Rezultati Puls ankete

Pulsmedia portal

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Rezultati Puls ankete

Pulsmedia portal

Nakon što smo vas jučer zamolili da ispunite našu anketu – vas nešto više od 400 se odazvalo na taj poziv na čemu zahvaljujemo!

Rezultate i odgovore na najčešća pitanja možete pročitati u nastavku.

Kakav sadržaj nedostaje F1pulsu?

Arhiva sa vestima iz prethodnih sezona

Arhivu se po mjesecima i godinama se uvijek može pogledati na linku “Još vijesti kronološki” na naslovnici, ili direktno klikom na ovaj link.

Bolja vidljivost foruma na portalu, mozda integracija komentara clanaka i foruma (npr. kako je na Bugu)

Bug.hr nema komentare ispod članka već se sva rasprava odmah preusmjerava na forum. Nama nije u planu izbacivanje komentara, s obzirom da je takva opcija puno pristupačnija od ulaska na forum. Kao što se vidi iz drugog pitanja ankete – samo nešto više od trećine korisnika čita/piše na forumu, a statistike pokazuju da je postotak čitanja i pisanja u komentarima značajno veći.

Sve je super, velike pohvale. Bilo bi odlično kada bi netko od novinara mogao otići na pokoju utrku kada završi pandemija pa da imamo uživo informacije sa staze. // Izvestaje sa lica mesta. // …

F1puls je od prošle godine akreditiran od strane FIA-e, što znači da imamo pravo na propusnice za izvještavanje s utrka. Za 2020. smo bili prijavljeni za sudjelovanje u Austriji, Italiji i Azerbajdžanu. No, kako je došla pandemija i restrikcije – objavljeno je da se pauziraju sve propusnice za nove medije. No, važno je napomenuti da čak i kad se situacija normalizira i kad budemo imali novinare na stazi – informacije koje se primaju neće biti ništa bolje ni detaljnije od ovih koje trenutno imamo.

More Grid Girls sa lijeve i desne strane kad se uđe na portal, svaki članak druga djevojka (GG) onak kao reklama da iskoči na par sekundi 😍

Radimo na VR sadržaju da uz 3D naočale iz ekrana iziđe Carmen Jorda u bikiniju, ali je sustav još u beta verziji i ima previše bugova da se pusti online u ovako ranoj fazi.

MotoGP puls:) // MotoGP // Što se tiče formule iz mojeg gledišta ne dostaje ništa, ali bih jako volio kada bi se puls portal proširio i na WRC i MotoGP te možda još koju gledaniju trkaću seriju poput WEC. Ne treba to biti u mjeri poput formule li čisto ako ima netko tko to detaljnije prati da ubaci neku vijest o utrkama i novostima. Također nadam se da će doći uskoro neki updejt u vezi aplikacije za mobitel koji će dopustiti gledanje komentara unutar plikacije te srediti tekst jer su veliki razmaci kada idu citati od nekoga. Inače svaka čast i samo nastavite dalje ovako :D

MotoGP sekcija postojala je na bivšem portalu i za nju nije bilo dovoljno zainteresiranih da bi bila održiva pa na Pulsu nemamo u planu uvođenje ničeg sličnog. Isto vrijedi za WRC i WEC. Možda se o tome nema jasna slika ili dojam ako ste ljubitelj jednog i drugog, ali iz perspektive web portala – broj posjetitelja tih sadržaja mjeri se u promilima u usporedbi s Formulom 1. Ako se nešto promijeni, ako tržište pokaže da je interes ipak veći, a pritom se sakupi kvalitetna urednička postava – ništa nije isključeno… Zasad ostajemo pri portalima za F1, F2 i NBA, s obzirom da za te tri tematike imamo i kvalitetne uredničke postave i veće skupine zainteresiranih čitatelja.

Za aplikaciju slijedi odgovor par pitanja niže.

Sve je odlično, samo fali live chat. // Jedino što mi pada na pamet je live prijenos utrka u tekstualnom obliku kao što se prenose testiranja. Znam da je prije 2 ili 3 godine bio live chat za testiranja, ali znam da je to “spržilo” server pa ne znam koliko je to izvedivo.

Radi se na uvođenju nove verzije live chata na prvi GP vikend sezone.

Više tehničkih osvrta // nedostaje tehnickih clanaka, ono sto je napravio Braziliscanec Massa je bilo super // možda malo više tehničkih analiza

Tu i tamo nam na e-mail dođe tehnički osvrt, ali se najčešće odlučimo samo zahvaliti i neobjaviti jer se radi o tekstovima koje rade entuzijasti bez dovoljno znanja o materiji. Ako bi sadržaj bio na nivou i ako bi se u njima zaista moglo pročitati nešto novo i vrijedno – autor teksta vjerojatno ne bi pisao tehničke analize nego prijave za posao u nekoj od ekipa. Braziliščanec Masa je to radio na svoj specifičan način koji je većini zanimljiv i informativan pa je tu iznimka.

Manje hejt članaka jer imate dobru platcormu da opstanete i bez toga. // Demokratija i objektivnost // mozda objektivnost

Hejt članci ne postoje. Problem se najčešće javlja kad prenosimo izjave nekog od vozača (ili drugih aktera) koji nailaze na probleme kad pokušavaju složiti smislenu rečenicu bez instrukcije PR menadžera. Naravno, na takve članke se u komentarima najčešće burno reagira, ali to nije krivica novinara koji prenosi vijest nego ograničenje onoga koji je dao izjavu.

Pojam demokracije u funkcioniranju portala je prilično nejasan, pa molimo autora da se izjasni na što je točno mislio pod time. Što se tiče objektivnosti – ona može postojati samo u vijestima. Kolumne, osvrti, Okrugli stolovi i sav drugi dodatan sadržaj bi bio suvišan bez subjektivnog doživljaja autora.

Treba vise vijesti, ako ste u mogucnosti. Npr. Nekada izbacite vijest na Puls, koja zna biti stara 3-4 dana, pa i vise… // Drugi portali su poceli cesce izbacivati vijesti, malo ste poceli kasniti, ostalo je dobro

Na F1puls portalu je dosad objavljeno 8741 tekst. Odnosno, od dana otvaranja portala se u prosjeku objavljuju 4 vijesti dnevno. Toliko što se tiče količine. Što se tiče ažurnosti, gledajući unatrag:
– vijest o FX Demaisonu u Williamsu je objavljena 25 minuta nakon što je službeno potvrđena;
– vijest o Georgeu Russellu na čelu GDPA je objavljena 3 sata prije F1.com i sat vremena prije nego što je to Russell potvrdio na Twitteru
– onboard video staze u Saudijskoj Arabiji je objavljen 3 sata nakon što je službeno predstavljen
– sve tri dana testiranja odrađena su s “živim” komentarima i live timingom. Žive komentare nije imao nijedan domaći portal, a live timing se mogao pronaći na svega tri inozemna portala, Puls je bio četvrti.

Stoga, oko bitnih vijesti nitko neće biti zakinut, a pojedine izjave vozača se tempiraju i nekad zaista objavljuju dan, dva ili tri kasnije zbog pravilnijeg rasporeda sadržaja, po procjeni o relevantnosti te izjave.

više videozapisa // …

Videozapisi utrka i intervjua vozača zaštićeni su od strane Formula One Managementa.

Sadržaj na mjestu, samo se čeka iOS aplikacija. Veliki pozdrav // Iphone aplikacija

U razvoju je nova aplikacija, ovaj put i za Android i za iOS. No, ne očekuje se da će biti live prije početka iduće sezone.

…predlažem internu fp2 long run analizu ili nešto slično…možda neka ‘rumors’ sekcija, makar na forumu…

Analize dužih stintova redovito prenose naši članovi na forumu u temi koja je posvećena aktualnoj utrci. Sekcija o tračevima ili “žuta zona” je u planu već godinama, ali se nijedan od novinara ne usudi posvetiti njome, s obzirom da znamo kako od takvih rubrika (ponegdje nazvane i “black” rubrika) onaj tko ih uređuje postane javni šprd (vidi primjer I. Kr., H. Ma. i sl.)

Sadržaj je ok, samo treba napraviti bolji layout stranice. Vijesti bi trebale biti bolje poredane i pristupačnije, da se može jednostavnije doći do svih članaka.

Trenutno nije u planu nikakav redizajn stranice. Na mobilnoj verziji pri prvom otvaranju vidljivo je 11 kronoloških vijesti, link do arhive + četiri aktualne rubrike s njihovim vijestima (trenutno VN Bahreina, kolumne, F2 i Esport). Na desktop verziji vidi se također 11 kronoloških vijesti, link do arhive, sve navedene rubrike, ali i logotipi ekipa koji klikom vode na specijalizirane vijesti samo o odabranoj ekipi. Autora komentara bismo molili da napiše još detaljnije koju vijest je tražio da nije mogao doći do nje, a mi nudimo obećanje da ćemo kao odgovor dati put od najviše 3 klika da dođe do te vijesti.

Blazicko fali u svakom smislu. // Nagradne igre, kvizovi, redovne kolumne poznatih novinara (npr. Blažičko), organiziranje događaja u cijeloj Hrvatskoj, meet-upovi, i slično (financirati s cijenom ulaznica) // Više tehničkih analiza i usporedbi, a više vijesti od ovih što ima bi zahtjevalo sjesti i pričati sa ljudima direktno uključenima u F1/FIA, možda da Blažička regrutirate :)

Kolegi Blažičku ćemo prenijeti pozdrave. Puls je dosad podijelio dva puta pakete F1 TV Pro i F1 TV Access, PC igru F1 2020, 3 puta po 2 knjige o Formuli 1, knjigu Kimija Raikkonena, karte za utrke u Austriji i u Italiji, i kartu za utrku po izboru u vrijednosti do 250 eura. Susrete smo također organizirali dok su uvjeti bili bolji, te smo nekoliko puta napunili kafiće kroz “pub kviz” u Zagrebu i u Osijeku.

Možda neke analize i snimci starih utrka, inače portal je OK.

Snimke starih utrka dostupne su svima na F1 TV platformi, Puls portal nema licencu za njihovo postavljanje osim u iznimnim slučajevima.

nedostaje pravo utkivanje ,ali za to niste krivi vi,i nikakvi dodatni sadržaji koje uporno svi gurate neće to promjeniti

U nikad bržim bolidima s nikad boljim vozačima neobično je čuti da nedostaje pravo utrkivanje. Možda nedostaje prava konkurencija na vrhu, ali je utrkivanje iza njih izvanredno i vjerojatno puno bolje nego što smo ga gledali početkom milenija ili devedesetih godina. Zaboravljaju se sve utrke i sezone koje su bile snooze-festovi, a pamte se najbolji potezi, i to po jedan-dva iz svake sezone. Vjerojatno onda mora proći 15 godina da se na prošlogodišnju VN Portugala ili VN Turske osvrnemo s jednakim divljenjem i nostalgijom. Ono što nedostaje je kontekst bezbrižne mladosti, i pravi zvuk cviljenja motora. :) Što se tiče dodatnih sadržaja – odlična stvar kod njih je to što je svakome ostavljeno na izbor hoće li ih koristiti ili ne, tako da nikako ne mogu biti loša stvar.

Nedostaje Vam emisija jednom nedeljno live streaming preko Youtube sa gostima iz sveta automobilizma. Pozdrav iz Srbije, Beograda!

Voljeli bismo goste iz svijeta Formule 1, ali takvih u Hrvatskoj nažalost nema, tako da se moramo zadovoljiti s naklapanjima nas ljubitelja i entuzijasta. :) Pozdrav!

Više kolumni i tekstova fanova

Slažemo se!

BLM

HŽV

Cesci podcasti

Da imamo nešto pametno za reći, radili bismo ih češće. :) Možda se to promijeni kad krene sezona pa nam dade novi sadržaj.

Neselktivno (interesno) biranje vijesti temeljeno kroz osobne afinitete.

Portal nema afinitete ni interese. Tu je 10 autora i svaki od nas piše ono što smatra relevantnim. Ako netko misli da može bolje ili smatra da neki dio sadržaja nije dovoljno dobro pokriven, slobodan je prijaviti se za mjesto novinara na [email protected].

Možda bi bilo dobro imati kao “Sve što trebate znati prije X” za čitatelje koji nisu baš najaktivniji.

Dobra ideja, hvala!

Čini mi se kako ponekad duplicirate novosti sa drugim portalom što je malo bezveze. Također, budući ste etabliran portal vrijeme je i za nešto ekskluzivnog sadržaja u vidu insajderskih informacija, online intevjua itd. Malo ste se uspavali i previše uživjeli da ste najbolji F1 portal. Uvijek je teže održati se na vrhu, tako da je krajnje vrijeme da napravite dodatni zaokret. Svakako ste za to sposobni i imate moj PULS…

Ne ponekad nego skoro uvijek dupliciramo novosti. :) Formula 1 je zatvoreni krug iz kojeg izlazi tek toliko vijesti i svaki portal radi na tome da ih što bolje prenese. “Insajderske informacije” su mit koji se mogao donekle prodavati dok internet nije bio ovako raširen. U prethodnim pitanjima je napisano da Puls od prošle godine ima akreditaciju za izvještavanje s lica mjesta, ali je također napisano da sadržaj neće biti ništa bolji ili “insajderskiji” od ovog kojeg trenutno imamo. Postoje portali koji se još uvijek furaju na insajderstvo i ekskluzivitet, ali je dovoljno pogledati te članke par mjeseci nakon što su objavljeni. Ekstremno rijetko je da to bude nešto zaista vrijedno, a najčešće se radi o naklapanju koje se onda možda pogodi, a možda ne. Dobri primjeri lupetanja mogu se vidjeti ovdje.

Ne nedostaje nista, vratite se na drustvene mreze molim vas!

Tu smo i dalje na Instagramu kojeg koristimo za zdravu zajebanciju, ali što se Facebooka tiče – tamo nećemo više redovito objavljivati vijesti, ali se ponekad može pročitati pokoja obavijest. Potez je bio riskantan, ali se već nakon mjesec dana pokazao kao ispravan.

Objektivno novinarstvo, neoptereceno misljenjima autora i vlasnika Vetme cije osobne preference uvelike utjecu na kvalitetu sadrzaja, odnosno spustaju portal na nivo gp1.

Žao nam je da ti se ne sviđa sadržaj kojeg nudimo.

Malo više tehničkih detalja o bolidima i pogonskim jedinicama, načinima i tehnikama vožnje pojedinih vozača kroz povijest do danas. Hvala

Možda će te zanimati nešto od sadržaja iz Zvocove UnderF1Cover rubrike.

Besplatan prijenos utrka. // Video sadržaji prije i nakon utrke // Stream // Video sadržaji

Prijenos nije besplatan, a može ga se kupiti na F1 TV. Video sadržaji (čak i kadrovi) su zaštićeni od strane FOM-a.

Možda uvesti ‘prognoziranje’ ishoda utrka pa na temelju toga davati bodove forumašima (mini natjecanje u predviđanju pobjednika, najbržeg kruga, razmaka između 1. i 2. na utrci itd.)

S obzirom da imamo PulsManager, prestali smo održavati slično natjecanje na forumu.

Hvala svima na glasovima i porukama. Neka od pitanja su preskočena jer se ponavljaju ili smatramo da na njih nije potrebno odgovarati. Svejedno, ako smo nekog nepravedno zakinuli – najuporniji mogu ponoviti pitanje u komentarima ispod pa će sigurno dobiti direktan odgovor.

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9379 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Pulsmedia portal
Pulsmedia autor
154 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Anketa#F1puls

Komentiraj

7 komentara

  1. Charles Leclerc F12000 Prikaži

    BLM

    HŽV

    :rofl:



    18

    1
  2. Nigel Mansell drv Prikaži

    Ovako kad čitam ovo (popunio sam već anketu), došle su mi i neke nove ideje na pamet. Na primjer, mislim da bi bili zgodni i neki intervjui sa gostima tipa Mladen Jergović, Dino Milić-Jakovlić, Mate Rimac, Saša Cvetojević, Davorin Štetner i slično.

    A tko zna, možda bi se moglo nekako doći (moderna online čuda) i do nekih poznatijih F1 imena koji su se motali ovuda, recimo Nico Rosberg, Jarno Trulli… Samo nabacujem onako…



    3

    0
  3. Formula1 f1zd Prikaži

    Što se tiče podcasta..

    Ekipa sa SK ima podcast na tjednoj bazi koliko znam, baš sad slušam, 2,5h traje. :klanjam:

    Bilo bi super kad bi mogli i vi imati nešto slično recimo jednom u dva tjedna ili tako nešto :)



    1

    0
  4. Ferrari sisavac Donator Prikaži

    Hvala na rezultatima, ima zanimljivih prijedloga. :)

    Zadnji graf (pie chart) mi je baš tužan i pokazuje najvažniji problem s kojim se F1 suočava – sve manje i manje ljudi počinje pratiti F1. Ako možete pošaljite FOM-u rezultate, možda im konačno dođe iz glave u guzicu i naprave nešto korisno…



    2

    0
  5. Pirelli Wet r2d2 Prikaži

    Nisam popunio anketu ali odgovor na prvo pitanje bi bio 7. Slobodne treninge ne gledam (pročitam
    što se događalo na pulsu ili službenom F1 portalu).

    Pitanje/prijedlog je može li se uz ili umjesto vijesti pod naslovom tipa ‘Bottas najbrži na slobodnom treningu’ uvesti stalna analiza slobodnih treninga, tj da se uz opis događanja na treninzima napravi i analiza istih (dati poredak ekipa po ‘race pace-u’).


    0

    0