U posljednjim trenucima zadnjeg predsezonskog testiranja svjedočili smo incidentu između bolida Ferrarija i Alfe Romeo. Tenziju je podigao Ferrarijev Carlos Sainz koji je nakon bliskog susreta s Kimijem Raikkonenom u desetom zavoju nastavio ganjati ubogog Finca do ulaska u pit, ali ga nije uspio prestići.
Srećom po dotične vozače i momčadi epizoda je završila bez posljedica.
“Čini mi se da nije bilo dodira, nisam siguran, nisam ga osjetio. Nisam imao pojma da je tamo, ugledao sam ga u zadnji čas i pomaknuo se udesno. Pretpostavljam da se naljutio i da je htio igrati igrice.” komentira Raikkonen
41-godišnji Kimi je poslije Pierrea Gaslyja odvozio najveći broj krugova te postavio četvrto najbrže vrijeme na trodnevnom testiranju:
“Očito, ovo je samo testiranje pa ne možemo znati kako se mjerimo s ostalim momčadima, ali mislim da smo u boljoj poziciji nego na kraju prošle sezone. Osjećaj bolida je bolji. Vidjet ćemo za par tjedana.” dodao je.
Raikkonen je debitirao prije 20 godina za Sauber, a prošle sezone je postao rekorder u broju utrka u kojima je startao, njih čak 329.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
A Kimi opće poznat po obzirnosti prema drugima;)
2
22
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pa ono…je.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Zaboli njega za što-šta.. Pa to je najskuliraniji lik kojeg sam gledao..Ponekad mi se ćinio nedovoljno zainteresiranim za F1 *prva etapa u Ferr) Totalna flegma i lik kojeg svi vole.Hunta nisam gledao al sve što sam čitao ispada da su slični njih dvojca
0
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako uzmemo samo Monzu 2020. možemo vidjeti na koji način se ophodi vrhunski vozač i sportaš, bez obzira na limitirani bolid. Svaki duel koji je Kimi imao u toj utrci bio je maksimalno čvrst, a opet s dovoljno obzira prema suparniku i širini staze. Škola ponašanja za sve sudionike Formule 1. Mlađi poput Maxa i Charlesa bi se mogli i trebali ugledati.
23
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
“…je poslije Pierrea Gasly-ja odvozio…”
Strane riječi se ne pišu sa crticom. Jedino se akronimi pišu. Bode u oči, morao sam napisati.
14
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da, kao i ovo konstatno prevodjenje poštapalice “obviously”….nema potrebe za tim.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nekada sam se tako bunio kad je u modu ušlo direktno prevođenje engleskog izraza npr. “treći najbrži”. Na hrvatskom se je još do prije par godina ispravno govorilo “treći po brzini”, a sada je ovaj krivi izraz, nastao lijenim doslovnim prevođenjem tekstova na internetu, postao uobičajen. Nažalost. Odustao sam od kukanja.
Samo dodatak – “treći najbrži” na hrvatskom znači da su došla trojica sa potpuno istim najbržim vremenom.
10
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po cemu je ubogi majke ti? Po godinama! Ajde bre, o legendama se tako ne piše.
4
11
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pridjev je vezan isključivo za incident, Kimi ni kriv ni dužan žrtva Sainzovog vrebanja. Zadnji pasus govori o kakvoj legendi se radi.
16
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Potpuno se slazem sa vasom konstatacijom, ali ubogi mi nekako zasmetalo, para usi(oci). Bas zato sto je legenda u svakom pogledu.
9
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Raikkonen je legenda i prvak i odličan vozač (nekad bio),ali u ovakvim situacijama je redovito govorio za druge da su idioti i pokazivao im srednjake, a sad kad je on kriv, pravi se glup..
Iako ,i Sainz je reagirao pretjerano nervozno
0
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
a kimijeva krivica u ovom slučaju je?
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
pa u zavoju broj 10 očito nije gledao u retrovizor i malo je falilo da pukne Carlitosa..
0
2