Daniel Ricciardo rekao je kako je privikavanje na kočnice u njegovu McLarenu jedna od najvećih promjena koje mora napraviti pri dolasku u momčad.
S obzirom da je ovo treća različita momčad u posljednjih četiri sezone za Ricciarda, ovaj Australac je objasnio kako se ponovno mora prilagoditi na to kako se bolid ponaša pri kočenju u odnosu na ono na što se naviknuo.
„Definitivno je ponovno drugačije tako da se vjerojatno i dalje prilagođavam na to. Od Red Bulla do Renaulta, pa onda od Renaulta do McLarena, kočnice su vjerojatno najveća stvar na koju se treba prilagoditi.
To je jedna stvar koju još pokušavam iskontrolirati i razumijeti – gdje je limit bolida [po pitanju kočenja]. Ali mislim da su tijekom nekoliko posljednjih godina generalno imali dobar bolid pri kočenju.“
– Daniel Ricciardo
Ricciardo se nada kako će moći izvesti neka od svojih karakterisčnih pretjecanja kad koči dosta kasno, ali tek kad se privikne na kočnice u novom bolidu.
„Mislim da bi to trebalo biti u redu kad se priviknem i nadam se da [ćete] vidjeti dobra pretjecanja s moje strane, kasna pretjecanja.
S kočenjem, vjerojatno se radi o mehaničkom osjećaju. Mislim da čak i stvari poput novih bolida, novih pedala i [njihovih] pozicija, vjerojatno se radi o fizičkom osjećaju oko toga nego nešto drugo zasad.“
– Daniel Ricciardo
Promjene u aerodinamici F1 bolida kako bi se smanjio downforce su također promijenile karakteristike upravljanja bolida, rekao je Ricciardo.
„Definitivno sam vidio nešto više bolida kako proklizuju. Nisam siguran jesu li [neki riješili pitanje] stražnjeg prianjanja. Mislim da većina i dalje pati od gubitaka uzrokovanih promjenom podnica.“
– Daniel Ricciardo
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam osjećaj da njega ništa drugo ne muči na bolidu osim kočnica.
Nikada nisam čuo ni Schumia, ni Hamiltona ni Alonsa da govore o kočnicama osim ako iste nisu “izvršavale” svoju dužnost:
Pa valjda je bitniji osjećaj u bolidu, tj. ležanje u zavoju, trakcija itd.
Ne znam, pogađam samo…
1
15
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Kocnice su mozda cak i najbitnije za dobar osjecaj u bolidu, jer ako nemas pouzdanje da ce bolid napraviti sve sto zelis na kocenju, pogotovo ako nije konstantno ponasanje, onda ni sam prolaz kroz zavoj sto se tice balansa nece valjati jer se ne mozes osloniti na to da ces moci pozicionitati bolid gdje zelis i samim time pati i trakcija i izlaz iz zavoja.
Kada je hamilton dosao u merc 2013te prvih pola sezone se dosta mucio sa kocnicama i isprobao je 2 ili 3 proizvodjaca kocnica dok nije sve poslozio.
Cak je i sam priznao da mu je to najveci izazov u novom timu.
17
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Čovjek je vozio tri F1 bolida, pa vjerojatno zna malo bolje od tebe.
Da kočnice nisu toliko bitne, ne bi se Racing point toliko mučio da dokaže da nije uzeo (kopirao) od Mercedesa
4
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Upravo na takvo pitanje, da kaj je tebi najbitnije na bolidu, je još davno Mika Hakinen rekao, dok je još vozil – definitivno kočnice
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Gdje mu se žuri, nek koči motorom?😂
Ricijeva specijalnost je upravo veza njega i kočnica.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Vjerujem da je odlican sa tim svojim dive bombama i da je mu to jedna od prednosti. No isto tako vjerujem da je moguce napraviti ono sto bolid dozvoljava. Primjera radi u RB u je cesto to radio dok je u Renaultu bilo svega kao i fulanih tocki kocenja sto mi daje do znanja da Renaultovim bolidom nije mogao raditi to na kocenju kao sa RB om. Ima nesto do vozaca ali je bitno sto bolid moze odraditi a sto ne.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne bih baš rekao da su kočnice bitne kao motor (nećemo u ekstreme ulaziti)… ali su prva slijedeća najbitnija stvar… tek poslije motora i kočnica možemo pričati o gripu, upravljivosti, aerodinamici i sličnim stvarima… imho
0
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nisam bas siguran da motor igra neku važnu ulogu u kontroli auta kao kočnice.
Ili se varam!
0
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pričamo o F1 i utrkivanju… mislio sam da se podrazumijeva.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Krivo, bas naprotiv. Bolid sa odlicnim balansom ,kocnicama,aerodinamikom lako anulira prednost motora os8m ako nije u pitanju staza kao monza. No i tamo je kocnica uz motor no1. Dabe ti da budes najbrzi na pravcu ako nemas osjecaj sigurnosti u kocnicama na bolidu. Mora sve biti tip top da vozac moze izvlaciti maximum iz bolida.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Slučajno sam ti prijavio komentar.
A slažem se s tvojom tvrdnjom.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Rici!!!!! Pusti kočnice!!!!! Samo po gasu!!!!! 😂😂
1
0