Izdvojeno

Leclerc: Pažljivije ću birati bitke kako bih izbjegao glupave sudare u prvom krugu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc kaže da će ove sezone “pažljivije birati bitke” kako bi izbjegao “glupave” sudare tijekom prvog kruga kakvi su mu se događali prošle godine.

Leclerc se sudario s timskim kolegom Sebastianom Vettelom u drugoj utrci prošle sezone, a onda s Lanceom Strollom u Rusiji i Sergijom Perezom u Bahreinu.

“Idemo pričekati i vidjeti gdje smo. Mislim da iz testiranja možemo izvući neke pozitivne pokazatelje i vidjet ćemo u nedjelju gdje smo. No, rekao bih da ću malo bolje birati svoje bitke.”

“Prošle godine, primjerice na ovoj stazi, borio sam se s Red Bullom koje ne bih uspio zadržati iza sebe u nastavku utrke. Prema tome, bilo je pomalo glupavo sudariti se u tom stadiju utrke jer takve pozicije ionako ne bih uspio zadržati u nastavku.”

“No, tijekom mnogih utrka [takvi potezi] su doveli do boljih rezultata. Pažljivije ću birati svoje bitke, ali ako moram biti agresivan kako bih postigao bolje rezultate – učinit ću to.”

Leclerc kaže da greške poput VN Sakhira ne želi ponavljati.

“To je definitivno bio težak trenutak za ekipu. Ja sam bio ekstremno motiviran da napravim nešto posebno, a ta motivacija ponekad rezultira sudarom na stazi, što nije sjajno.”

“Kako sam to činio i u prošlosti – pokušat ću shvatiti zašto su se dogodile pogreške i onda nastojati da ih ne ponovim.”

“Još uvijek ću biti jednako motiviran da pokušam doći do sjajnih rezultata i morat ćemo vidjeti gdje smo u jakosnom poretku kako bih prilagodio agresivnost na stazi. Naravno da ću pokušati izbjeći takve vrste pogrešaka.”

Komentiraj

6 komentara

  1. 🤣🤣🤣🤣🤣



    1

    6
  2. Antonio Giovinazzi
    Mazzacane Prikaži

    Leclerc se sudario s timskim kolegom Sebastianom Vettelom u drugoj utrci prošle sezone, a onda s Lanceom Strollom u Rusiji i Maxom Verstappenom u Bahreinu.

    Perezom u Bahreinu (Sakhiru).



    7

    0
  3. Nekad se isplatilo nekad ne. Bolid je bio krs pa je vrijedilo ici na noz. Dobre lekcije za vremena kad bude imao pravi bolid u rukama.



    7

    3
  4. Ferrari
    nelinjo Prikaži

    Treba tebi pravi bolid, onda si i pametniji i bolje biras bitke! 😄


    0

    0
  5. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Ako bude “stisnut” grid a sve govori da hoće, (bar srednji red) onda će ova godina biti veliki izazov za sve vozače a naročito za mlade lavove. Nikad više utrka i biće to ogroman pritisak za sve.
    Ko preživi, pričat će.
    U svakom slučaju želim im puno sreće, živi i zdravi bili.
    Jedva čekam kvalifikacije ljudi, to vam ne mogu opisati. Neki me adrenalin puca i treba preživjeti kada se ugase crvena svijetla i sve krene. Predviđam ludo dobru sezonu. Samo mi fali neprespavana noć uoči Australije ali nema veze, samo neka krene taj prvi krug.



    13

    0
  6. pazljivo pozicioniranje u obrani kao i biranje mjesta i trenutka prilikom pretjecanja i jest vozacki skill. neki ga imaju bolje razvijenog (raikkonen, ricciardo…), neki losije (da ne nabrajam…)

    blizak midfield bi trebao biti dobar za mladje vozace bas radi stjecanja iskustva u tom aspektu voznje


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni