Leclerc: Kad smo 2020. shvatili koliko smo spori – bila je čudna atmosfera

Ante Vetma

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Leclerc: Kad smo 2020. shvatili koliko smo spori – bila je čudna atmosfera

Ante Vetma

Charles Leclerc kaže da se Ferrari sad riješio “čudne atmosfere” koja je zavladala u ekipi početkom 2020. godine kad su shvatili koliko će se mučiti u sezoni.

Ferrari u novu godinu ulazi s novim vozačem i s nadom da je najgore iza njih. Naime, SF1000 je pružio najgore rezultate u posljednjih 40 godina, a pad na 6. mjesto u konstruktorskom poretku se za ekipu ovog kalibra ne bi smio ponavljati.

“Kad smo shvatili kako izgleda realnost – zavladala je čudna atmosfera tamo početkom 2020. godine. Shvatili smo da je bolid puno gori nego smo očekivali.”

“To nisu bila sjajan vremena… Ali, vrlo brzo se stav promijenio i bili smo jako motivirani da se vratimo i pokušamo doći tamo gdje želimo biti.”

“Mislim da se to nije promijenilo ove godine. Carlos donosi iskustvo drugih ekipa, a to je vrlo zanimljivo – daje nam cijele nove svjetove za istražiti.”

“To je vrlo zanimljivo, ali rekao bih da smo jednako motivirani kao prošle godine. Zaista želimo pritisnuti i ići prema boljim stvarima i boljim danima uskoro.”

Ferrari je na predsezonskom testu imao solidna tri dana, a šef Mattia Binotto kaže da brzina na pravcu više nije problem.

“Pokušali smo razvijati koliko god smo mogli na stražnjem dijelu bolida.”

“Najvažnije je bilo shvatiti korelaciju sa zračnim tunelom i simulacijama. Cilj je bio sakupiti podatke i usporediti ih.”

“Mislim da smo prilično sretni s time, što znači da imamo dobar temelj za iduće simulacije i eventualne nadogradnje.”

“Korelacija je bila ključni faktor ovih dana. Zasad sve ide prilično dobro.”

Podrži nas

Zadnji donatori:
Vordas
AlkY

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

F1puls autori su dosad napisali 9379 vijesti i tekstova. Ako cijenite što radimo svaki dan već 7 godina, podržite nas
💳 kreditnom karticom, PayPalom ili Revolutom.
Više informacija »

Ante Vetma
Pulsmedia autor
3767 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #Ferrari

Komentiraj

7 komentara

  1. Kimi Raikkonen 7 Vordas Donator Prikaži

    “Najvažnije je bilo shvatiti korelaciju sa zračnim tunelom i simulacijama. Cilj je bio sakupiti podatke i usporediti ih.”

    Da li je ikad shvaćena ta korelacija ili da li će ikad biti? 🤔



    12

    0
  2. Charles Leclerc F12000 Prikaži

    Kao što je dosta komentatora već reklo, nadamo se boljemu jer gore od ovoga ne može.



    4

    0
  3. Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

    Atmosfera je bila ko na Marsu😀



    3

    0
  4. James Hunt Vryky Prikaži

    Biće tu još čudnih atmosfera…



    2

    0
  5. ” SF1000 je pružio najgore rezultate u posljednjih 40 godina, a pad na 6. mjesto u konstruktorskom poretku se za ekipu ovog kalibra ne bi smio ponavljati.” interesantno … 1979. jody scheckter je osvojia titulu sa ferrariem , a kolega mu gilles villeneuve je završija 2. . tim je ostvarija i pobjedu u konstruktorskom . 1980. ( to se uklapa u ovih posljednjih 40 godina koje ante navodi ) znači godinu posli osvajanja duple krune jody scheckter je prvenstvo završija na 19. mistu , villeneuve na 14. , a tim na 10. od njih 11. tek je alfa bila lošija . ok šta su williams , lotus pa i brabham , tyrrell bili uspješniji ali da su ih “oderali” ligier , arrows , fittipaldi…. iako izlazi “van okvira” zadnjih 40 sezona loše ka i 2020. npr 1967. završili 5. 1962./69./73. su završavali 6. 1981. posli fijaska 1980. ( 10 . ) su završili 5. interesantno da je villeneuve sezonu završija na 7. ( leclerc lani 8. ) , a pironi na 13. isto ka i seb lani :) u zadnjih 40 godina 33 sezone je frrari završava među 3 najbolje ekipe , posli užasne 1980. ovo im je 2. najgora sezona pa šta ? desi se . zar nije i McL ima loših sezona npr od 2013. do 2018. kad su završavali od 5. do 9. mista , williams tavori na dnu , a uz ferrari su timovi sa najviše “staža” u F 1 . McL 12 vozačkih i 8 konstruktorskih , williams sa 7 vozačkih i 9 konstruktorskih titula ali njihove sezone “propadanja” iako su i oni timovi “od kalibra” su ok , a ferrarieva 2020. je katastrofa . istina , ferrari čeka titulu već 13 sezona ali i McL je čeka 12 , a williams čak 22 sezone . istina , williams je “sirota” u financijskom pogledu kad se komparira sa McL , a naročito sa ferrariem pa to može bit jedan od razloga njihovog pada iako i,aju mercovu PU . dennisova tvrdoglavost da hondinu PU “kaparira” samo za McL je uzrok pada tima , a za lošu 2020. ferrari može najviše “zahvalit” mercedesu i njegovom “kukanju” zbog nelegalnosti PU koja se nije mogla dokazati …



    3

    1