Trkaći direktor FIA-e Michael Masi je upozorio vozače da će se od ove godine incidenti tijekom prvog kruga opet suditi po strožim kriterijima, piše Motorsport portal.
Također, spušta se prag tolerancije za pomicanje u zoni kočenja u bilo kojem stadiju utrke, kao i za kasne pomake vozača koji se brani u duelu.
Posljednjih nekoliko godina FIA je slijedila dogovor o dopuštanju žešćeg utrkivanja, a pogotovo tijekom prvog kruga su tolerirali poteze na granici regularnosti i sudare. No, sudar Romaina Grosjeana ih je dovoljno uplašio da se ponovo vrate staroj filozofiji kažnjavanja.
“Na temelju povratnih informacija i tekućih rasprava koje imamo s vozačima, šefovima i direktorima ekipa – odlučeno je da ćemo malo smanjiti s pristupom ‘pustite ih da se utrkuju’ po pitanju incidenata u prvom krugu.”
“Još uvijek će se tretirati drukčije nego incidenti u bilo kojem drugom krugu. Prema tome, još uvijek smo liberalniji nego što bismo inače bili.”
“No, manje nego prošle godine. To dolazi, doslovno, od zahtjeva vozača i ekipa kroz prošlu godinu. Oni su zaključili da bismo trebali mrvicu prikočiti.”
Masi je s vozačima razgovarao prekjučer na sastanku u Bahreinu, a pokazao im je i par primjera, među kojima i sudar Charlesa Leclerca i Lancea Strolla. Ferrarijev vozač je u Rusiji izbacio Strolla iz utrke i za to nije bilo nikakve kazne.
“Bilo je par primjera koji bi sad po novom rezultirali kaznom. Koristio sam situaciju iz Rusije. To je dobar primjer nečega što bi vjerojatno bilo kažnjeno. Razgovarajući s vozačima zaključio sam da oni nemaju problema s time.”
“Da budem jasan – u svakom incidentu postoji element sive zone. Ne možete suditi kao da se radi o crno-bijeloj situaciji. Ne postoje dva incidenta koja su identična.”
Masi je vozačima pokazao primjere kasnog pomicanja u zoni kočenja kako bi pokazao gdje su trenutne granice tolerancije.
“Primjerice, imamo Romaina Grosjeana i Daniela Ricciarda u Silverstoneu. To je tada rezultiralo opomenom. Sergio Perez i Pierre Gasly u Portugalu su drugi primjer. Radi se o kasnom pomicanju koje je rezultat reakcije [na potez vozača iza]. To se apsolutno mora sankcionirati.”
“Da budem iskren, svi su vozači rekli da znaju o čemu pričam i znamo kad radimo nešto ispravno ili pogrešno.”
10 godina F1pulsa Čitaš nas redovito? Ne želiš više gledati reklame? Podrži Puls portal s 3 eura mjesečno na ovom linku
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Trenutno imamo 30 pretplatnika koji portal čitaju bez reklama!
Najnoviji član kluba je vlado.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Sve super, sve pet samo jel će isti kriteriji biti za sve vozače ili pojedine? Nezna nit on sam.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Naravno da neće. Pogledaj koje aute vozi Liberty i koji su safety car. Dalje ne treba.
9
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Wapi drzis se te svoje teze “ko pijan plota”, da li bi ikad ista rekao da voze McLarene ili evo sada bi mogli Aston Martine? Znacilo bi automatski da su ih kupil? Uostalom cijeli biznis svijet vozi Mercedese…
1
2