci koji su zauvijek izgubili moje poštovanje kroz proteklih par godina. Ne radi se o nekom specifičnom incidentu. Postoje također i ljudi koje vidim kroz njihove manipulacijske, amaterski makijavelijanske poteze.”
“Vidim osmjehe koji sadrže mržnju ili negativnost prema nama.”
“Postoje i ljudi koje jako cijenim i s kojima sam prijatelj. Oni pokušavaju činiti dobre stvari za ovaj sport dok zadržavaju neutralnu poziciju prema svim ekipama.”
Wolff kaže da sve te stvari uzima osobno jer je zaštitnički nastrojen prema ljudima u Mercedesu, a proziva druge koji imaju prenapuhano mišljenje o sebi kad je riječ o statusu u Formuli 1:
“Svi mi dijelimo prihode i što je show bolji to je za sport bolje.”
“Zato ovo uzimam osobno jer želim zaštiti organizaciju. No, s druge strane – imate pojedince u paddocku koji su vrlo zanimljivi. Pričaju o Formuli 1 kao da se radi o bazenu s morskim psima. Velik dio njih su zapravo zlatne ribice, ali oni vjeruju da su morski psi. Također, postoje i neke bebe morski psi.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ante je bolje upučen od Wolfa u zakulisne igre. Smiješno mišljenje autora.
20
49
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zanimljivo da ovo dolazi iz usta ovoga čovjeka.
Kao naprimjer gospodine Wolf šta bi kažete na navodne insinuacije da ste provodili ilegalne testove sa gumama.
Wolf: to su totalne laži nismo ništa skrivili.
Pa ponovo gospodine Wolf vaši rivali tvrde da se koristite ilegalnim tlakovima u gumama i također da vaše felge nisu po propisima.
Wolf: laži i dezinformacije mi nemamo ništa za skrivati.
Ovo su samo tri primjera gdje je čovjek lagao direktno u lice svima.
I on priča o poštenju i karakteru on ne bi znao šta je poštenje i karakter da ga ugrize za guzi..cu.
48
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
lik je dvolican,sta ocekivat od njega.kada ide sve ok,kada ne tu je fia da pomogne.
26
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Navijač Ferrarija se žali da FIA pomaže nekoj momčadi.
Hahahaha, ovoliko ironije nisam vidio u životu!
12
36
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ti si navijač kojeg tima?
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
nisam ni ja vidio vece licemjere od navijaca prcije zvane mercedes,istina boli.lako je bit slijep,kada ti to pase.ali instant navijac poput tebe,to nikad nece shvatit
12
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
On je navijač jedinog tima u povijesti F1 koji je uhvaćen s ukradanim podacima, diskvalificiran iz prvenstva i kažnjen sa 100 milijuna dolara. On je navijač tima čiji tadašnji neprikosnoveni šef je izjavio da se oni bore protiv vozača u svojem drugom bolidu, pa je FIA morala instalirati promatrača u momčad da bi se osiguralo da se momčad ponaša fer prema svojem drugom vozaču.
Na sreću za F1, sad imaju normalne i jako dobre šefove, vozače i inženjere su uvijek imali vrhunske, pa će uskoro biti nešto od njih.
14
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…nemojte zaboraviti spa 2017-te…i uvođenje (e sad ne znam jel samo trećeg ili trećeg i četvrtog) motora na toj utrci po staroj specifikaciji koja je mogla ‘trošiti’ 1,2l ulja po utrci dok su svi svoje specifikacije , tj. evolucije uveli na slijedećoj utrci od koje se moglo samo 0,6l ulja po utrci i da su cijelu tu sezonu pilali po ferrariju da oni troše najviše ulja…
37
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma dajte ba, bespotrebno je komentarisati.
Trenutno, zadnja osoba u (i oko) F1 koja ima pravo da priča o (ne)iskrenosti, varanju i sl.
33
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pročitao sam cijeli intervju i samo fali priča o svinjskoj glavi…. :)
Da, meni je to odmah palo na pamet pa sam išao provjeravati kad je postao CEO Mercedesa….. Test za Pirelli je bio nekoliko mjeseci nakon što je postao šef.
11
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I za tih nekoliko mjeseci je lik uspio da dogovori i test sa Pirelli i nađe termin za tajno testiranje? Ma daj … Brawn je taj koji je bio šef ekipe u ti vrijeme.
Ne branim Wolffa, naravno da je i on znao šta rade, mogao je spriječiti da je htio.
7
18
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To mu je bila inicijacija da postane sef…
21
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A ne ne :gandalf: kad budemo pričali o Ferrariju, možemo da pričamo o nekim inicijacima, pogotovo takve vrste ;)
5
20
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Isto kao što ste ti i Lauda izgubili povjerenje Rossa Brawna zbog spletkarenja.
19
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Slažem se sa autorom da je to Ferrari.
9
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
O čemu ovaj priča? Ni mišljenje autora mi nije pomoglo da skontam?
Jbmti godine???
14
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Povuci vodu Wolff.
Vrerovatno ste sve ove godine dominacije bili legalni.
Pogotovo kada vozite na jednom setu guma skoro 50 krugova.
Kroz neku godinu sve ce se jasno znati kako i zasto!!
23
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prije ili kasnije Mercedesa više neće biti dominatan. Do tada, ako se povuče, znači da uopće ne voli sport već je kukavica koja je omastila brk, a ako se ne povuče, već ga vidim kako se žali da je Ferrari stavio previše crvene boje na bolid, ili je RedBull ulio svoj RedBull napitak u benzin i sad im bolid juri kao da ima krila.
Uglavnom, dvoličan lik, sposoban, pravi političar, ali dvoličan.
19
8
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dugo se nije pricalo o tjednu nakon GP Spanjolske 2013. pa ajmo opet… ?
Cijeli tekst je napisan kako bi autor dao svoje uvijek neutralno misljenje o Benzu, Wollfu, Hamiltonu, Laudi, Brawnu, Roscou i kojekomu iz tih redova.
Ovaj humor traje i traje…
Vetma, aj malo o Fernandu i Maxu, nisi dugo ;)
Ah, da, nisam napomenuo Rosberga… on nije negativac jer se za njega navijalo unutar Benza u one tri sezone dominacije do povlacenja ?
17
30
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ma dobro, i Mercedes igra prljavo, ali onaj Pirellijev test ipak nema veze sa Wolffom. Tada je Brawn vodio Mercedes…
4
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.reuters.com/article/motor-racing-mercedes-tyre-test/secret-mercedes-test-leaves-f1-spies-red-faced-idINDEE94Q0B120130527?edition-redirect=in
Ako nema veze sa Wolffom onda zakaj je on davao izjave po tom pitanju…
Osim toga on je već onda bio u Mercedesu kao jedan od suvlasnika i šefova momčadi…
17
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Dapače bio je glavni izvršni direktor od siječnja 2013. Brawn je zato i otišao jer su mu doveli Torgera iznad njega. BTW Brawn još uvijek ima više naslova od Tota :)
To je jedan od animoziteta u F1. Drugi je sa Williamsima, ai njih je uspješno otjerao
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Govorim samo iz sjećanja. A po sjećanju, Brawn je puno više bio u fokusu medija. Mislim da je čak i bio na tome suđenju, sa još par manje poznatih likova iz Merca.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kakav je ovo lik! ?
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Kad krene vuk o vuku…mozda i njega zezne jednom neki kao Piquet Jr.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naći će se netko tko će propjevati, ali tada će naš junak investirati u nešto deseto i samo će govoriti kao je to bilo nevjerojatno vrijeme koje mu je ostalo u lijepim ali pomalo maglovitim uspomenama. I da se više ne sjeća detalja….
12
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Čovjek ni jednom riječju nije spomenuo Ferrari nego da su neki ljudi izgubili njegovo poštovanje, a po komentarima se vidi da su se najviše uzbunili Ferrarijevci koji su se vjerojatno našli u tome što se može zaključiti i u izdvojenom mišljenju autora, a to dovoljno govori.
Rugala se sova sjenici
14
16
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Za Ferrari ga je pitao novinar pa se ovaj krenuo izmotavati. Ali na žalost nije ga pitao za taj test 2013. Valjda bi onda izgubio akreditaciju…
23
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nisam čitao cijeli intervju nego samo ovaj tekst u kojem nije spomenuo Ferrari. Vjerujem da velika većina komentatora isto nije pročitala intervju, ali svejedno imaju potrebu braniti Ferrari i napadati Mercedes i Tota. Zato i kažem da se rugala sova sjenici. Nisam Totov odvjetnik, dapače smatram da imaju putra na glavi, samo želim reći da je Ferrari zadnji koji im ima nešto za govoriti te iz tog razloga ne podržavam komentare navijača Ferrarija koji sad kritiziraju, a zaboravljaju sve što se događalo ranije. Uostalom, nema momčadi koja je u nekom trenutku bila na vrhu, da nema nekih repova
12
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Što se to događalo prije motora 2019?
Ajde primjer.
11
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zaista? Nema primjera. Ferrari je oličenje poštenja u F1 i nema nikakvih spona i sprege sa FIA-om
7
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ako ima nije ti teško navesti barem jedan, ako ne i 5-6.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve sam napisao u komentaru iznad, nemam se potrebu ponavljati ili mijenjati nečija uvjerenja i navijačke preferencije
5
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
QED
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
WTV
3
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Zašto bi Ferrari bio zadnji koji ima nešto za govoriti?
Pitao te za primjer, ajde reci.
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pitstop.. znači svak ko napiše nešto o izjavama tota , a ne slaže se sa njima je navijač ili odvjetnik ferraria ? večina komentara “kontra” tota su od navijača ferraria ? želiš reći da je ferrari zadnji koji im ima nešto za govoriti ? a šta im je ferrari konkretno ovd govorija/odgovorija ? ili samo nagađaš da bi im to odgovorija ? zašto nisi naveja neki primjer “kemijanja” ferraria nego mudro odgovaraš wapiju “Zaista? Nema primjera. Ferrari je oličenje poštenja u F1 i nema nikakvih spona i sprege sa FIA-om” nijedan tim “od imena” ( pa i neki “mali” nije oličenje poštenja ali idemo ovako … ako je ferrari ima nekakve sprege sa FIA kako to da je prije dolaska MS u tim konstruktorsku titulu čeka 16 , a vozačku 21 sezonu . kako to da nisu uletili u “kemijanje” u sprezi sa FIA da prekinu taj zaista dugi jalovi niz ? ili kako to da MS osta bez titule i sa drakonskom kaznom ( nikad prije i nikad posli niko od vozača nije tako kažnjen ) zbog sudara sa JV , a npr senna i prost su sudarima ( uradili isto ka MS ali puno prije njega ) osvojili titule . je li FIA izmjenila sistem bodovanja ili uvela “narezane” gume da se “uspori” dominacija ferraria/MS kroz njihovih 5 sezona ? a šta radi npr sada kad merc dominira 7 sezona , možda i ove tj 8 ? “usporava” ih ilegalnim testom guma , party mod dugmetom , promjenom guma u nekoliku trka u “pola sezone” na zahtjev merca , možd ilegalnim felgama koje su koristili u nekoliko trka , DAS – om koji je legalan ali samo jednu sezonu , stavljanjem senzora pa dodatnih senzora na ferrari koji su dokazali ništa . jer se merc žalija da je ferrari prebrz za njih , a to ne može bit legalno jer samo mercedes može bit prebrz za ostatak grida pa to ne treba ispitivat . česta blagonaklonost sudaca , npr “joker bonus” VB od charlia ili slučaj kad se LH predomislija oko ulaska u box , gazeći crtu ali eto kako su izjavili iz merca u tom trenutku je nastala zbrka u boxu , a i iskreno su priznali pa zato ih nije trebalo kaznit . za razliku od te iskrenosti merca koja je uvažena iskrenost kimija ( dok je vozija za ferrari ) , priznanje da je on krivac za kontakt sa lewisom je nagrađena kaznom . još kad bi uzeli u obzir i izjavu bernia da je mercedes surađiva sa FIA i da je bolje bija upoznat sa svime za razliku od drugih timova prilikom prelaska na turbo eru ša je rezultiralo ovom dominacijom . i izmjenom pravila u pola trke sad na početku sezone u bahreinu . valjda su sve ovo pokušaji da se merc “uspori” je ruostalom i LH je to nedavno izjavija . ali ne može se genijalnost usporiti nikakvim pokušajima zar ne ? jer toto je izjavija da su motori dosegli limit i zato je 2019. motor ferraria bija ilegalan jer legalno se to nije moglo uraditi no onda su genijalci iz mercedesa otkrili način da prevaziđu limit o kojem je toto priča ali naravno za razliku od ferraria … legalno . ako RB sa hondom nastavi ovako “ugrožavat” mercedes ne bi me iznenadilo da iz merca i njih ne optuže da je nešto ilegalno i “prikače” im senzore jer ko osim mercedesa može imat tako brzu , a legalu PU ? i u valjda nemogučnosti navođenje “kemijanja” ferraria najbolji ti je odgovor wapiu “Sve sam napisao u komentaru iznad, nemam se potrebu ponavljati ili mijenjati nečija uvjerenja i navijačke preferencije” mada bi ja volija da si se ponovija navodeći primjere ferrarievih nelegalnosti ( a znamo da ih je bilo bezbroj zar ne ? ) i time začepio usta ovim feraristima koji bez razloga napadaju iskrenog m korektnog , jedinog poštenog šefa tima … tota . roko prč u malom mistu je reka da bi on poginija za istinu , a mislim da je i toto takav lik :) :) :)
32
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Da li se tko sjeća kako se Wolff uzvrpoljio i bio poprilično nervozan i agresivan u svojim medijskim istupima početkom prošle sezone kada ga se pitalo o copy paste Mercedesovom bolidu u suparničkoj momčadi u kojoj on ima suvlasnički udio?
Da se kojim slučajem vodila istraga do kraja, da je netko od suparničkih momčadi bio tvrdoglavi rogonja i odveo slučaj do suda Wolffova glava, a i Mercedesov ugled bio bi u pitanju.
Tak da ono, chill Toto
16
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferkan je svoje mutne posle platio i još placa, a vi svoje puno mutnije ni najmanje zato muči, najbolji si šef u f1 ali svaku sezonu imate iza sebe više muljanja nego sve druge ekipe skupa i to je cinjenica
19
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
A daj potkrijepi te svoje “činjenice”. Činjenica je da ferrari dobije više novca od f1 samo na temelju povijesnih zasluga, bez obzira na rezultate. Pravi primjer “legalnog” varanja. I onda se čude što ima jako malo novih timova, a dobar dio njih je i ugašen.
2
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Znaš li tko još dobiva bonuse koji nisu vezani s rezultatima.
Daleko od toga da je Ferrari jedini s bonusima koji nisu vezani za rezultate.
Još 4 momčadi primaju takav bonus.
10
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ili namjerno izvrces cinjenice ili nemas pojma.
Valjda znas da nisu jedini tim koji dobiva bonus na temelju povjesnog statusa, a neki su uvjetovali povratkom u F1 kao npr Renault ako im se neda škkkbba status i samim time nekoliko 10taka milijuna na racun. Sve je legalno, sve je pod ugovorima tak da to što tebe to svrbi jer eto neko se drznuo reci nesto o Hamiltonu ili Mercedesu ili McLarenu tko god vec, to je tvoj problem. Ponekad je bolje ne napisati nista ak nemas sto pametno reci, nego konstantno nabacivati kontru.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mozemo mi svi pricat kolko ocemo, ali F1 je Ferrari, zasto? Zato sta je Ferrari neznam ni ja koju godinu zaredom brand br. 1 u cjelom svjetu ispred microsofta iphone itd, i F1 je gledana kolko je gledana radi Ferraria, ja bi prvi isti tren sta pratit formulu da nema Ferraria jakog ili slabog, i oni to koriste kao i druge momcadi, ali drze sta se tice drugih stvari jezik za zubima, toto koristi sta im fia pomaze oko toga sto im se neke stvari nevide, dok toto i ekipa odmah traze pravdu di nesme trazit pravdu (kao da se ferrari pocme zalit na bonus da oni trebaju još biše zaradit ili tako nesto)
Ferrari je mulja s motorom pa se nije iducu godinu zalio na das itd itd,
Ako si u nogometu dobio penal nepostojeci i zabio nemozes se zalit sucu ako ti je dao zuti karton ako si u slavlju tog gola skinio majcu i posli na presici izjavio da te sudac oce zaustavit
vrlo jednostavno
6
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari is the only one of F1’s 11 teams which has competed in the championship since it launched in 1950 and in return it gets a plethora of financial and governance benefits. They include a guaranteed annual prize payment of around $100 million before the wheels of the renowned red cars even hit the asphalt.
Ferrari gets more prize money based on its finishing position in the standings but its $100 million alone is double the total received by the lowest-ranked team Manor which recently crashed into administration, the British equivalent of Chapter 11 bankruptcy.
In a bid to even out the field Liberty has suggested that Ferrari’s financial benefits could reverse and be redistributed amongst its rivals. Liberty’s theory is that a more financially balanced field would improve the spectacle of F1 which in recent years has been dominated by one team – reigning champions Mercedes. In turn Liberty believes this would boost Ferrari’s sponsorship takings and outweigh any loss of its bonus.
“If you’re Ferrari, you have enormous sponsorship revenue that goes directly to you. That’s going to be impacted more positively by great races. So thinking about balancing the team payments, so they’re a little more balanced and creates more fairness, has to be weighed, in Ferrari’s mind, I would expect, by the fact that creating a great platform helps our sponsorship revenue, too, so there’s give-and-take,” says Liberty’s chief executive Greg Maffei.
It isn’t clear how much of Ferrari’s bonus Liberty may eradicate but it is no idle threat as a window to do so is fast approaching. This comes at the end of 2020 with the expiry of the current contracts which commit the teams to race in F1. It remains to be seen whether Ferrari would be better off with less of a bonus but the signs suggest otherwise.
Malo da pojačamo dozu. Dakle do 2020. ferrari je jedini dobivao taj extra bonus. Članak je iz 2017. Pa jel dobivaju i dalje 100 mil na sve ostalo ili je ipak liberty odlučio da ubace i fair play prema ostalim timovima?
https://www.forbes.com/sites/csylt/2017/01/21/exclusive-ferraris-100-million-f1-bonus-at-risk/
1
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
However RaceFans understands from a source who was party to the discussions that teams were shown a new model for prize money distribution post-2020 under which Ferrari will continue to receive preferential treatment.
The team is currently the only recipient of an annual ‘long standing team’ payment which last year was worth $68 million. Under the new prize money structure Ferrari will receive a reduced annual payment of around $40 million.
Ferrari president Sergio Marchionne warned Liberty Media last year he would pull the team out of F1 if he did not approve of its plans for the sport.
0
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
I sto sad tim postom hoces reci? Dobivali 100 milijuna, sada 40 milijuna. Pristali, potpisali ugovor. Sve sretni i zadovoljni. Tebi ni iz dzepa ni u dzep
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Ferrari dobiva pare da radi branda, isto sto je bekem ima više para od zidana, iako je zidan bio puno bolji igrac…
Zasto hamilton ima placu 40 milja a russel 200 000
Zato jer može zato sta je to Ferrari i F1
Imas prodavaca u ducanu, cjenis više onoga koji ti zaradi 1000 kn na jednom prodanom artiklu
Nego sta je drugi proda 1000 artikala i na tom zaradio 6 kn, zato je taj bonus
Ali negdi se povlaci granica binotio je odlucio da je to motor nista moramo se povuc nismo legalni i istrpit koju tesku godinu, i Ferrari opstaje, ali dali ce mercedes to napravit nakon teske godine ili ce dignut sidro i ici? Vjerovatno hoce i toto to stavlja na svoj mlin, ali isto tako negdi treba povuc i rucnu kocnicu sto on nikako nezeli
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Hehe kako su se zakačili. Pravi tifosi. Naravno da je fer da ferrari dobije u startu više novaca nego što će.neki tim dobiti u čitavoj godini. I onda se čude što nema novih timova i proizvođača. Najbolje bi bilo da vas zadovolje na način da ferrari odmah na početku dobije naslov, pa da.vam bude lakse gledati sezonu.
1
7
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Treba čitati s razumjevanjem. Ferrari je jedini u F1 od prve sezone bez ikakvog prekida. I za to mozda zasluzuje neku loyalty lovu.
Osim Ferrarije bonuse dobivaju
Mercedes, RB, McLaren, Williams i možda Renault.
Renault je možda nešto ušićario povratkom u F1 jer nije bio unutra kad se potpisivao zadnji Concord.
Williams ima 10 milijuna Eura, a prve tri momčadi 33-35 milijuna eur svaka. Za McLaren i Williams je jasno oni su tu također odavno, ali RB i Mercedes ? A posebno Merc sa Totom i njegovim pravedničkim stavom. Nemaju nikakvog problema Haasu pokupiti i novce i sponzore….
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Covjek radi u firmi 40 godina ode u penziju dobije otpremninu 200 000 kn
Covjek radio u firmi 6 godina i bio je bolji nego stari radnik i dobije otpremnine 10 000 kn di je tu logika jel da?
Iako u ovom slucaju i dalje više F1 zaradi od slabog Ferraria nego jakog Meecedesa ma kolko ti to zvucalo nevjerovatno
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
VRSV546
Ferrari broj 1 brend u cijelom svijetu? Vjerovao ili ne da je Mercedes prepoznatljiviji od Ferrarija pa cak i Disney, a da ne e spominjemo Coca-Colu, Apple, Google ili Microsoft….
Na osnovu cega je izradjen ovaj podatak?
Svaka cast Ferrariju i tome sto su tu “od prvog dana”, ali priznaj da je njima to uz kolicinu novaca koju dobijaj od F1 mnogo lakse nego jednom Williamsu? Nemamo se onda sta cuditi tome sto su tu kada imaju novaca i kad im ne ide bas najbolje, ostale momcadi si ne mogu priustiti 3 lose sezone…
0
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
https://www.google.com/amp/s/www.motor1.com/news/394635/ferrari-worlds-strongest-brand/amp/
Ne najvrijedniji nego najpopularniji najorginalniji velika razlika
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
U članku piše najvredniji.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Piše više puta strongest = najjači
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mišljenje autora – najbolje objašnjenje na Vučkova trabunjanja. Isto tako ako je neka osoba zaslužila izgubiti poštovanje i povjerenje to je on jer je milion puta uhvaćen kako laže oko hrpu stvari kao i gore koje je naveo Ante.
9
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Nazalost formuli nedostaju Bernie, Briatore, Ron Dennis i slični koji nebi direkt u kućicu kad Wolf gukne!
Pošteni ne postoje, neki nam pakiraju bolje, a neki lošije.
10
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Osobno nisam to shvatio kao na atak na neku od ekipa ili pojedinca. Zna se da je politika veliki dio ovoga sporta, toga je i Wolf svjestan. Osobno smatram da je ovo bio osvrt na stil po kojemu se razlikuju osobe u ovom šarolikom cirkusu. Sa nekima si dobar, sa nekima nisi. Wolf to govori iz zapažanje i osobnog iskustva. Sigurno da svatko od njih u tom sportu ima nešto prljavo ispod noktuju, no opet se razlikuju po određenom stilu, što čini razliku čovjeka od čovjeka. I mogao bi reći da se slažem sa njim. Ima tu dosta “zlatnih ribica” koji sebe smatraju morskim psima, i onih na prvu vrlo malih ribica koji su u biti bebe morski psi. Veličina im je podjednaka, no dojam nije.
Dojam je i taj da svi oni imaju tog Machiavellija u sebi, tako i Wolf. Cilj opravdava sredstvo kao u njegovoj komediji “Mandragoli” gdje mladi koji nisu poziciji moći, svoje će čežnje morati ostvariti lukavstvom i domišljatošću.
Ono što ga nisam razumio to je paradoksalna rečenica:
“Svi mi dijelimo prihode i što je show bolji to je za sport bolje.”
Šou i sport neidu ruka pod ruku da ga j…
Ili je šou i biznis, ili je sport. Ovo je biznis i točka. Ne treba se zavaravat.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
E moj Toto ja sam tvoj čovjek, ali kad ovako ideš davati izjavu bar navedi točno o čemu se radi. Nikad nisam volio te izjave di između redaka moraš vaditi o čemu se radi. Ako te nešto muči reci jasno, glasno i doviđenja.
That being said, treba neke stvari raščlaniti.
Jedna stvar ilegalni test guma koji s pravom fanovi drugih timova vade kad Toto ovako nešto izjavi.
Skroz druga stvar je uvođenje novog motora taman na Spa da izbjegnu pravilo o ulju ili felge sa rupama.
Prvo je čisto kršenje pravila koje je zaslužilo puno veću kaznu, dok su druge dvije situacije samo pametno iskorištavanje nejasno napisanih pravila i sivih zona. A to se oduvijek radilo u F1 i raditi će se. Nekad prođe nekad ne, DAS i motor su prošli, prednji ovjes i felge nisu pa su morali maknuti.
Ali kažem ne sviđa mi se izjava čisto zato jer nije rekao o čemu se radi.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Aktivna promjena tlaka u gumama tijekom utrke je varanje a ne kako kažeš “pametno iskorištavanje nejasno napisanih pravila”
Ako pravila kažu da dozvoljeni tlakovi u gumama ne smiju biti niži na prednjim od 22psi te 19 psi na zadnjima a ti sa inovativnim ventilima i felgama spuštaš ispod te razine tjeko utrke što im je i dokazano da su radili prijatelju moj to je varanje a ne siva zona.
I opet su prošli bez kazne osim što su ih lijepo zamolili da ne smiju više to raditi.
A opet kad su ih pitali za to bilo je od strane Tota ” mi ništa nelegalno ne radimo” pa ako je to istina zašto su vam onda zabranili daljnje korištenje nema smisla zar ne ako je sve legalno.
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
To nije isto kao ilegalni test guma. Jer su takve stvari radile i druge ekipe kroz godine. Šta je Bennettonu u bolidu radio traction control u sezoni kad nisu bili dozvoljeni? I koja je bila kazna? Nikakva jer nisu mogli dokazati da su koristili.
Ferrari nešto švrljao oko motora 2019., pa su dobili kaznu u obliku settlementa koji niko nije vidio. Red Bull je imao ona prefleksiblina krila.
Poanta je da svi ti slučajevi po tvom mjerilu s padaju pod varanje. I što je bila kazna svaki put? Samo su morali maknuti to sa bolida i Red Bull i Ferrari, da se netko ide truditi našlo bi se vjerojatno još primjera. Tako da zato meni to ne spada u istu kategoriju kao test guma.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Mislim sve to stoji da svi nešto muljaju oko nečega ali stvar je koliko je kome dozvoljeno muljanje i koje su posljedice toga.Mi ovdje ne bi sada pričali šta je kome pošlo šta za rukom ispod stola a šta nije da postoje jasna pravila odnosno da se zna točno koja te kazna čeka ako kemijaš nešto bez IZNIMKI.
A sadašnji sustav gdje suci dodatno vijećaju da li je bilo kakvih olakotnih okolnosti pa progledaju kroz prste jednima ,a drugima za istu stvar zalijepe kaznu jer neznam kako bi drugačije to protumačio nego direktno pogodovanje pojedincima.
Pravila bi trebala biti ista za sve bio ti Mercedes,Ferrari, Red Bull bez iznimki
Ali kako je netko več napisao gore ovo nije sport više nego čisti business.
2
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Prošao je i DAS tako da su imali monopol na njega prošlu godinu. Da nije ukinuto od ove godine onda bi to još netko i sezoni imao…. Tako da ta ukidanja od sljedeće godine su zapravo pogodovanje onome tko je nešto napravio…..
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pa ja sam naveo DAS kao primjer nečeg što je prošlo.
Zato i kažem da mi nemre DAS i test guma na crnjaka biti ista stvar.
1
1