Verstappen je na medium gumama napravio pristojan stint od 8 krugova između kojih se uguralo nekoliko sporijih, i to za dvije, odnosno tri sekunde. Razlika između najboljeg i najgoreg kruga u tom stintu bila je čak 1.4 sekunde, a razlika prosječnog vremena i najboljeg kruga čak 9 desetinki sekunde.
Lewis Hamilton ima reprezentativan stint u kojem mu je prosječno vrijeme 1:37:548, što znači da je najbrži krug bolji za 1,1 sekundu. Vidljivo je da u Mercedesu ima brzine, ali nije jednostavno složiti dobar krug, s obzirom da je razlika između najbržeg i drugog najbržeg kruga čak 7 desetinki sekunde. Druga mogućnost je ta da je Hamilton nakon jednog brzog kruga bio puno oprezniji i fokusirao se na balans i testiranje postavki bolida.
Sergio Perez je imao solidan duži stint. Napravio je 9 krugova između kojih je ugurao dva sporija. Najbrži krug je i njemu bio na početku stinta (1:36.973), a prosječno je vozio 1:37.9s. U usporedbi s Verstappenom – Perez u prosjeku kasni pola sekunde.
Kod Yukija Tsunode imamo stint od 8 uzastopnih krugova. Najbrži krug sugerira da je u bolidu bilo nešto manje krugova jer je teško za očekivati da će biti brži od Sergija Pereza u Red Bullu, ali svejedno AlphaTauri pokazuje impresivan tempo. Njegov prosječni krug iznosi 1:38.268, a i pri kraju stinta je pokazao da se može vratiti unutar 1:37s.
Carlos Sainz vozio je ogroman stint od čak 14 krugova, od kojih su samo dva bila značajno sporija. Od kompetitivnih vremena izvlači se prosječno vrijeme 1:38.370. U Ferrariju mogu biti zadovoljni tretiranjem guma jer se u drugom dijelu stinta vidi dobar tempo oko 1:38.5 bez značajnog opadanja performansi.
Daniel Ricciardo je za McLaren imao također solidnu simulaciju. Iako mu prvi mjereni krug kvari prosjek, nakon toga je pokazao dobru konzistentnost i solidna vremena. U prosjeku je vozio 4 desetinke sporije od Tsunode, ali ako izuzmemo taj prvi krug – taj zaostatak pada na samo desetinku i pol.
Skraćivanjem slobodnih treninga s 90 na 60 minuta dobili smo puno kompaktniju akciju na stazi i ekipe, pogotovo u ovoj ranoj stadiju prvenstva, nemaju toliko luksuza skrivati performanse i testirati kao što su to radili prethodnih sezona. Iako su svi analizirani krugovi odrađeni na medium gumama – postoje varijable koje se ne mogu uračunati. Primjerice, za pretpostaviti je da su Verstappen i Perez bili na različitim programima, da je AlphaTauri imao nešto manje goriva od konkurencije i slično. Također, ulogu igraju i pozicije na stazi, vozačke pogreške i promet na koji nailaze koji je sad puno izraženiji s 30 minuta kraćim treningom.
Ipak, po onome što se dalo izvući iz treninga jučer čini se da Red Bull i Mercedes imaju sličan tempo, ali da je Red Bull bolid kojim Verstappen lakše upravlja nego što to rade Hamilton ili pogotovo Bottas kod Mercedesa. U sredini poretka bi mogla biti još neizvjesnija borba iako od Aston Martina i Alpinea još nismo vidjeli nekakav znak napretka u usporedbi s predsezonskim testiranjima, a koji se od njih svakako očekuje. Yuki Tsunoda ponovo je pokazao dobru formu, kao i njegov AlphaTauri, a Charles Leclerc je imao neobičan dan i vozio je u prosjeku za 7 desetinki sporije krugove od Carlosa Sainza.
Posljednji slobodni trening na rasporedu je u 13 sati gdje bi mogli nešto više saznati o kvalifikacijskom tempu ekipa. Pridružite nam se na našem live chatu ovdje.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.
Kontaktiraj nasSve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
Pozdravljam ovu vrstu članka, bilo bi super imati je poslije svakog F1 petka.
19
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
ukratko, znamo da ništa ne znamo do kvala danas popodne.
5
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite se ili registrirajte.
…pohvale za članak, pogotovo na ovaj način jer je preglednije nego na f1 službenoj stranici, lijepo se vide vremena tijekom kruga i kod rb-a i merc-a skrivanje tempa…
1
1