F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. One nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da na ovoj stranici onemogućite AdBlock. Hvala.

Aktualnosti: McLaren-Honda

Luka Maloić

Korisnički panel

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

McLaren Honda

McLaren Honda

Button saga:

McLarenov CEO, Jonathan Neale, tvrdi kako momčad iz Wokinga želi da Jenson Button ostane vozač i u 2016., ali priznaje kako ne mogu napraviti ništa ukoliko Jenson to ne želi. Prije GP vikenda u Japanu, svi su očekivali kako će Jenson objaviti povlačenje u mirovinu. U četvrtak, on je ipak rekao kako je i dalje u pregovorima s McLarenom. Neale je u petak izjavio da McLaren želi zadržati Jensona i da će pokušati sve da se to i ostvari.

“Jenson je fantastičan čovjek, svjetski prvak i veliki dio obitelji McLaren – Honde – on je sa nama sada 6 sezona – veoma ga cijenimo i volimo. Ukoliko vozač zaista ne želi ostati na tom mjestu moramo to prihvatiti i poštovati. Nadam se da smo učinili zaista mnogo da nastavimo razgovore s njime i da ga uvjerimo da ostane s nama.”

U čemu je zapravo kvaka? U novcu? Želji i motivaciji? Katastrofalnoj Hondinoj formi?

McLaren ima ugovor s Jensonom za tekuću sezonu s opcijom produžetka za 2016. godinu. U ugovoru stoji da, ukoliko McLaren produži ugovor s Jensonom, plaća mora znatno porasti. Insajderi iz ekipe govore da McLaren želi zadržati Jensona, ali pod istim financijskim uvjetima koji su vrijedili i ove sezone. Ovakav dogovor značio bi kreiranje sasvim novog ugovora. Ovo su teške šahovske igre. Jenson se može na neku ruku osjećati izigrano, ali trenutno nema bolju opciju ukoliko želi nastaviti F1 karijeru. McLaren to vrlo dobro zna, kao što zna i da ga sponzori napuštaju i da će veoma malo novca dobiti ove godine od FOM-a. Jenson može ucjenjivati McLaren i tražiti povišicu ako ga McLaren toliko želi.

Ovaj drugi scenarij manje je vjerojatan. Stoffel Vandoorne i Kevin Magnussen čekaju u zavjetrini i McLaren to zna.

“Ne mogu vam reći ništa više. Od prošle utrke do sada nema mnogo novih informacija. Morate pričekati još neko vrijeme na konačnu odluku. Žao mi je, trenutno smo u pregovorima. Moramo se koncentrirati na ovaj vikend. To je izrazito bitan vikend za nas. McLaren-Honda na domaćem terenu pred svojom publikom. Nadamo se dobrom vikendu. Očito da će vrijeme imati veliki utjecaj. Baš to nam treba da budemo konkurentniji. Fokusiran sam na ovaj vikend i ostvarivanje dobrog rezultata.”

Čini se da će Jenson ponovo dugo čekati na rasplet svoje sudbine. Prošle godine je čekao do Božića, nadajmo se da će ove sezone barem nešto ranije znati što ga čeka u budućnosti. Prošle sezone stvarno je želio ostati u momčadi i boriti se u McLarenu s Hondinim motorom. Sezona je užasna i nije bilo puno razloga za slavlje. Da je znao što ga čeka, sigurno se ne bi tako trudio ostati u momčadi.

Alonso saga:

Fernando Alonso očito je “zaglavio” u katastrofalnoj McLaren-Hondi i polako se miri sa sudbinom. Polako su splasnule priče o napadu na naslov prvaka dogodine jer realnost je surova i očita. Izgleda da su propali i tihi planovi za nekim unosnijim angažmanom u momčadima s boljom formom. Fernando se polako okreće sanjarenju da će opet postati svjetski prvak, ali ovog puta izvan Formule 1. Danas (25.9) obilježavamo 10 godina od prvog Alonsovog naslova svjetskog prvaka kojeg je osigurao, sada već davne 2005., na VN Brazila. Španjolac već ima 34 godine, nalazi se pri dnu poretka vozača i proživljava tešku godinu sa McLaren-Hondom.

U petak je napomenuo kako njegova karijera neće završiti kada ode iz F1. Uvjeren je da će opet, negdje, nekako postati svjetski prvak.

“Nadam se. Čini mi se da je prošlo više vremena nego što je. Osjećam se kao da sam prije 20 godina osvojio naslov ili je to moja impresija nakon svega što sam proživio. Msilim da će Rusija biti moja 250 utrka, ali kao što kažem, 10 godina je ništa, nadam se da mogu ponovo osvojiti titulu. Ukoliko to ne mogu u F1, postoje druge kategorije u kojima mogu biti prvak, ostalo mi je još nekoliko godina.”

Do sada je nekako vjerovao u napredak i sjajnu sljedeću sezonu, ali sada ga više ništa ne iznenađuje i ničemu se ne nada. Govori kako ga očajni rezultati uopće ne šokiraju i da navijači imaju svako pravo biti kritični prema ovoj sezoni.

“Ovo više nije inenađenje. Ovako je od veljače. Kada ste 5 sekundi iza vodećih u Australiji, ne možete očekivati da ćete u Suzuki biti na postolju – tako to ide.”

Zanimljivo je što Alonso odjednom tako misli i govori. Trebao bi pročitati svoje izjave s početka sezone kada je tvrdio da je upravo to moguće, čak i mnogo prije Suzuke. Najavljivali su priključak vrhu i borbu s Mercedesima, ali sada se bore s Manorom.

“Svakoj utrci ptistupamo drugačije nego što bi trebali, u smislu performansi i natjecanja s drugim ekipama. Svaku utrku, zapravo, gledamo kao novi važan test. Kao priliku da naučimo nove stvari o automobilu. To je teško prihvatiti s navijačke točke gledišta, ja to razumijem. Prihvaćamo kritike jer ne pružamo navijačima ono što se od nas očekuje. To je razumljivo. Ne možemo napraviti mnogo više od toga što sada radimo.

Honda će morati čekati do zimske stanke kako bi mogla napraviti neke arhitektonske promjene u dizajnu motora.

“Ne mislim da možemo biti ništa bolji nego što smo bili u Singapuru, tko da ne možemo očekivati čuda. Moramo se koncentrirati na svaku sljedeću utrku i nastaviti slijediti plan i program. Mislim da svi rade što mogu, svi rade 24 sata na dan da poboljšaju situaciju u svim područjima. Moramo poboljšati performanse, pouzdanost, neke procedure koje radimo vikendom, filozofiju slobodnih treninga, zaustavljanja u boksu koje smo vidjeli u Singapuru i neke vozačke pogreške koje činimo. Imali smo toliko teških slobodnih treninga sa tako malo krugova. Dolazimo u kvalifikacije sa samo jednim mogućim brzim krugom jer u Q2 ne ulazimo, tako da ni taj krug nije savršen. Moramo se svi poboljšati, od mehaničara do vozača. Bit ću sretan ako nastavimo rasti u tim segmentima i ako napravimo napredak. Isto vrijedi i za pogonsku jedinicu i šasiju za iduću sezonu.”

Podrži nas

Naš zadnji Donator je: AlkY.

Najveći donatori: Jester, CrashOverride, wapi

Zajedno smo od veljače 2015. godine. Donirajte i vi iznos po volji na PayPal.

Luka Maloić
Pulsmedia autor
348 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Komentiraj

2 komentara

  1. Fernando Alonso Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Treba skupiti glave i samo red, rad i disciplina. Sljedece godine moraju doci do podijuma. A tek 2017 pretendirati za naslov.


    0

    0
  2. Što se Buttona tiče, tu ne bi htio skoro ništa dodati. Možda je bolje zbilja uzeti nekoga od dvojice mlađih vozača. Ne zato što je Button katastrofa (naravno da nije), nego zbog činjenice da je dugo u F1 i da skoro nikada nije radio čuda sa slabim bolidima kada ih je imao na raspolaganju (2001., 2007.,2008. godina). I postoje velike šanse da kombinacija Mclaren-Honda u 2016. godini neće biti neki veliki bum. A Stoffel i Kevin sigurno su gladni dokazivanja. Kod Alonsa stvar je malo kompleksnija. Vjerovatno je jedini od “stare garde” koji je sposoban tjerati bolid preko njegovih granica. No ubijaju ga činjenice, da je isto tako več veteran, da godine ipak prolaze, da ima “težak” karakter, da je svojim izjavama možda porušio nekoliko mostova previše iza sebe, i da je ostalo kroz sve te godine otvoreno pitanje koliko je on ustvari dobar kod razvijanja bolida. Kombinacija McLaren-Alonso nekada bi zbilja značila veliki uspijeh, no ipak treba priznati i reči da su sa svojim odlukama u prošlosti doveli sami sebe u poziciju “outsidera”. Izčupati se sada iz takve situacije u današnje doba više nije tako lako. Fernando Alonso je opet sa druge strane u vrlo dobroj situaciji, koliko god smiješno to sada zvuči. 2016. godine više neće biti skoro nikakvih očekivanja od cijele kombinacije. Slabije nego što jeste u ovom trenutku skoro da ne može niti da bude. Jedino naravno ako će biti financijskih problema. Ali ako izuzmemo ovu zadnju činjenicu i ako Alonso sebe u glavi postavi u relaksiranu poziciju onda stvari mogu da krenu na bolje. Jer na kraju krajeva, što ima da izgubi. Ništa. Prvenstva koje je osvojio i pobjede ostat će zauvijek u statistici. Još uvijek može pričati naokolo što bi bilo, kad bi bilo. I može se mirno baciti u sistematični posao. Eto to bi bilo skoro sve sa moje strane. Jedino bi još dodao da izjave Fernanda sa početka sezone treba uzeti sa dozom rezerve. Pa ne bi bilo baš najpametnije kada bi najbolje plačani vozač u tom trenutku javno izrekao riječi ” Mi nemamo nikakve šanse u ovoj godini”. Ron Dennis bi okretao oči sve do kraja svoje glave, a u Hondi bi možda neki od odgovornih ljudi htio da počini harakiri.


    0

    0