Izdvojeno

Mercedes: Nepoznato je koliko smo se oporavili nakon testiranja

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Na predsezonskim testiranjima ove godine moglo se primijetiti da je momčad Mercedesa imala poneke probleme. Problemi s mjenjačem, okreti na stazi te najmanji broj krugova su bile stvari koje su zabrinjavale gotovo savršenu momčad u svakom pogledu.

Na testiranju su završili kao peti, iza svog najvećeg protivnika Red Bulla. Valtteri Bottas je komentirao formu Mercedesa i oglasio se po pitanju što je pošlo u krivom smjeru.

“Poprilično smo se mučili, ali u cjelini su to bili i prilično ekstremni uvjeti. Bilo je stvarno vjetrovito što otežava razumijevanje promjena koje unosite Još je teže razumjeti i naučiti u tim uvjetima. Ali da, činjenica je da smo se borili s balansom automobila.”

“Uvijek želimo bolje performanse nego što ih trenutno imamo ukupno, kako sa strane automobila, tako i od ljudi u timu. Tim razumije sve iz testa te osigurava da ćemo barem prilazeći ovom vikendu, nadamo se, započeti, u teoriji, na najboljoj poziciji s postavkama i svime.”

“Nepoznato je koliko smo se oporavili od testiranja i koliko smo uspjeha stekli učenjem [u danima nakon toga].”

“To je nešto što ćemo, nadamo se, naučiti na treninzima, a najkasnije u subotu i nedjelju.”

“Ali barem znam da je momčad učinila sve što može u kratkom vremenu, ali sezona je toliko duga da nema razloga za paniku, samo trebamo puno raditi.”

Valtteri Bottas

Njegov momčadski kolega smatra da su zapravo još uvijek u fazi razumijevanja kako najbolje upravljati novim bolidom:

“Pokušali smo razumjeti na prirodan način, u smislu kvantificiranja koliko velik ili mali problem možemo odnosno ne možemo imati.”

“Svi ovdje na terenu, svi inženjeri, kao i aerodinamičari – posebno u tvornici – rade danonoćno kako bi ispravili sve normalne stvari koje se događaju s novim automobilom i novim promjenama regulacije.”

“Potpuno sam uvjeren da su u kratkom vremenskom razmaku [od testa] učinili apsolutno najbolje, ali bit će to neprestana gužva kako bi se automobil našao tamo gdje mi želimo.”

Lewis Hamilton

Komentiraj

10 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži
    x2

    Svanuo je dan kada se dižem s posebnim osmijehom na licu,kada sam sebe u ogledalu pozdravljam jer danas je dan kada se za ozbiljno treninzi rade.Jer danas je dan kada starta fu….g Formula 1😃😃😃🥳😎..Ugodnu zabavu svim fanovima..



    22

    1
  2. A vjerojatno ste se oporavili za jedno 2 sekunde, tako da će sve opet biti po starom…😞



    6

    0
  3. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Naće oni brzinu. Bilo kroz PU ili neki novi DAS.
    Samo me zanima kako će FIA reagirati ako nova era F1 2022, počne Mercedesovom dominacijom?



    4

    0
    • kaže toto:
      “You haven’t even seen what we’re going to put on the car yet,” the Austrian told France’s Canal+.
      “Of course, there is room for innovation and that always made me happy. Every year we try to do something that is a little bit boxy. I’m not sure it makes a big difference in terms of the performance of the car. It’s beautiful if it works.”



      1

      0
  4. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Evo jedna suluda ideja. Šta ako Mercedes namjerno žrtvuje ovu sezonu tako da bi za iduću dobili više od 100% vremena u zračnom tunelu i tako se još bolje spremili za novu eru dominacije pod novim pravilnikom?



    1

    1
  5. Ne mogu više dočekati taj prvi trening…


    0

    0
  6. Popravili su se za 1-2 pozicije, Red Bull pola sekunde dalje, Ferrari 1.5 sekundi dalje po krugu.



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni