Izdvojeno

Sainz: Prva utrka nije vrijeme za napad

Piše: Tomislav Tkalčević

Prije 2 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Carlos Sainz kaže kako je mirnije nego inače pristupio svojoj prvoj utrci za Ferrari na VN Bahreina. Španjolac je prešao u Ferrari iz McLarena kao zamjena za Sebastiana Vettela kojem Ferrari nije produžio ugovor. U kvalifikacijama ostvario je osmo vrijeme, četiri mjesta iza momčadskog kolege Charlesa Leclerca, te je na osmom mjestu i završio svoju prvu utrku za Ferrari.

“U prvim krugovima osjetio sam ponašanje automobila u turbulenciji i pored mene su prošla dva sporija bolida, Alpine i Aston Martin. Ali, uspio sam se oporaviti i usudio bi se reći da sam imao bolji tempo od McLarenovih vozača.”

Carlos Sainz

Objasnio je kako nije primijenio svoj uobičajeni pristup “punog napada” u prvoj utrci u Ferrarijevom bolidu.

“Bit će vremena za napad na startu kao i u prošlosti, ali bilo mi je previše važno da dovršim prvu utrku. U drugom i trećem stintu i s čišćim zrakom mislim da sam bio jedan od najbržih. Bit će vremena da se vratim napadima, jer to mi nikad nije bio problem. Ali, prvo moram upoznati bolid, kako se ponaša u utrci i tako dalje. Onda ću biti agresivniji.”

Carlos Sainz

Rekao je kako je njegov dojam o ovogodišnjem Ferrariju nakon što je odradio pune kvalifikacije i utrku da je momčad iz Maranella ostvarila očiti napredak tijekom zimske stanke.

“Sjećam se da sam krajem prošle godine lako pretekao Leclerca kad sam bio u McLarenu. U nedjelju, na kraju trke, dobivao sam od prilike sekundu po krugu u odnosu na Ricciarda. Dakle, postoje pozitivni znakovi da poduzimamo dobre korake, a fokusiramo se i na 2022.”

Carlos Sainz

Komentiraj

16 komentara

  1. Bravo Sainz, nije bilo loše, iako se prvi mačići u vodu bacaju :)



    10

    0
    • Vettel je već bacio u vodu i mačiće i psiće i telad i kozliće :-D



      23

      2
      • ne želim uopće misliti što bi on napravio u novom bolidu. mislim tj nadam se da ćemo sretniji biti sa Sainzom, ako se usporedi s onim što je Vettel radio prošle godine u Ferrariju. to barem ne bi trebao biti problem.



        7

        3
      • Boris_CRO… i usprkos bacanju u vodu mačića , kučića i teladi u 5 sezona ferraria je ostvarija više bodova (177 ) i pobjeda ( 3) od alonsa koji je iz bolida izvlačija 120 % ;) možda bi mu rezultati ( barem bodovno ) bili i uvjerljiviji u odnosu na FA da 2015./16. na gridu nisu bili i LH i NR koji su često završavali na pozicijama 1 i 2 . npr te dvi sezone 20 X ( 10 X po sezoni ) , a seb i webber su u 4 sezone “vladavine” RB to realizirali 10 ili 11 X ( 2,5 ili 2,7 X po sezoni ) . dakle alonsu je bilo lakše jer se češće mora borit samo sa jednim vozačem RB , a seb se u ferrariu mora često borit sa dvojcom iz merca . i konačni plasmani u 4 sezone su im bili jako slični . FA 3 X 2. i jednom 4. , seb 2 X 2. jednom 3. i jednom 4.



        2

        0
  2. Sviđa mi se ovo što čitam. Ima frajer nešto između ušiju i u emotivnom i u intelektualnom smislu. Jako pametno je to odradio.



    17

    0
    • On je drugi vozač. Plaćen da skuplja bodove, a ne za rizike.



      1

      17
      • Mclaren
        GoranS Prikaži
        x1

        Postoji čarolija crvenog bolida kojoj malo ko može odoleti. Ali, koliko god ta čarolija bila snažna teško da će neko iz bolje momčadi koja se oko njega gradi preći u slabiju da bi bio druga violina, vodonoša ili tako nešto. A Sainz Jr tu nije zbog para. I izuzetno ga cenim zbog toga, izašao je iz jedne idile na najužarenije mesto na gridu, na crtu jednom od najboljih. Reći da je drugi vozač koji je tu zbog para nije u redu, Ferraristi bi trebali biti zadovoljni, jer imaju možda i najjaču postavu na gridu, koja treba da ih vrati tamo gde svi pravi fanovi (a ne ostrašćeni) F1 očekuju da Ferrari bude.



        22

        0
        • Uvijek ću biti pobornik strogih podjela uloga u timu. Ne vidim ništa loše u ” drugim” vozačima, oni često imaju bitnu ulogu. Nije lagano biti drugi vozač. Često najjača imena u timu dovode do svađa, kaosa i ratova taština koje završe bratoubilačkim ratovima, zidovima i potrganim bolidima. Nikako nisam htio umanjiti vrijednost Sainza, samo sam htio istaknuti da drugi vozač po definiciji ima druge zadaće i Sainz je od prve utrke pokazao da je sposoban i dovoljno pametan da shvati značenje svakog boda.



          2

          1
  3. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Mislim da neće Leclerc tako glatko dobiti Carlosa.
    Pokazao je odmah brzinu Sainz, do zadnjeg kruga u kvalama je bio solidno brz naspram Leclerca. Onda je on izvukao više, a Sainz vjerojatno nekakvu grešku napravio.
    A u utrci se zbog slabijih kvalifikacija našao u prometu.



    5

    0
  4. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    inače mi njegove izjave ne legnu, al ova mu baš stoji sve


    0

    0
  5. Meni je ovaj vozac strasno drag namucit ce on Leclera!



    4

    0
  6. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Ima mudru glavu na ramenima Carlito.
    Neće biti lako Leclercu, što je Ferrariju super za konstrusktorko prvenstvo.
    Ne bi me čudilo da završe ispred Alpha Taurija iako lako moguće da će imati slabiji bolid od njih kroz sezonu.



    8

    0
  7. Zar Sainz nije krvnički uletio u Strolla ili Vettela na startu utrke i odlomio im dijelove bargeboarda? I onda sada ova priča….



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni