Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Charles Leclerc kaže da se Ferrari sad riješio “čudne atmosfere” koja je zavladala u ekipi početkom 2020. godine kad su shvatili koliko će se mučiti u sezoni.
Ferrari u novu godinu ulazi s novim vozačem i s nadom da je najgore iza njih. Naime, SF1000 je pružio najgore rezultate u posljednjih 40 godina, a pad na 6. mjesto u konstruktorskom poretku se za ekipu ovog kalibra ne bi smio ponavljati.
“Kad smo shvatili kako izgleda realnost – zavladala je čudna atmosfera tamo početkom 2020. godine. Shvatili smo da je bolid puno gori nego smo očekivali.”
“To nisu bila sjajan vremena… Ali, vrlo brzo se stav promijenio i bili smo jako motivirani da se vratimo i pokušamo doći tamo gdje želimo biti.”
“Mislim da se to nije promijenilo ove godine. Carlos donosi iskustvo drugih ekipa, a to je vrlo zanimljivo – daje nam cijele nove svjetove za istražiti.”
“To je vrlo zanimljivo, ali rekao bih da smo jednako motivirani kao prošle godine. Zaista želimo pritisnuti i ići prema boljim stvarima i boljim danima uskoro.”
Ferrari je na predsezonskom testu imao solidna tri dana, a šef Mattia Binotto kaže da brzina na pravcu više nije problem.
“Pokušali smo razvijati koliko god smo mogli na stražnjem dijelu bolida.”
“Najvažnije je bilo shvatiti korelaciju sa zračnim tunelom i simulacijama. Cilj je bio sakupiti podatke i usporediti ih.”
“Mislim da smo prilično sretni s time, što znači da imamo dobar temelj za iduće simulacije i eventualne nadogradnje.”
“Korelacija je bila ključni faktor ovih dana. Zasad sve ide prilično dobro.”
Morate biti logirani za komentiranje.
“Najvažnije je bilo shvatiti korelaciju sa zračnim tunelom i simulacijama. Cilj je bio sakupiti podatke i usporediti ih.”
Da li je ikad shvaćena ta korelacija ili da li će ikad biti? 🤔
12
0
Iduce godine.
8
6
Kao što je dosta komentatora već reklo, nadamo se boljemu jer gore od ovoga ne može.
4
0
Atmosfera je bila ko na Marsu😀
3
0
Biće tu još čudnih atmosfera…
2
0
” SF1000 je pružio najgore rezultate u posljednjih 40 godina, a pad na 6. mjesto u konstruktorskom poretku se za ekipu ovog kalibra ne bi smio ponavljati.” interesantno … 1979. jody scheckter je osvojia titulu sa ferrariem , a kolega mu gilles villeneuve je završija 2. . tim je ostvarija i pobjedu u konstruktorskom . 1980. ( to se uklapa u ovih posljednjih 40 godina koje ante navodi ) znači godinu posli osvajanja duple krune jody scheckter je prvenstvo završija na 19. mistu , villeneuve na 14. , a tim na 10. od njih 11. tek je alfa bila lošija . ok šta su williams , lotus pa i brabham , tyrrell bili uspješniji ali da su ih “oderali” ligier , arrows , fittipaldi…. iako izlazi “van okvira” zadnjih 40 sezona loše ka i 2020. npr 1967. završili 5. 1962./69./73. su završavali 6. 1981. posli fijaska 1980. ( 10 . ) su završili 5. interesantno da je villeneuve sezonu završija na 7. ( leclerc lani 8. ) , a pironi na 13. isto ka i seb lani :) u zadnjih 40 godina 33 sezone je frrari završava među 3 najbolje ekipe , posli užasne 1980. ovo im je 2. najgora sezona pa šta ? desi se . zar nije i McL ima loših sezona npr od 2013. do 2018. kad su završavali od 5. do 9. mista , williams tavori na dnu , a uz ferrari su timovi sa najviše “staža” u F 1 . McL 12 vozačkih i 8 konstruktorskih , williams sa 7 vozačkih i 9 konstruktorskih titula ali njihove sezone “propadanja” iako su i oni timovi “od kalibra” su ok , a ferrarieva 2020. je katastrofa . istina , ferrari čeka titulu već 13 sezona ali i McL je čeka 12 , a williams čak 22 sezone . istina , williams je “sirota” u financijskom pogledu kad se komparira sa McL , a naročito sa ferrariem pa to može bit jedan od razloga njihovog pada iako i,aju mercovu PU . dennisova tvrdoglavost da hondinu PU “kaparira” samo za McL je uzrok pada tima , a za lošu 2020. ferrari može najviše “zahvalit” mercedesu i njegovom “kukanju” zbog nelegalnosti PU koja se nije mogla dokazati …
3
1
Mogu najviše zahvaliti svojoj nesposobnosti i dić spomenik todtu što ih nije javno osramotio.
2
3