Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Verstappen je na medium gumama napravio pristojan stint od 8 krugova između kojih se uguralo nekoliko sporijih, i to za dvije, odnosno tri sekunde. Razlika između najboljeg i najgoreg kruga u tom stintu bila je čak 1.4 sekunde, a razlika prosječnog vremena i najboljeg kruga čak 9 desetinki sekunde.
Lewis Hamilton ima reprezentativan stint u kojem mu je prosječno vrijeme 1:37:548, što znači da je najbrži krug bolji za 1,1 sekundu. Vidljivo je da u Mercedesu ima brzine, ali nije jednostavno složiti dobar krug, s obzirom da je razlika između najbržeg i drugog najbržeg kruga čak 7 desetinki sekunde. Druga mogućnost je ta da je Hamilton nakon jednog brzog kruga bio puno oprezniji i fokusirao se na balans i testiranje postavki bolida.
Sergio Perez je imao solidan duži stint. Napravio je 9 krugova između kojih je ugurao dva sporija. Najbrži krug je i njemu bio na početku stinta (1:36.973), a prosječno je vozio 1:37.9s. U usporedbi s Verstappenom – Perez u prosjeku kasni pola sekunde.
Kod Yukija Tsunode imamo stint od 8 uzastopnih krugova. Najbrži krug sugerira da je u bolidu bilo nešto manje krugova jer je teško za očekivati da će biti brži od Sergija Pereza u Red Bullu, ali svejedno AlphaTauri pokazuje impresivan tempo. Njegov prosječni krug iznosi 1:38.268, a i pri kraju stinta je pokazao da se može vratiti unutar 1:37s.
Carlos Sainz vozio je ogroman stint od čak 14 krugova, od kojih su samo dva bila značajno sporija. Od kompetitivnih vremena izvlači se prosječno vrijeme 1:38.370. U Ferrariju mogu biti zadovoljni tretiranjem guma jer se u drugom dijelu stinta vidi dobar tempo oko 1:38.5 bez značajnog opadanja performansi.
Daniel Ricciardo je za McLaren imao također solidnu simulaciju. Iako mu prvi mjereni krug kvari prosjek, nakon toga je pokazao dobru konzistentnost i solidna vremena. U prosjeku je vozio 4 desetinke sporije od Tsunode, ali ako izuzmemo taj prvi krug – taj zaostatak pada na samo desetinku i pol.
Skraćivanjem slobodnih treninga s 90 na 60 minuta dobili smo puno kompaktniju akciju na stazi i ekipe, pogotovo u ovoj ranoj stadiju prvenstva, nemaju toliko luksuza skrivati performanse i testirati kao što su to radili prethodnih sezona. Iako su svi analizirani krugovi odrađeni na medium gumama – postoje varijable koje se ne mogu uračunati. Primjerice, za pretpostaviti je da su Verstappen i Perez bili na različitim programima, da je AlphaTauri imao nešto manje goriva od konkurencije i slično. Također, ulogu igraju i pozicije na stazi, vozačke pogreške i promet na koji nailaze koji je sad puno izraženiji s 30 minuta kraćim treningom.
Ipak, po onome što se dalo izvući iz treninga jučer čini se da Red Bull i Mercedes imaju sličan tempo, ali da je Red Bull bolid kojim Verstappen lakše upravlja nego što to rade Hamilton ili pogotovo Bottas kod Mercedesa. U sredini poretka bi mogla biti još neizvjesnija borba iako od Aston Martina i Alpinea još nismo vidjeli nekakav znak napretka u usporedbi s predsezonskim testiranjima, a koji se od njih svakako očekuje. Yuki Tsunoda ponovo je pokazao dobru formu, kao i njegov AlphaTauri, a Charles Leclerc je imao neobičan dan i vozio je u prosjeku za 7 desetinki sporije krugove od Carlosa Sainza.
Posljednji slobodni trening na rasporedu je u 13 sati gdje bi mogli nešto više saznati o kvalifikacijskom tempu ekipa. Pridružite nam se na našem live chatu ovdje.
Morate biti logirani za komentiranje.
Pozdravljam ovu vrstu članka, bilo bi super imati je poslije svakog F1 petka.
19
0
ukratko, znamo da ništa ne znamo do kvala danas popodne.
5
2
…pohvale za članak, pogotovo na ovaj način jer je preglednije nego na f1 službenoj stranici, lijepo se vide vremena tijekom kruga i kod rb-a i merc-a skrivanje tempa…
1
1