Izdvojeno

Španjolski mediji: Alonso je kao bik, ali kaže da je Alpine malo spor

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

U iščekivanju prve ovosezonske utrke koja je na rasporedu idućeg vikenda u Bahreinu – Španjolski mediji pišu o stanju u Alpineu za kojeg će voziti njihov Fernando Alonso.

Alonso je na trodnevnom testiranju odradio 206 krugova, dok je Esteban Ocon pridodao još 190. Španjolski novinar Antonio Lobato je za Marcu izjavio:

“Alonso je kao bik unatoč prometnoj nesreći, godinama i svemu ostalome što kritičari žele reći.”

“Alpine je apsolutno pouzdan bolid. Pitao sam Fernanda malo o testiranjima i rekao mi je da je u redu, da je posao odrađen, ali da su malo spori.”

“Ulazak u posljednju kvalifikacijsku rundu će biti jako težak.”

Lobato je prokomentirao i Mercedesovu formu:

“Mercedes je glavni lik u ovoj priči i na svima ostalima je da ih sustignu. No, vidite da je bolid nervozan.”

“Glavna prednost koju Hamilton ima je ta da je on zvijer za ulaske u zavoje. U dužim stintovima izgledaju prilično dobro. U petak su bili nervozni, ali u subotu su se htjeli vratiti i u tome su uspjeli.”

Komentiraj

21 komentara

  1. Fali mišljenje autora :)



    9

    0
  2. x1

    Španjolski mediji: Alonso je brži od Alpinea.



    50

    1
  3. Da budem iskren, ako budu 0,2-0,3 sekunde iza McLarena i to sa starim, prošlogodišnjim motorom, bude sjajno.
    Prošlo proljeće je bilo za Renault u F1 biti ili ne biti. Jasno je da većina kupaca ne kupuje Clio ili Megane zato jer je Renault u F1, dok su Alpine budući modeli druga priča i to ima smisla.
    I to što su uopće našli motiva da ostanu kroz ponovno relansiranje/rođenje sportskog brenda Alpine je isto sjajno. Nadam se boljoj budućnosti.



    10

    0
    • Sebastian Vettel
      Pastor Prikaži

      Sve će to na struju, uskoro. Trenutno im je Zoe najpopularniji model, ali mu polako opada prodaja. Trebaju uskoro izbaciti nove električne modele. A novi, električni Renault 5 će biti jako popularan, ja mislim. Čujem da će izbaciti i nabrijanu Alpine verziju. A i ostalo pod Alpine markom bi trebalo biti na struju.



      1

      0
  4. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Ulazak u q3 će biti teško izboriv. Neka sve bace na 2021.



    5

    0
  5. Ne vidim razloga zasto bi ga netko usporedio sa bikom? Mozda zato sto smatra da je bik najjaca zivotinja? A zasto bi netko to smatrao? Mozda zato sto je jak ko konj ? 🤔



    1

    15
  6. Sto se tice fizicke spreme uvijek je bio na viskom nivou pa ni ne sumnjam da ce ova godina biti drugacija



    5

    1
  7. Sebastian Vettel
    The Best F1 Driver Prikaži

    Malo spor ili Mnogo spor :zubo:
    Inače negdi u vrijeme danas već legendarnog nadimka “Žalonso” kojeg sam slučajno smislil, sam smislil “Mnogo Spor” kao zafrkanciju na inicijale MS-a ili ti ga tadašnjeg F1 Dede…

    Nije valjda da se bu opet koristil…



    3

    6
  8. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    šteta ako je istina da je “Alpine malo spor”,ali… nadoknadit će to brzi Fernando



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni