Mick Schumacher kaže da je na predsezonskom testiranju naučio strašno puno novih stvari, od kojih su sve pozitivne.
Prvak Formule 2 u Bahreinu je tijekom tri dana odradio 181 krug, što ga svrstava u samu sredinu poretka po kilometraži. Timski kolega Mazepin je napravio čak 213, a šef Gunther Steiner je naglasio da nije gledao vremena i ne može trenutno ništa reći o performansama svojih vozača, ali ih može pohvaliti zbog čiste vožnje i nedostatka bilo kakvih incidenata koji bi na tako kratkom testiranju dodatno otežali posao Haasovim mehaničarima i inženjerima.
“Ovo mi daje sasvim novi uvid u Formulu 1, novo razumijevanje kako se vozi. Prilično je velika razlika u usporedbi s Formulom 2.”
“Moram reći da sam uživao voziti na ovim gumama. C2 je bila posebno zanimljiva guma za voziti. Prilično je tvrda, a na njoj se moglo jako pritisnuti, za razliku od Formule 2.”
“Očigledno, kad se gledaju vremena onda je F2 sporija od 6 do 8 sekundi po krugu. Osvježavajuće je doći tu i voziti na ovakvim gumama koje vam dozvoljavaju da dosta pritisnete.”
Mick će idućeg vikenda debitirati u F1 utrci, a za dva dana slavi svoj 22. rođendan.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zanimljivo.
Mi se tu zalimo kako su gume lose, da se moraju stalno cuvati gume i da vozaci ne mogu pritiskati…a sad dodje neki klinjo iz F2 i veli kak su gume dobre i omogucuju da stisne.
Istina da su nas zadnjih nekoliko sezona uvjerile da su gume katastrofa (raspadanje u Silverstoneu), ali su mozda zadnjih sezonu dvije ipak poboljsali stvari.
1
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vise ima veze s tim da su gume u F2 sranje..
U usporedbi kako i sam Mick kaze, ove su odlicne… Dok ne izbije ove iz F2 iz glave pa ce vidit da nisu ni ove bajka…
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Malo je reći da su u F2 gume sranje.
Vrijeđaš “sranje”. :mrgreen:
Ali, kao što kažeš, nadoće i Mick brzo, čim mu F2 gume izađu iz glave ….
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A možda je stvar u ovogodišnjim gumama? Pirelli je najavio nešto tvrđe komponente nego lani…
5
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Je, jos da imaju goriva da mogu pritiskat.
3
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne vezano za Pirelli ali mene ovaj mladi Schu ovako na prvu totalno ostavlja ravnodušnim.
Možda dečko bude stvarno dobar i želim mu svu sreću ali ne vidim ga kao nekog super talenta ranga Maxa, Russella ili Leclerca. Nekako mi više miriše na još jednog Strolla ali možda me pozitivno iznenadi?
7
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Također
4
10
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Bolje da je tako. Zamisi da ga nahajpaju ko Maxa a decko ispadne jedva iznad prosjeka? Razapeli bi ga.
Ima veliki teret na ledjima (prezimenu) i bolje da “oprezno” ulazi nego da se bespotrebno radi i hype i pritisak.
10
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A po čemu je Max jedva iznad prosjeka?
7
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Max je osrednji vozač. Može biti brz u jednom vikendu, al fali mu pameti da osvoji seszonu.
1
19
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Krivo si razumio.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Odavno je jasno da mali nije “super talent”…
3
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako tek na ovim bijednim Pirelli gumama može pritisnuti kakve su one u f2..stare po 50 kn od vulkanizera?
2
1