Izdvojeno

Leclerc: Kad smo 2020. shvatili koliko smo spori – bila je čudna atmosfera

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 7 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Charles Leclerc kaže da se Ferrari sad riješio “čudne atmosfere” koja je zavladala u ekipi početkom 2020. godine kad su shvatili koliko će se mučiti u sezoni.

Ferrari u novu godinu ulazi s novim vozačem i s nadom da je najgore iza njih. Naime, SF1000 je pružio najgore rezultate u posljednjih 40 godina, a pad na 6. mjesto u konstruktorskom poretku se za ekipu ovog kalibra ne bi smio ponavljati.

“Kad smo shvatili kako izgleda realnost – zavladala je čudna atmosfera tamo početkom 2020. godine. Shvatili smo da je bolid puno gori nego smo očekivali.”

“To nisu bila sjajan vremena… Ali, vrlo brzo se stav promijenio i bili smo jako motivirani da se vratimo i pokušamo doći tamo gdje želimo biti.”

“Mislim da se to nije promijenilo ove godine. Carlos donosi iskustvo drugih ekipa, a to je vrlo zanimljivo – daje nam cijele nove svjetove za istražiti.”

“To je vrlo zanimljivo, ali rekao bih da smo jednako motivirani kao prošle godine. Zaista želimo pritisnuti i ići prema boljim stvarima i boljim danima uskoro.”

Ferrari je na predsezonskom testu imao solidna tri dana, a šef Mattia Binotto kaže da brzina na pravcu više nije problem.

“Pokušali smo razvijati koliko god smo mogli na stražnjem dijelu bolida.”

“Najvažnije je bilo shvatiti korelaciju sa zračnim tunelom i simulacijama. Cilj je bio sakupiti podatke i usporediti ih.”

“Mislim da smo prilično sretni s time, što znači da imamo dobar temelj za iduće simulacije i eventualne nadogradnje.”

“Korelacija je bila ključni faktor ovih dana. Zasad sve ide prilično dobro.”

Komentiraj

7 komentara

  1. Sebastian Vettel 5
    Vordas Donator Prikaži

    “Najvažnije je bilo shvatiti korelaciju sa zračnim tunelom i simulacijama. Cilj je bio sakupiti podatke i usporediti ih.”

    Da li je ikad shvaćena ta korelacija ili da li će ikad biti? 🤔



    12

    0
  2. Charles Leclerc
    F12000 Prikaži

    Kao što je dosta komentatora već reklo, nadamo se boljemu jer gore od ovoga ne može.



    4

    0
  3. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Atmosfera je bila ko na Marsu😀



    3

    0
  4. James Hunt
    Vryky Prikaži

    Biće tu još čudnih atmosfera…



    2

    0
  5. ” SF1000 je pružio najgore rezultate u posljednjih 40 godina, a pad na 6. mjesto u konstruktorskom poretku se za ekipu ovog kalibra ne bi smio ponavljati.” interesantno … 1979. jody scheckter je osvojia titulu sa ferrariem , a kolega mu gilles villeneuve je završija 2. . tim je ostvarija i pobjedu u konstruktorskom . 1980. ( to se uklapa u ovih posljednjih 40 godina koje ante navodi ) znači godinu posli osvajanja duple krune jody scheckter je prvenstvo završija na 19. mistu , villeneuve na 14. , a tim na 10. od njih 11. tek je alfa bila lošija . ok šta su williams , lotus pa i brabham , tyrrell bili uspješniji ali da su ih “oderali” ligier , arrows , fittipaldi…. iako izlazi “van okvira” zadnjih 40 sezona loše ka i 2020. npr 1967. završili 5. 1962./69./73. su završavali 6. 1981. posli fijaska 1980. ( 10 . ) su završili 5. interesantno da je villeneuve sezonu završija na 7. ( leclerc lani 8. ) , a pironi na 13. isto ka i seb lani :) u zadnjih 40 godina 33 sezone je frrari završava među 3 najbolje ekipe , posli užasne 1980. ovo im je 2. najgora sezona pa šta ? desi se . zar nije i McL ima loših sezona npr od 2013. do 2018. kad su završavali od 5. do 9. mista , williams tavori na dnu , a uz ferrari su timovi sa najviše “staža” u F 1 . McL 12 vozačkih i 8 konstruktorskih , williams sa 7 vozačkih i 9 konstruktorskih titula ali njihove sezone “propadanja” iako su i oni timovi “od kalibra” su ok , a ferrarieva 2020. je katastrofa . istina , ferrari čeka titulu već 13 sezona ali i McL je čeka 12 , a williams čak 22 sezone . istina , williams je “sirota” u financijskom pogledu kad se komparira sa McL , a naročito sa ferrariem pa to može bit jedan od razloga njihovog pada iako i,aju mercovu PU . dennisova tvrdoglavost da hondinu PU “kaparira” samo za McL je uzrok pada tima , a za lošu 2020. ferrari može najviše “zahvalit” mercedesu i njegovom “kukanju” zbog nelegalnosti PU koja se nije mogla dokazati …



    3

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni