Izdvojeno

Max Verstappen najbrži na prvom slobodnom treningu za VN Bahreina

Piše: Luka Jurić

Prije 2 godina, 18 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 4 minuta

Najveći oktanski cirkus na svijetu se vratio! Počela je nova sezona Formule 1! Momčadi i vozači odradili su svoj prvi slobodni trening za VN Bahreina.

Red Bullov Max Verstappen ostvario je najbrže vrijeme na prvom slobodnom treningu za VN Bahreina. Iza njega našli su se Mercedesov Valtteri Bottas i McLarenov Lando Norris. Četvrto mjesto pripalo je Mercedesovu Lewisu Hamiltonu, dok je najbržih pet zaokružio Ferrarijev Charles Leclerc.

Šesta pozicija pripala je Sergiju Perezu u drugom Red Bullu, a sedma Pierreu Gaslyju u AlphaTauriju. Osmi je bio Carlos Sainz u drugom Ferrariju, a deveti Daniel Ricciardo u drugom McLarenu. Posljednju poziciju u najbržih deset zauzeo je Antonio Giovinazzi u Alfa Romeu.

U sklopu promjena u formatu trkaćeg vikenda, prvi slobodni trening trajao je samo 60 minuta, a ne 90 kao što je to bio slučaj dosad. Ova promjena se zasad čini efektivna jer smo nakon samo dvije minute vidjeli čak 14 vozača na stazi. Na prvom slobodnom treningu to inače ne bi bio slučaj proteklih sezona.

Na stazu je prvi izašao povratnik u Formulu 1 – Alpineov Fernando Alonso. Odmah iza njega, na stazu su pojurili i mnogi drugi pa smo tako vrlo brzo vidjeli više od polovice grida na stazi. No, dio tih vozača je ipak izašao van odraditi samo instalacijski krug pa su se ubrzo vratili u bokseve.

Tijekom tih uvodnih nekoliko minuta sesije, Ted Kravitz, novinar SkySportsa, izjavio je kako Mercedesov bolid izgleda identično onome s predsezonskih testiranja, barem što se tiče aerodinamike. Nakon toga je napomenuo kako su mu i iz Mercedesa potvrdili da je bolid aerodinamički identičan onome od prije nekoliko tjedana. Iz Mercedesa su izjavili kako smatraju da nije nešto nužno krivo s bolidom, nego da ga samo pokušavaju što bolje razumijeti.

Nakon sedam minuta treninga, McLarenov dvojac Lando Norris i Daniel Ricciardo držali su najbolja vremena treninga. Ubrzo nakon toga je Sergio Perez zasjeo na vrh poretka, a zatim ga je minutu kasnije tamo zamijenio Lewis Hamilton. I Perez i Hamilton su svoje krugove odradili na soft gumama.

S obzirom na novi skraćeni format prvog slobodnog treninga, akcije nije nedostajalo ni u jednom trenutku treninga. Tako se ovaj put nije dogodila standardna pauza na pola slobodnog treninga koja je najčešće označavala promjenu u programu određenog vozača/momčadi. Nego, vozači su konstantno nizali krugove i uvijek je netko bio na stazi.

Na vrhu poretka su se tako vrlo često izmjenjivali vozači Mercedesa, Red Bulla i McLarena, dok su se pokoji put tu pronašli i Ferrarijevi vozači. Iza njih su vrlo konzistentna i dobra vremena također postavljali i vozači AlphaTaurija Pierre Gasly i Yuki Tsunoda te Alfin dvojac Antonio Giovinazzi i Kimi Raikkonen.

U drugom dijelu treninga se staza počela ubrzavati pa su tad svi vozači postavili svoja najbrža vremena. Tako je recimo Lando Norris 26 minuta do kraja treninga postavio vrijeme koje je tad bilo najbrže, a na kraju je bilo dovoljno za treće mjesto. Za razliku od Norrisa, vozači koji su se našli u poretku oko njega postavili su svoja najbrža vremena u posljednjih deset minuta treninga.

Većina vozača je tijekom cijelog treninga koristila soft gume. No, neki su ipak isprobali i medium te hard mješavinu guma. McLarenov dvojac je jedini među najbržom desetorkom isprobao hard gume, dok nitko iz top 10 nije vozio na medium gumama. U donjoj polovici poretka situacija je ipak malo drugačija pa su tu neki vozači odradili više krugova na medium/hard gumama, nego na soft. Stoga, izgleda da ćemo morati pričekati još malo kako bismo vidjeli stvarni omjer snaga.

Na ovoj sesiji nije bilo nikakvih incidenata. Neki vozači su imali par manjih izlijetanja sa staze i jakih kočenja, no to je uobičajeno za prvi slobodni trening vikenda. Pogotovo kad se u obzir uzme i činjenica da se radi o prvom vikendu sezone.

Drugi slobodni trening je na rasporedu danas u 16h po lokalnom vremenu.

VOZAČMOMČAD+KRUGOVI
1VerstappenRED BULL RACING HONDA1:31.39412
2BottasMERCEDES1:31.692+0.298s17
3 NorrisMCLAREN MERCEDES1:31.897+0.503s20
4HamiltonMERCEDES1:31.921+0.527s15
5 LeclercFERRARI1:31.993+0.599s14
6PerezRED BULL RACING HONDA1:32.071+0.677s15
7GaslyALPHATAURI HONDA1:32.195+0.801s23
8 SainzFERRARI1:32.366+0.972s15
9RicciardoMCLAREN MERCEDES1:32.434+1.040s20
10 GiovinazziALFA ROMEO RACING FERRARI1:32.786+1.392s16
11 RäikkönenALFA ROMEO RACING FERRARI1:33.134+1.740s18
12 VettelASTON MARTIN MERCEDES1:33.157+1.763s21
13StrollASTON MARTIN MERCEDES1:33.233+1.839s20
14TsunodaALPHATAURI HONDA1:33.329+1.935s21
15 OconALPINE RENAULT1:33.528+2.134s20
16 AlonsoALPINE RENAULT1:33.872+2.478s18
17RussellWILLIAMS MERCEDES1:34.127+2.733s22
18LatifiWILLIAMS MERCEDES1:34.340+2.946s22
19SchumacherHAAS FERRARI1:34.501+3.107s16
20MazepinHAAS FERRARI1:34.975+3.581s16

Komentiraj

18 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži
    x1

    tako je,baby



    3

    2
  2. x1

    Ne vjerujem ničemu do kvalifikacija :D



    9

    1
  3. x1

    Kreće!! Neka nam ova sezona bude zanimljiva!!



    6

    0
  4. x1

    Sve je ok, Bottas je ispred Hamstića :)



    9

    2
  5. Formula1
    Formulaa Prikaži
    x1

    Alpha i alfa odlicni



    8

    0
  6. x1

    McLaren dobar.
    Aston Martin u problemu.

    Amo sada pogledati long runove pa da vidimo malo bolje stanje.



    1

    1
  7. x1

    Iako je prijelazna godina, ipak je Alpine cini se promasio koncept sa debelim gornjim dijelom. Bolje ove godine nego iduce.



    3

    1
  8. x1

    Hoće li ovaj voditeljski dvojac s prvog treninga prenositi i utrku (mislim na hrvatski Sportklub)?


    0

    0
  9. Michael Schumacher
    ZJ11 Prikaži

    Posto nisam siguran gdje pitati u vezi pulsmanagera pitat cu ovdje.

    Napravio sam acount neki dan preko maila, ali danas sam se htio ulogirati i automatski mi je povukao podatke od prijave na forum. Probao sam onda mailom i lozinkom koju sam upisao ali mi stalno govori da su krivi podatci.

    Momcad se zove Devetine F1 ako to moze pomoci.


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni