Izdvojeno

Alpine: Promjene na stražnjem dijelu bolida su se pokazale nezgodnije nego što smo očekivali

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Alpineov izvršni direktor Marcin Budkowski kaže da su sve ekipe ove godine izgubile oko jedne sekunde zbog promjene tehničkog pravilnika po pitanju stražnjeg dijela podnice.

Budkowski kaže da ekipe polako dolaze do sličnih rješenja kako bi vratile dio izgubljenog vremena:

“Kao i sve druge ekipe – i mi smo izgubili nešto vremena u usporedbi s prošlom godinom, a sve to zbog promjena na stražnjem dijelu bolida. Svi su imali pune ruke posla pokušavajući povratiti performanse.”

“Neću vam reći koliko je nama to uspjelo, ali svi ciljaju da u potpunosti vrate izgubljeno. Mi smo u startu izgubili oko jedne sekunde i sad naravno radimo na tome da se oporavimo.”

“To je izazovno područje jer bilo koja promjena ujedno znači i probleme s korelacijom između kompjutorskih simulacija, zračnog tunela i staze. Ne vjerujem da je FIA namjerno to napravila kao dodatni izazov. Mislim da je to jednostavno posljedica novih pravila i pokazalo se nezgodnije nego što smo očekivali. Ne radi se samo o dijelu podnice koji nedostaje. Ima još glavobolja povrh toga.”

“To je dodatno začinilo situaciju i vidite na bolidima različita rješenja. No, kad su u pitanju nova pravila onda imate slučaj da se polako svi okreću jednom rješenju. To smo već i vidjeli tijekom testiranja.”

“Odradili smo neke testove, kao i druge ekipe. Imali smo dobre rezultate, dobar smjer, dobro razumijevanje. Naravno, korelacija je izazovna, ali ne iznenađuje to što smo ne samo donekle shvatili situaciju, već smo i poboljšali bolid.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Kada sam počeo čitati tekst članka, dobio sam dojam da se Mr. Budkowski opravdava.
    Ali kraj članka, daje nadu da bi Alpine mogao biti dobar bolid:

    “Odradili smo neke testove, kao i druge ekipe. Imali smo dobre rezultate, dobar smjer, dobro razumijevanje. Naravno, korelacija je izazovna, ali ne iznenađuje to što smo ne samo donekle shvatili situaciju, već smo i poboljšali bolid.”



    8

    0
  2. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Brinu me ove puste izlike i negodovanja iz Alpinea. Kao da pripremaju javnost na tešku sezonu.
    Očekivao sam i još očekujem od njih puno nakon par postolja prošle godine i povratka Alonsa.



    5

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni