Izdvojeno

Leclerc predviđa još jednu tešku godinu za Ferrari

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc je uoči prve utrke nove sezone izjavio kako ne očekuje brz oporavak od loše prošle sezone za njegovu ekipu.

Leclerc je prošle godine ostvario samo dva pobjednička postolja, a s ograničenjem razvoja za 2021. godinu pitanje je koliko je Ferrari uspio poboljšati bolid.

“Ako sam realističan, onda znam da će ovo biti vrlo teška sezona. Ali, to ne utječe na moju motivaciju.”

“Što se mene tiče – ako imam bolid koji je sposoban primjerice za 6. poziciju, onda uvijek pokušavam pronaći motivaciju da to nadmašim i pokušam biti treći, drugi ili prvi.”

“Što god da očekujemo od nas samih – uvijek nalazim motivaciju da pokušam nadmašiti ta očekivanja. Na taj način pristupam sezoni.”

Što se tiče predsezonskih testiranja, Leclerc kaže:

“Spremni smo koliko je moguće biti spreman. To su bila samo tri dana, što je duplo kraće nego ono na što smo naviknuti. Ali, mislim da smo odradili cijeli program, sve što smo htjeli. Mislim da je priprema bila dobra i sad preostaje da na stazi vidimo svoje realne performanse.”

Nakon što je Laurent Mekies nedavno izjavio da je njihova nova pogonska jedinica “veliki korak unaprijed” u usporedbi s prošlom godinom, Leclerc se ne zanosi:

“Mislim da moramo pričekati kvalifikacije kad svi budu vozili na maksimumu i onda ćemo vidjeti koliki smo korak napravili.”

Ipak, priznaje da je pozitivni pomak osjetan:

“Mislim da je balans malo bolji, kako se bolid ponaša u zavojima, od ulaska do izlaza. Malo je lakši za voziti i to je već lijepo.”

“Postoje pozitivni pokazatelji, ali ponavljam – teško je procijeniti dok ne budemo na samoj granici u kvalifikacijama.”

Komentiraj

5 komentara

  1. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    stvarno šteta što ne možemo gledati Leclerca u top ekipi



    6

    4
  2. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Nista… Fokus na 2022! 😄



    7

    2
  3. Kako ono bjese, “mlada smo momcad….”



    5

    2
  4. Ferrari
    jura718 Prikaži

    Odmah se sjetim legendarnog memea. Ako mislite da je bol pri porodu teška, probajte biti navijač Ferrarija



    11

    0
  5. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    Opet fikus sa fokusom. 😑
    Sad da vidimo Martine ako još i oni, e onda jbg.



    2

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni