Izdvojeno

Vettel preuzeo odgovornost za sudar s Oconom

Piše: Mario Brezovečki

Prije 2 godina, 16 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Vozač Aston Martina, Sebastian Vettel priznao je da je sudar s Estebanom Oconom na Velikoj nagradi Bahreina njegova pogreška te je objasnio zašto je u početku krivio vozača Alpinea.

U 45. krugu utrke boreći se za 12. mjesto Ocon je pretekao Vettela u prvom zavoju, u pokušaju da vrati izgubljenu poziciju Vettel je pogrešno procijenio točku kočenja i udario Ocona sa stražnje strane. Oba vozača uspjela su nastaviti utrku, ali se niti jedan nije približio bodovima.

Sudci su dodijelili Vettelu kaznu od 10 sekundi i dva kaznena boda, ali Vettel je u početku krivnju svalio na Ocona, pitajući “Zašto se pomaknuo?” na timskom radiju. Nakon što je pogledao snimku, Vettel je preuzeo odgovornost, ali također je i objasnio zašto je prvo okrivio Ocona.

“Mislio sam da će ostati desno, a kad se vratio lijevo, bio je točno ispred mene i zaključao sam kotače, pa je to vjerojatno bila moja pogreška. Očito mi je pomalo žao zbog tako lošeg vikenda jer znam koliko priprema ide prije početka sezone i prve utrke. S druge strane, odavde se može ići samo prema gore. Kao što sam rekao, naučili smo puno stvari, tako da je pred nama puno posla, ali to je ono što jest i moramo ga rješavati korak po korak.”

– SEBASTIAN VETTEL

Ocon se također izjasnio rekavši kako se Vettel došao ispričati nakon utrke i da mu ne zamjera incident.

“Nažalost, incident s Vettelom na kraju učinio je da izgubimo nekoliko pozicija, ali takvo je ponekad utrkivanje kad se borite tako blizu. Upravo sam ponovno gledao nesreću i nije mi rekao [o komentaru na timskom radiju]. Došao je i ispričao se, i za to je dobio kaznu pa je sve u redu.”

– ESTEBAN OCON

Aston Martin je u Bahreinu loše startao, a Vettelov timski kolega Lance Stroll uspio je završiti tek deseti, čini se kako su dosta zaostajali za suparnicima iz sredine poretka, Ferrarijem, McLarenom i AlphaTaurijem.

Komentiraj

16 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Događa mi se da u stvarima gdje sam nevjerojatno dobar nekad tako padne koncentracija da radim glupe greške…
    Vozač u F1 ima pravo na to 1-2 puta po sezoni…
    Seb mi brojimo 😁



    8

    0
    • Tko se ovako zakuca 2x u sezoni i još da ti je to ok?


      0

      8
      • Kimi Raikkonen 7
        Ciki-F1 Pretplatnik Prikaži

        Volim kada se ovakvi jave i tu likuju.
        Sjezi se svih pametnih vožnji od Ham. Npr. Sezona 2011. Ima na pretek njegovih gluposti. Zašto ti je on ok?



        8

        0
      • A tek je prva utrka, gdje je kraj. Salu na stranu ali za njega je stvarno bolje ako ove godine ne digne svoje samopouzdanje i izvedbe na stazi da se povuče iz F1. Nema tu nikakvog hejta, ja sam prvi bio najsretniji kad god je crvenima donio pobjede. Ali od 2018 on nije više isti vozač. Do tada je , usudio bi se reći bio čak bolji od Lewisa. Nakon toga je jednostavno on kao vozač napravio previše grešaka i imao previše blijedih utrka. Možda se promjeni nešto, no da je on rookie i da taj rookie radi ono što je seb pokazao unazad dvije i nešto godine mislim da bi dobio otpusno pismo. Ja nikad neću reći da on nikad nije ništa bio, da je sve nakupio na račun rb-a isl gluposti. Ali da je totalno ispod svako moguce razine za cetvrostrukog wdc to je ziva istina.



        10

        1
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    e moj Seb…



    2

    2
  3. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    “zaključao sam kotače” možda je bolji termin blokirao ?



    9

    0
    • Charles Leclerc
      F12000 Prikaži

      Izvorni tekst:
      “I thought he would stay right and then when he came back left, he was right ahead of me and I locked, so it was probably my mistake,” Vettel admitted.

      S obzirom da “blokirao” nije u duhu hrvatskog jezika i da je Vettel doslovno upotrijebio riječ “locked” – prijevod “zaključao” je sasvim u redu.



      4

      14
  4. jedan od sudara koji mi nije jasan. Pa lik ga je prešao na vanjskoj strani i ostao na vanjskoj strani. :-D I onda ga Vettel napuca na kočenju.



    2

    0
    • desilo se u zavoju na kočenju kada je izgubio downforce zbog zaklonjenog zraka od Ocona, taj lock down bi se svakom dogodilo. Po mom mišljenju racing incident, nije bilo za kaznu, no što je tu je.



      2

      2
      • Sebastian Vettel 5
        Vettel-Ferrari Donator Prikaži

        Ono se ne može pravdati sa “desilo bi se svakome”.
        Treba je prihvatiti kao jednu od Sebovih grešaka koja nije svakidašnja za vozača Formule 1, pogotovo ne vozaču s takvim iskustvom i rezultatima, barem ne bi trebala biti.



        2

        2
      • Sebastian Vettel
        Pastor Prikaži

        Desio se nesporazum. Ako pogledaš većinu prestizanja na tom, ili sličnim mjestima, ovaj koji prestiže će ostati sa vanjske strane jedino ako paralelno ili sa malom prednošću ulazi u prvu krivinu. Ali ako ga je prestigao čitavom dužinom bolida, očekivano je da će se ubaciti na unutrašnju stranu. To je Vettel očekivao od Ocona, ali je pogriješio, i zasluženo je kažnjen. Još sa potrošenim gumama i u prljavom zraku izgubio je downforce, tako da je to bilo teško izbjeći. Ali nije mu se to smjelo desiti. Ali osim toga nema mu se šta zamjeriti. Bilo je vozača koji su odvezli i goru utrku… A donositi zaključke o Vettelovim mogućnostima nakon ove jedne utrke je retardirano.



        3

        0
  5. Imali smo i stazu pod konstrukcijom svojedobno. Ajde ljudi čitajte knjige malo.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni