Izdvojeno

George Russell preuzima ulogu direktora udruge vozača nakon odlaska Grosjeana

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Nakon što je Romain Grosjean otišao iz Haasa i Formule 1, postavilo se pitanje tko će zauzeti njegovo mjesto direktora udruge vozača GPDA.

Tijekom Grosjeanovog live streama Francuz je odgovorio na to pitanje i čini se otkrio da će mladi Britanac George Russell preuzeti tu dužnost.

Russell je u Formuli 1 od 2019. godine i jedan je od najmlađih vozača na gridu pa je time ovaj potez pomalo iznenađujuć.

Ipak, Grosjean će ostati u ulozi savjetnika kroz tranzicijsku 2021. godinu, a Sebastian Vettel i Alex Wurz će također ostati na svojim pozicijama drugog direktora i predsjednika.

Jednom kad se tranzicija odradi Grosjean će dobiti ulogu počasnog člana.

🎯 Vaša reklama ovdje?

Nudite proizvod ili uslugu? Reklamirajte se na najposjećenijem specijaliziranom sportskom portalu u Hrvatskoj. Kontaktirajte nas na [email protected].

Komentiraj

7 komentara

  1. Znači grozni mora otići jer više nije u F1 a Wurz koji je tu konstanta godinama u F1 kao aktivni i izuzezno cijenjeni i uspješni vozač ostaje na svom mjestu?

    I još dovedu mulca da bude predsjednik? Wtf?



    6

    2
  2. Tako mlad a već u pulitiku…



    4

    0
  3. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Baš čudno, čovjek bi očekivao da će ulogu preuzeti netko od starijih poput Vettela, Hamiltona ili Alonsa.



    3

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Koliko je daleko bila Leclercova pobjeda?

Analiza // Andro Rak

Završila je pretposljednja utrka kalendara Formule 1 na ulicama Las Vegasa O samom događaju je napisano pregršt tekstova uz neviđenu pompu oko samog eventa pa ćemo se ovdje pokušati manje fokusirati na neke „cringe“ trenutke, a više na sami sportski događaj koji je sve u svemu donio zanimljivost i na samome vrhu Borba u vrhu se odvijala između Ferrarija i Red Bulla, točnije Verstappena i Leclerca, gdje se uz pomoć SC-a...

Alonsov masterclass

Analiza // Andro Rak

Nakon nekoliko prijašnjih analiza što momčadi tako i vozača došlo je vrijeme za podrobniju analizu najstarijeg od svih Nekima drag nekima mrzak, ali vjerojatno svima vozač koji plijeni pažnju svojim vožnjama (bome i karakterom) iz vikenda u vikend od ranih dvijetisućitih pa do Velike Nagrade Brazila prethodnog vikenda, a tko zna koliko još Stoga, uživajmo u ovakvim izvedbama dok traju kao i u ovakvim utrkama koje Interlagos...

Hamilton vs. Leclerc

Analiza // Andro Rak

Kroz prizmu taktike i odabira guma za završetak utrke u Meksiku sve se svelo na medium ili hard Što odabrati ovisi o postavkama bolida, pretpostavljenoj potrošnji guma i slično Svaka od ekipa ima simulacijski softver pomoću kojih provjerava ogromne količine podataka koje će na kraju dovesti do jedne konačne odluke Naravno, puno je parametara u igri, ali čini se da se u Ferrariju od hrpe podataka znaju pogubiti pa možemo izreći...

Još kolumni