Šef Mercedesa nije oduševljen poslom kojeg su njegovi zaposlenici napravili preko zime, te njihov ovogodišnji proizvod naziva “toksičnim za vožnju” i “divom”.
Mercedes je po njihovim standardima imao neobično loše predsezonsko testiranje, te su naišli na probleme već nakon 6 krugova prvog jutra. 24 sata kasnije Lewis Hamilton se izvrtio i upao u šljunak, a i posljednjeg dana je imao sličnu pogrešku, ali ovaj put na zahvalnijem dijelu staze.
Dok neki smatraju da je Mercedes zaista u problemu, mnogi i dalje ne vjeruju da bi svjetski prvaci mogli previše podbaciti. Toto Wolff kaže da su vozili s nešto više goriva, ali svejedno ima određenih problema:
“Posljednjih godina smo imali neke sjajne partije i zato svi sad kažu da skrivamo brzinu.”
“Mislim da smo mi bili ekipa s najviše goriva u bolidu, ali bez obzira na to – bolid je bio pomalo toksičan za vožnju i prilično nestabilan, pogotovo s bočnim naletima vjetra.”
“Čini se da imamo malu divu, kao što je slučaj bio i prije dvije godine, što još nismo zaista shvatili.”
Takvi problemi dolaze u najgorem mogućem trenutku jer se uobičajenih 6 testnih dana ove godine skratilo na samo 3.
“To definitivno nije pomoglo.”
“Još ne razumijemo ovaj bolid onako kako bismo htjeli. Imamo malih problema koje želimo riješiti. Stoga, definitivno nismo pripremljeni kao prošlih godina.”
Najbolji komentar na sve izjave i analize dobit ćemo već za četiri dana kad kreće prvi ovogodišnji GP vikend – VN Bahreina.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Me verujem sebi,a zamisli tek tebi🤫🤫🤫
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Što bi rekli
:mrgreen:
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sit sam svojih lazi a kamoli tvojih 😂😂
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja bi volio da postolje nakon što završi GP vikend pokaže da ovoj anketi fali opcija c) netko treći, čisto da ne bude dosadno, barem na početku sezone. Ma tko god taj treći bio.
18
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pravi naslov
11
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Wolff: Bolid nam je malo toksičan i prilično nestabilan pa zato imamo samo 1.5 sek. prednosti po krugu od prvog pratitelja.
8
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja sam glasao za Red Bull. Ne znam zašto. Nije da mu vjerujem, ali mislim da Mercedes ipak ima malih problema. Naglasak je na malih problema, ako RB i bude imao prednost, neće to biti nešto veliko kao što se analizira.
Nakon toga imamo pauzu od tri sedmice, dosta vremena za popravak, a sezona je više nego dugačka da bi se bilo šta moglo zaključiti na osnovu tri dana testa.
7
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I Ferrari ce ubrzo imati sto reci… 😄
2
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
‘Bolid nam je malo toksičan ali bumo mi njega dekontaminirali do petka”…kaže toto i spije si mrzel gemišt
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da nisi ti “malo” toksican?
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
…dakle službena analiza f1 kaže da su najbrži u long run simulacijama a sad još toto kaže da su imali najviše goriva, što ionako imaju uvijek, isto na f1 stranici je objavljeno da merc na testiranjima NIKAD ne izlazi sa manje od 60kg goriva…meni ovo sve liči na ‘smanjivanje kukanja’ i pripremu na , gle čuda, još jednu godinu dominacije…
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
https://www.youtube.com/watch?v=LOZuxwVk7TU :D
0
0