Izdvojeno

Brivio: Alonso predstavlja veliku pomoć za Alpine

Piše: Katarina Predovan

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Sportski menadžer momčadi Alpinea, Davide Brivio, smatra da je uporna narav Fernanda Alonsa imala pozitivan utjecaj na njihovu momčad. Kao jedna vrsta pripreme nakon dvogodišnjeg izbivanja, Alonso je počeo posjećivati Renaultovu tvornicu i prisustvovati trkaćim vikendima.

Iz Renaulta, odnosno Alpinea su takve postupke prepoznali kao predanost momčadi što se jednim dijelom povezuje i sa činjenicom da je Alonso osvojio dva naslova svjetskog prvaka upravo sa Renaultom.

“[Fernando] stvarno pritišće i mislim da je vrlo pozitivno za momčad da imamo ovakvu vrstu vozača koji nastoji stimulirati sve, tjerati sve da daju maksimum.”

“Činjenica da se vraća u najzahtjevniju klasu motosporta pokazuje koliko je snažno motiviran da se vrati u akciju i da izvrsno obavi posao.”

Davide Brivio

Rekao je i kako se nada da će Alonsova prisutnost pomoći i Oconu:

“Mislim da je to izvrsna kombinacija u kojoj će Fernando biti važan i za Estebana, kako bi se također pokazalo kako to može funkcionirati na drugačiji način s iskusnim vozačem.”

“U isto vrijeme Esteban može pomoći Fernandu jer postaje sve konkurentniji i mislim da bi moglo biti vrlo konkurentno ove godine, tako da mi se sviđa ova kombinacija i jako se radujem što ću obojicu vidjeti na djelu.”

Davide Brivio

Iako je Alonso doživio nesreću prilikom vožnje bicikla, to ga nije zaustavilo da na predsezonskom testiranju odveze prilično velik broj krugova. U Alpineu su veoma zadovoljni prošlotjednim vikendom u Bahreinu:

“Oni rade dobar posao. Uspjeli smo proći kroz plan bez ikakvih problema.”

“Što se tiče Fernanda, vidio sam ga prilično blizu tempa. Mislim da [Alonso i Ocon] mogu biti brži od prve utrke i spremni za borbu na razini drugih.”

“Naravno, naša je odgovornost i naš posao pružiti im dobar paket. Moramo vidjeti trkaći vikend, vjerojatno prvih nekoliko utrka, ali mislim da ćemo biti spremni.”

Davide Brivio

Komentiraj

3 komentara

  1. Toro Rosso
    25_321 Prikaži

    Ove godine ce voditi borbeuu midfieldu s obzirom da 3 ostala proizvodaca motora najavljuju skok. Slijedece bi ih volio vidjet blize vrhu.



    3

    0
  2. Sve one price negativne o Alonsu jos je jednom potrvdio Brivio,a sto se tice duela izmedu njih dvoje,Alonso ce bit ispred,



    1

    1
  3. Mclaren
    raca Prikaži

    BRIatore flaVIO, Jel to taj? :rofl: :rofl:



    4

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što smo jučer naučili od Fernanda Alonsa i Maxa Verstappena

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Da vam je netko na kraju prošle sezone rekao da ćemo nakon prve utrke sezone gledati pokisla lica u Ferrariju i Mercedesu, te Aston Martin s Fernandom Alonsom na pobjedničkom postolju - rekli biste da je ispred nas turbouzbudljiva sezona I dobro biste rekli Da, Red Bull je naprijed, ali nakon onog što smo danas vidjeli - preko toga možemo prijeći, zar ne Red Bull zaslužuje titule narednih 25...

Tko je najveće iznenađenje uoči nove sezone? Može li Ferrari uzvratiti udarac?

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Ova kolumna sadrži reklamne elemente Devedeset osam dana duge zimske hibernacije je iza nas i uz lijepo zagrijavanje kroz protekla tri dana testiranja u Bahreinu - vrijeme je za novu, 74 sezonu Svjetskog prvenstva Formule 1! Za većinu nas fanatika nekad su i dva prazna vikenda tijekom sezone predugačka, stoga ne treba pojašnjavati kako sporo prolaze zimski dani dok se čeka predstavljanje bolida I što se onda dogodi - ekipe godinu po...

Red Five

Oktanski koktel // Ante Maras

Brojevi u F1 od samih početaka su označavali samo redni poredak vozača i momčadi te su mnoge momčadi godinama imale iste brojeve, osim broja 1 koji je označavao aktualnoga prvaka (osim u sezonama 1993 i 1994 kad su prvaci otišli u mirovinu) Od 1996 broj na bolidu označava položaj u poretku sezonu prije, a od 2014 vozači biraju broj koji će nositi do kraja F1 karijere kao znak raspoznavanja te svaki broj kojeg su vozači odabrali ima...

Još kolumni