Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)

Ricciardo: kočenje je najveća razlika između McLarenovog, Renaultovog i Red Bullovog bolida

Luka Jurić

Obavijest

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali F1puls je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Hvala.

Najnovije s foruma

Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.

Ricciardo: kočenje je najveća razlika između McLarenovog, Renaultovog i Red Bullovog bolida

Luka Jurić

Daniel Ricciardo rekao je kako je privikavanje na kočnice u njegovu McLarenu jedna od najvećih promjena koje mora napraviti pri dolasku u momčad.

S obzirom da je ovo treća različita momčad u posljednjih četiri sezone za Ricciarda, ovaj Australac je objasnio kako se ponovno mora prilagoditi na to kako se bolid ponaša pri kočenju u odnosu na ono na što se naviknuo.

„Definitivno je ponovno drugačije tako da se vjerojatno i dalje prilagođavam na to. Od Red Bulla do Renaulta, pa onda od Renaulta do McLarena, kočnice su vjerojatno najveća stvar na koju se treba prilagoditi.

To je jedna stvar koju još pokušavam iskontrolirati i razumijeti – gdje je limit bolida [po pitanju kočenja]. Ali mislim da su tijekom nekoliko posljednjih godina generalno imali dobar bolid pri kočenju.“

– Daniel Ricciardo

Ricciardo se nada kako će moći izvesti neka od svojih karakterisčnih pretjecanja kad koči dosta kasno, ali tek kad se privikne na kočnice u novom bolidu.

„Mislim da bi to trebalo biti u redu kad se priviknem i nadam se da [ćete] vidjeti dobra pretjecanja s moje strane, kasna pretjecanja.

S kočenjem, vjerojatno se radi o mehaničkom osjećaju. Mislim da čak i stvari poput novih bolida, novih pedala i [njihovih] pozicija, vjerojatno se radi o fizičkom osjećaju oko toga nego nešto drugo zasad.“

– Daniel Ricciardo

Promjene u aerodinamici F1 bolida kako bi se smanjio downforce su također promijenile karakteristike upravljanja bolida, rekao je Ricciardo.

„Definitivno sam vidio nešto više bolida kako proklizuju. Nisam siguran jesu li [neki riješili pitanje] stražnjeg prianjanja. Mislim da većina i dalje pati od gubitaka uzrokovanih promjenom podnica.“

– Daniel Ricciardo

Podrži nas

Zadnji donatori:
HuMS32

Top donatori:
Jester
Crash
wapi

Ako vam se sviđa ovo što radimo, podržite nas iznosom po volji na PayPal.

Luka Jurić
Pulsmedia autor
171 članaka Više o autoru

Primijetili smo da koristite AdBlock. Razumijemo, ali Pulsmedia portal je toliko posjećen da su mjesečni troškovi servera jako visoki.

Dio tih troškova podmirujemo samim prikazom reklama, a one nisu napadne i ne morate klikati ako vas ne zanimaju. Stoga molimo, razmislite da ga na ovoj stranici onemogućite. Ako želite u potpunosti ukloniti reklame, možete postati donator portala. Hvala.

Više o temi: #McLaren#Ricciardo

Komentiraj

12 komentara

  1. Charles Leclerc Leclerc1978 Prikaži

    Imam osjećaj da njega ništa drugo ne muči na bolidu osim kočnica.
    Nikada nisam čuo ni Schumia, ni Hamiltona ni Alonsa da govore o kočnicama osim ako iste nisu “izvršavale” svoju dužnost:
    Pa valjda je bitniji osjećaj u bolidu, tj. ležanje u zavoju, trakcija itd.
    Ne znam, pogađam samo…



    1

    15
    • Michael Schumacher ZJ11 Prikaži

      Kocnice su mozda cak i najbitnije za dobar osjecaj u bolidu, jer ako nemas pouzdanje da ce bolid napraviti sve sto zelis na kocenju, pogotovo ako nije konstantno ponasanje, onda ni sam prolaz kroz zavoj sto se tice balansa nece valjati jer se ne mozes osloniti na to da ces moci pozicionitati bolid gdje zelis i samim time pati i trakcija i izlaz iz zavoja.

      Kada je hamilton dosao u merc 2013te prvih pola sezone se dosta mucio sa kocnicama i isprobao je 2 ili 3 proizvodjaca kocnica dok nije sve poslozio.
      Cak je i sam priznao da mu je to najveci izazov u novom timu.



      17

      0
    • Čovjek je vozio tri F1 bolida, pa vjerojatno zna malo bolje od tebe.
      Da kočnice nisu toliko bitne, ne bi se Racing point toliko mučio da dokaže da nije uzeo (kopirao) od Mercedesa



      4

      1
    • Upravo na takvo pitanje, da kaj je tebi najbitnije na bolidu, je još davno Mika Hakinen rekao, dok je još vozil – definitivno kočnice



      2

      0
    • Nigel Mansell The Simpsons Prikaži

      Gdje mu se žuri, nek koči motorom?😂
      Ricijeva specijalnost je upravo veza njega i kočnica.



      3

      0
      • Vjerujem da je odlican sa tim svojim dive bombama i da je mu to jedna od prednosti. No isto tako vjerujem da je moguce napraviti ono sto bolid dozvoljava. Primjera radi u RB u je cesto to radio dok je u Renaultu bilo svega kao i fulanih tocki kocenja sto mi daje do znanja da Renaultovim bolidom nije mogao raditi to na kocenju kao sa RB om. Ima nesto do vozaca ali je bitno sto bolid moze odraditi a sto ne.



        1

        0
  2. Ne bih baš rekao da su kočnice bitne kao motor (nećemo u ekstreme ulaziti)… ali su prva slijedeća najbitnija stvar… tek poslije motora i kočnica možemo pričati o gripu, upravljivosti, aerodinamici i sličnim stvarima… imho


    0

    5
  3. Brawn Gp F1 Zagorec Prikaži

    Rici!!!!! Pusti kočnice!!!!! Samo po gasu!!!!! 😂😂



    1

    0