Izdvojeno

Mercedes se boji da njihov bolid neće biti dovoljno brz u Imoli i Portimau

Piše: josip123

Prije 2 godina, 45 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Iz Mercedesa se boje da neće biti dovoljno dobri na sljedećim utrkama Formule 1 u Imoli i Portimau, unatoč pobjedi na Velikoj nagradi Bahreina. Lewis Hamilton je na prvoj ovogodišnjoj utrci pobijedio unatoč tome što je najveću ulogu favorita imao Max Verstappen. 

Iz Mercedesa računaju da su karakteristike staze u Sakhiru stvari naklonile u njihovu korist, a da će karakteristike staza u Imoli i Portimau biti puno bolje za Red Bull.

Andrew Shovlin, Mercedesov direktor inženjeringa na stazi je rekao: 

“Mislim da nismo dovoljno dobri pri velikim brzinama, a Imola i Portimao su brze staze, i to je jedno područje u kojem su oni ispred nas.”

“Staza u Bahreinu je prilično neobična. Jako je gruba prema stražnjim gumama, a ovdje je bilo i vjetrovito. Imali smo vjetar jačine od 30-40 km/h, što je uglavnom najveća brzina vjetra tijekom sezone i tijekom normalnih utrka.”

“Ako pogledate Red Bull kroz test i kroz slobodne treninge, njihov bolid jednostavno jako dobro funkcionira. Ni u jednom trenutku nisu izgledali slabo.”

Iz Mercedesa prihvaćaju da su trenutno iza Red Bulla, ali momčad još uvijek vjeruje da njihov W12 ima potencijal za smanjivanje bilo kakvog zaostatka.

Shovlin je dodao:

Kakvo je naše razmišljanje? Još uvijek ne mislimo da imamo najbolji bolid, ali isto tako ne mislimo da smo izvukli sve iz tog bolida.”

Hamilton vjeruje da je Mercedes konkurentan na utrkama, dok je Red Bull tijekom kvalifikacija u drugoj klasi.

“Mislim da je Red Bullov tempo nevjerojatno jak, kao što ste mogli vidjeti. Trenutno im ne možemo parirati u kvalifikacijama. To je veliki, veliki korak za nas, ali u utrci smo puno bliže.”, rekao je sedmerostruki svjetski prvak.

“Stvar je u tome što mi jednostavno ne znamo kakvi ćemo biti na idućim utrkama. Možda će naš bolid biti bolji na drugim mjestima nego što je bio ovdje, ili je možda budemo lošiji. Pričekat ćemo i saznati. Jedno je sigurno, naporno ćemo raditi kako bismo ga poboljšali.”, zaključio je Hamilton.

Komentiraj

45 komentara

  1. Ma jel` ovo realno? :rofl:



    19

    12
    • Što su lagali?

      Red Bull je bio najbrži u kvalifikacijama i u utrci, a ove dvije staze će im još više odgovarati. Mercedes jednostavno nije više najbrži.

      Osvojili su Bahrein zbog:

      – vrhunske taktike
      – vrhunskog vozača

      Ako misliš da su brži od Red Bulla, molim te objasni mi to podacima.



      16

      36
      • Hamiltonov zaostatak u kvalama od 0.4. je nerealan jer je čovjek napravio grešku u svom brzom krugu koja ga je po komentatorima sa sky-a koštala otprilike 0.3 desetinke.
        Bili bi u egalu ili unutar desetinke bez te greške.(sa Hamiltonom naravno).
        I sad baljezgati kako je u kvakama Red Bull u nekom drugom svijetu naspram njih a zaostak ako ga uopće ima se vrti oko desetinke gore-dole je za 🤮🤮.
        Nešto što samo plačipič…..je iz Mercedesa mogu izjaviti.



        14

        5
        • Samo da ne bude zabune. Taj understeer ili greška u zavoju 10, je koštao Hamiltona 0,3 desetinke u odnosu na Verstapenovo najbolje vrijeme.
          U odnosu na Hamiltonovo najbolje vrijeme koštalo ga je cca 1 desetinku. Slažem se da je zaostatak nerealan, samo iz razloga što ne znamo koliki je bio stepen oštećenja Maxove podnice.



          2

          3
        • Toro Rosso
          25_321 Prikaži

          Imao je i Verstappen ostecenje na podnici koje je kostalo “tenths” (desetinke) prema Horneru.

          Vidjet cemo kako ce biti, ne znaju ni u Mercedesu. Ova sezona moze prevagnuti na bilo koju stranu ovisno kako W12 funkcionira na vecini staza. Mozda se poboljsaju, mozda i cesce budu losiji. A i RB se mora skoncentrirati na strategiju i pokrivati Hamiltona s oba vozaca, tesko ga je inace poraziti.

          Moze li RB kopirati Mercedesovu podnicu tijekom sezone? Buduci da je Mercedesova kompliciranija, mozda im moze dati dodatni df. Osim ako nije nesto sto specificno pomaze low-rake autima.


          0

          0
  2. Znaci opet pobjeđuju 😪



    9

    5
  3. Safety Car
    Osnes Prikaži

    Mene zapravo zanima kaj imaju za reći iz McLarena , AT, Alfe ili Alpine-a.. Za ekipu iz Mečke znamo da su završili šumarski faks .



    16

    3
  4. Sebastian Vettel 5
    Vettel-Ferrari Donator Prikaži

    “Mislim da nismo dovoljno dobri pri velikim brzinama, a Imola i Portimao su brze staze, i to je jedno područje u kojem su oni ispred nas.”

    Zato je Red Bull bio brži u drugom sektoru, a vi uglavnom u prvom i trećem…



    13

    2
    • Pa nekada kad citas takve neke izjave kao ovu koju si citirao osjecas se kao budala i mislis si , jesam li ja glup ili njima fali koja daska u glavi. Svi znamo koje staze Mercedesu godinama najvise pasu a na kojima ih je najvise konkurencija dobivala. Staze gdje se trazi snaga motora su uvijek bile njihov forte. Baljezgaju toliko da mi je vise glupo pisati ista o tome .



      2

      0
  5. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Da i Ferrari bude spor kolko i vi u te dvi trke!



    12

    2
  6. nadam se da im je strah opravdan!



    7

    0
  7. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Mozda je off-topic ali dosta se spominje maestralna voznja Luje u Bahreinu prilikom obrane od Maxa ali jel stvarno tako maestralna? Je bilo napeto ali ako ima 12 krugova starije gume i nikakve borbe do trenutka kad ga je Max stigao i na kraju se radilo o kolko 10 krugova (ak ne griješim) a Max je relativno ubijao gume dok je stigo iza Luje i nisam ziher da su bile puno bolje od lujinih do napada… Na kraju radi se o čovjeku poznatom po dobrom čuvanju guma i sa 7 naslova i silnim milijunima za sezonu… Pa šta se točno očekivalo onda?



    9

    16
    • Sebastian Vettel 5
      battery992 Prikaži

      Ma da je RedBull brzi 0,7 ili 0,5 sec po krugu kako bi britanci i Mercedes željeli da vjerujemo ne bi Lewis prvog mjesta ni vidio… Istina je da su bolidi tu negdje u egalu. Ali Mercedes je dobar u svim segmentima, pa i psihološkom… Jednostavno želi skinuti ulogu favorita sa sebe, a koliko su dobri govori i to da nevjerojatan broj ljudi vjeruje da je Ferrari 2017. i 2018. imao bolji bolid…

      Jednostavno ih je ova promjena pravila zatekla, onako kako Iz Astona plaču. Ali bez obzira na to mislim da će tijekom sezone oni prevazići nedostatke low rake-a i biti mnogo brži… Nadati se samo da će i RB držati tempo razvoja.



      14

      6
    • Ne brinite se vi za Maxa iza svake utrke on izađe jač i bolji isto ka i RB a Lujo će nakon sezone reći da ipak nije više za voziti zbog godina a tu još puno ima što reči i Perez.



      5

      4
  8. Mislim da cemo tek u odnosu Bottas vs. Perez vidit stvarno stanje mecke i RB, jer je Max bolji vozac od luje…. Tako da ako su bolidi u egalu, nagutat ce se mecka prasine



    9

    13
  9. U Imoli se nisam ni nadao. Tamo će kvalifikacije većinu posla odrediti.
    Nadao sam se da ćemo do Portimao riješiti taj nestašni zadnji kraj u kvalifikacijama. I dalje se nadam.
    Što se tiče slijedeće utrke, ništa se ne mijenja za nas. Ciljamo na drugo mjesto u Imoli. Sve preko je bonus.
    Što se tiče Portimao, vidjet ćemo.

    Vidim da se mnogi podsmjehuju kad Mercedes kaže nismo dovoljno brzi. Nema veze, Mercedes je postavio tako visoke standarde za svoju ekipu, da im je sve osim epiteta najbrži, nedovoljno brzo.
    Tako da sam vrlo optimističan da će taj podsmjeh se pretvoriti u plač, a što smo i navikli da slušamo.



    8

    14
    • Ajmo gledati pa viditi 🤣🤣🤣



      2

      6
    • Da nisi napisao ovaj drugi bahatluk od odlomka mogao sam se i složiti s tobom. :)



      9

      3
      • Bahatluk jeste, ali je istinit. Znaš, malo ide na neku stvar ovo proljevanje žuči …
        Sem toga to ovi komentari potvrđuju. Mercedes kaže nije dovoljno brz i bude malo sporiji od RB-a u prvoj utrci i to izaziva salve OFF komentara. Čovjek bi pomislio da ti navijači nemaju problema u svom dvorištu, koliko galame na izjave iz komšiluka ;)



        2

        7
        • Ima malo nickova na F1 siteovima koji prežive promjenu svjetskog prvaka. Zato jer ljudima samima pred ogledalom postane blesavo sve ono što su izjavljivali o osobi X i blatili osobu Y, a sad će prijeći na hvaljenje osobe Y i momčadi Z.

          Jednako tako si ja mislim pa postat će i Mercu već jednom bezveze trkeljanje o tome kako jako zaostaju i kako su samo herojskim naporima svih 1000 zaposlenika uspjeli…. Posebno glupo je to zvučalo prošlih sezona.

          To su priče za malu djecu. Jasno je da ne zaostaju puno, jasno je da imaju nekih problema, ali da je sad to neka katastrofa. Baš i nije. Još uvijek uz dobru strategiju mogu pobijediti. To što nisu navikli da im treba strategija u zadnjih nekoliko godina to je drugi par rukava. Do sad su glavni problemi Merc stratega bili kako Bottasa prebaciti iza Hamiltona (ako je nekih slučajem ispred), a da to bude dovoljno diskretno da se Bottas ne uvrijedi prejako.



          10

          1
        • Ne znam jesi li ovo meni uputio, niti razumijem vezu između tvog posta i mene. Nisam tip koji omalovažava druge ekipe ili vozače, da bi mi bilo blesavo sutra se pogledat u ogledalo. I kad ih opisujem u negativnom kontekstu, to se obično odnosi na neko trenutno stanje koje se desilo, nikada generalno.

          Što se tiče mene, kao Mercedesovog navijača, priznajem da ima tih izjava koje su ciljano underdog ili su napisane tako da glorificiraju vozača ili tim. I slažem se da pretjeruju.
          Ali na sve te izjave vi još nakalamite glupe epitete. Tako umjesto napori dobijemo herojski napori. umjesto nismo dovoljno brzi, vi napišete da su rekli puno zaostajemo.
          Umjesto očekujemo jak RB (ove su bile pogotovo jake izjave ;) ) vi napišete očekujemo da RB bude brži itd. itd.

          Kao i tvoja rečenica o prebacivanju Bottasa iza Hamiltona, koja baš i nema smisla ;)



          3

          8
    • Kimi Raikkonen 7
      Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

      Uvjek nam je drago kada se netko direktno iz Mercedesa javi, i to preko kom. Poz. Tota i ostale.



      4

      1
  10. Imola i Portimao brze staze, misli valjda na brze zavoje? Pa zar sad Mercedes nije najbolje izgledao u brzim zavojima, a Red Bull dominirao u sporim i srednjim?
    Pauza od 3 tjedna je velika pauza, samo da Mercedes sada ne dode do nekih velikih saznanja i da upgrejdaju bolid na novu razinu.
    Najviše su izgubili promjenom podnice, a opet su prva momčad, to samo govori koliko je taj bolid bio savršen prošle godine



    14

    0
  11. Blue Flag
    dFixxx3r Prikaži

    jao jao jao hahah


    0

    0
  12. Michael Schumacher
    Slavenowsky Donator Prikaži

    Ovima ko da Vedran Bađun smišlja priče…



    3

    0
  13. Mika Hakkinen
    slavenko Prikaži

    I onda je svizac ….ovaj… Lujo opet čudom pobijedio i uzeo naslov. Next time in this year….



    1

    1
  14. Jedva čekam memoare Tota i Hamiltona. Za nas najdosadnije doba Formule 1, a u njihovim glavama špijunski romani puni opasnosti i intriga. Mislim da ne vidimo istu sliku :-D Mi gledamo hrvatsku socijalnu dramu, a oni gledaju američki triler :-D



    2

    2

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni