Izdvojeno

Verstappen objasnio zašto nije mogao ponovno napasti Hamiltona

Piše: josip123

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Max Verstappen je nakon utrke objasnio zašto nije mogao pokušati ponoviti pretjecanje Lewisa Hamiltona nakon prepuštanja prve pozicije zbog kršenja ograničenja staze. Vozač Red Bulla napao je Hamiltona s vanjske strane kontroverznog zavoja broj 4 u 53. krugu od ukupnih 56. Zbog obilaženja izvan granica staze, morao je vratiti prvu poziciju što je i učinio u istom krugu. No, nakon toga se više nije mogao približiti kako bi pokušao još jedan napad za vodstvo.

Na pitanje zašto nije uspio ponovno napasti, na tiskovnoj konferenciji nakon utrke, Verstappen je rekao: 

“Bilo ga je preteško pratiti nakon što sam mu vratio prvu poziciju.”

“Nakon propuštanja Lewisa u zavoju broj 13 sam imao veliko podupravljanje. Od tada nadalje nisam više imao gume za napad.”

“Naravno da su mi gume bile 10 ili 11 krugova mlađe, ali kod ovih bolida ta prednost nestaje vrlo brzo kad dođete u roku od jedne i pol sekunde iza bolida kojeg napadate. A ni vjetar i smjer u kojem je puhao nije pomogao.”

Verstappen je također izjavio da vraćanje pozicije Hamiltonu u nekom drugom dijelu kruga ne bi bilo pošteno prema njegovom suparniku.

“Ako bih ga pustio kasnije, to je nepravedan način vraćanja položaja”, rekao je.

“Jer tada ste tako blizu i lako je proći uz DRS. Dakle, morao sam to učiniti nakon 10. zavoja.”

Čini se da je Verstappen također sugerirao da je nezadovoljan Red Bullovom strategijom:

“S ovim je bolidima posljednjih nekoliko godina vrlo važno imati poziciju na stazi i danas smo odustali od toga.”

No, Christian Horner, šef Red Bullovog tima ustvrdio je da utrka “definitivno nije” izgubljena na pit wallu.

Horner je rekao: 

“Mercedes je imao vrlo snažan tempo na početku utrke. Nismo se mogli odvojiti i stvoriti prazninu.”

“Njihova degradacija izgledala je impresivno. Dakle, Max se nikada nije mogao udaljiti od Lewisa više od dvije sekunde.”

“I ulazeći u utrku, vrlo smo dobro postavili strategiju na dva zaustavljanja. Ostali smo na stazi 10 krugova duže od njih, tako da smo imali bolju gumu za posljednji stint, ali, na žalost, Lewis je imao taman toliko da može izdržati.”

[profil broj=”33″]

Komentiraj

17 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    “Ako bih ga pustio kasnije, to je nepravedan način vraćanja položaja”, rekao je.Ovo je pokazatelj koliko Max sazrijeva što je jako lijepo i jako korektno.I ja sam se pitao što ga nije propustio na predzadnjem zavoju i odmah stisnuo u zadnjem pa uz DRS prošao i nitko mu ništa nebi imao pravo prigovorit.Ovak je uložio sebe cijelog u vikend i nakraju ‘samo’ drugo mjesto..Iako je i Ham pokazao strašan mentalitet prihvativši izazov,nikada teže pobijedio pogotovo nakon godina i godina haranja. Radujemo se nastavku sezone ;)



    30

    1
  2. Fernando Alonso 14
    tapa-tapa Prikaži

    Dobra je stvar – kako kome naravno-da sad pričamo o tome da ga je morao propustiti a ne kao prošlih godina da je izdrzao 20-30 krugova pa se tek onda mecka/lujo/botas odvojio…



    4

    0
  3. Lijepo se vidjelo i u prijenosu kako je prosklizao Max.

    Tko ima F1TV na 1:39:17 vidi se u regularnom prijenosu i iz bolida.



    4

    1
  4. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Ma moj Max, ti si jučer MORAO pobjediti,ali očito nisi ipak ti ta klasa i taj rang.
    Jučer je bio dan kada je trebalo pokazati da u Formuli 1 postoji novi vladar,a ti to nisi uspio…
    Hamilton still raises



    6

    27
    • Očito je i RB usrao taktikom i poklonio prvo mjesto Hamiltonu. Odvezli su obojica dobro, no ipak kad si isprijed a bolidi su u desetinku jedan od drugoga onda nije baš tako lako proći naprijed. Tako da je po meni ipak pitwall Mercedesa dobio utrku ili RB ov pitwall izgubio. Nema se tu šta kriviti vozače.



      11

      3
  5. “Njihova degradacija izgledala je impresivno. Dakle, Max se nikada nije mogao udaljiti od Lewisa više od dvije sekunde.”

    A kako niie mogao? Pa neki ovdje kažu da je Max jučer imao pola sekunde brži bolid od Hama .



    7

    2
    • Pirelli Hypersoft
      Einspritz7 Prikaži

      Pa valjda nešto ovisi i o vozaču , šta misliš da će Horner ikada reći za bilo koga da je odvozio bolje od njegovog Maxa ? Da li je ikada kritizirao Maxa , a bome bilo je dosta potrebe za tim ?
      Mercedesova degradacija impresivna ?! Nemoj me nasmijavati , pa jesi ti uopće gledao utrku ?
      RB ne samo da je bio brži po krugu , već su imali očito prednost i u potrošnji guma.



      2

      2
    • Bernie Ecclestone
      Dani Donator Prikaži

      Pa imao je.



      1

      2
  6. I lijepo je Masi objasnio:

    “It wasn’t for exceeding the track limits. It was for gaining a lasting advantage by overtaking another car off the race-track.”



    6

    2
    • F1puls
      ivanh Prikaži

      Šteta da nije objasnio koliko vremena prednosti se dobije presjecanjem staze 29 x u odnosu na bolid koji poštuje gabarite …..?!



      15

      5
      • Lewis Hamilton
        smr201 Prikaži

        “While drivers had been told that anyone abusing the limits in qualifying would have their lap times deleted, for the race there was no such provision – so drivers were free to run wide there.”

        Objašnjenje za to nije potrebno jer je svima to bilo dopušteno ne samo Hamu. Onda su se na pola utrke suci predomislili i zabranili svima.



        3

        8
        • To nije istina, kako je svima bilo dopusteno, sir je to koristio a Verstapen i ostali nisu. Jel su svi glupi samo je sir pametan i znao je da ce dobiti 0,2-0,3 sec. po krugu??



          6

          4
        • Pirelli Hypersoft
          Einspritz7 Prikaži

          @plavi
          A ne nisu to koristili ostali i Verstappen !
          Samo što sam usputno primjetio , slučajno , bez da sam pratio to , 3 puta je Max izlazio sa staze u tom ili nekim drugim zavojima.
          Samo što je netko Hamiltonu nabrojao to , a ostalima nije brojano.



          2

          2
      • Alfa Romeo
        Tito Prikaži

        Hamilton nije dobio na vremenu nista u tom zavoju …samo je usparao gume da se manje potrose ….. al otom potom tko sta i koliko …vas boli sto max nije pobijedio .. mene briga tko ce pobijedit jer ne navijam ni za jednog niti drugog …… vec me briga za puls menager di sam pobrao dobre bodove



        6

        5

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Još kolumni