Izdvojeno

Hamilton: Nemam osjećaj da je ovo moja posljednja godina u F1

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 11 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Lewis Hamilton utišava glasine da bi se mogao povući iz Formule 1 nakon ove sezone u kojoj bi mogao osvojiti svoj 8. naslov svjetskog prvaka i tako postati najuspješniji vozač svih vremena.

Podsjetimo, na Hamiltonov ugovor smo čekali dugo nakon završetka prošle sezone, a kad je došao mnoge je iznenadilo da se radi o obvezi na samo još jednu godinu.

Na konferenciji za novinare uoči VN Bahreina je rekao:

“U ovoj poziciji u kojoj se trenutno nalazim se nemam osjećaj kao da je ovo kraj.”

“Dolaze promjene tehničkog pravilnika i to je vrlo uzbudljivo. Čini se da bi to mogla biti dosad najuzbudljivija sezona. Imamo nove ekipe, nove formate i sve je bliže.”

“Ne osjećam se kao da sam došao do kraja. Ali, u idućih osam mjeseci ću doznati jesam li spreman za povlačenje ili ne. Osobno, ne mislim da ću završiti, ali nikad se ne zna.”

Što se tiče forme Mercedesa uoči nove sezone, Hamilton vjeruje da će u prvu utrku ući sa zaostatkom za Red Bullom:

“Svaka godina je nepoznanica, ali naravno da često shvaćamo što se događa s našim bolidom. Ovo je strašno uzbudljivo za nas kao ekipu. Trenutno nismo najbrži. Kako ćemo raditi zajedno, kako ćemo se ujediniti kako bismo došli tamo gdje želimo?”

“Što se mene tiče – ja sam strašno uzbuđen zbog tog izazova. Mislim da je za navijače sjajno vidjeti druge ekipe tako blizu. No, ja volim tu suradnju s muškarcima i ženama u mojoj ekipi kako bismo došli do zajedničkog cilja.”

Komentiraj

11 komentara

  1. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Moja procjena je da će Lewis voziti još samo ovu godinu za Mercedes.
    Vremena se mijenjaju i ništa nije vječno, pa tako mislim i da je u timu došlo da zasićenja jednih drugima. Nije stvar samo u Hamiltonu, ni Toto više nije 100% posvećen timu. Puno su osvojili i sad polako svi razmišljaju kuda dalje nakon ove sezone.
    Uostalom, tako je bilo i kad je Hamilton otišao iz McLarena na opće čuđenje medija.

    Realno, postoje dvije varijante.
    Po prvoj, Hamilton osvaja osmu titulu i odlučuje da će otići dok je na vrhu i ući u legendu, da bi se mogao posvetiti drugim stvarima koje ga zanimaju – partijanju sa pjevačicama i glumicama, borbi za ljudska prava, klimu i slično, a možda čak i angažiranju u xtreme elektro utrkama sa Rosbergom.
    Po drugoj, mogao bi ostati još jednu ugovornu rundu od recimo tri godine. Tako bi mogao isprobati nove bolide i nova pravila, oboriti još poneki rekord, muvati se po stazama i medijima, i biti u centru pažnje. Zvuči privlačno, ali za tako nešto bi mu trebala doći i zanimljiva ponuda i garancije nekog tima, ne nužno Mercedesa. To je sad malo klizavo područje – ako krivo izabere i ne bude u borbi na vrhu, može mu se dogoditi da završi kao Vettel – sa mješavinom sažaljenja i propitkivanja jel on stvarno bio tako dobar ili je to samo auto. To si nitko ne želi i zato ga čeka teška godina za odluku.


    0

    0
    • Lewis Hamilton
      smr201 Prikaži

      Ne vidim razloga zašto bi odlazio iz MB nakon ove sezone tako da opcija da produži s njima najrealnija mogućnost.
      S druge strane sumnjam da će takav tim fulati puno s pravilima, možda neće biti najbrži 2022., ali će se boriti za pobjede tako da mislim da nema straha da mu se desi ko Vettelu.
      Puno toga će ovisiti o tome koliko je MB jak ove godine, ako su ko prošle mogu se za 2 mj prebaciti skroz na razvoj za 2022.
      Ja mislim da sa Hamove strane ostanak u MB u najgorem slučaju znači borbu za par pobjeda u sezoni, a u najboljem nastavak istoga.
      Nema po meni u toj situaciji puno za izgubiti, samo za dobiti ako recimo osvoji nakon još jedne promjene pravila.


      0

      0
  2. Mislim da čeka šta će mu reći u ekipi, što misle gdje će biti 2022. Budu sigurno u prve 3 ekipe, ali mislim da njega ne zanima da recimo bude 5 na kraju utrke.
    A za Mercedes isto tako marketinški je čak i bolje da recimo Rusell počne pobjeđivati, to bi jednostavno bila nova priča, kad Hamilton pobijedi to je stara i očekivana vijest.
    I on i ekipa će morati donijeti neke odluke.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni