Izdvojeno

Kimi o incidentu sa Sainzom: Pretpostavljam da se naljutio

Piše: Luka Softić

Prije 3 godina, 13 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

U posljednjim trenucima zadnjeg predsezonskog testiranja svjedočili smo incidentu između bolida Ferrarija i Alfe Romeo. Tenziju je podigao Ferrarijev Carlos Sainz koji je nakon bliskog susreta s Kimijem Raikkonenom u desetom zavoju nastavio ganjati ubogog Finca do ulaska u pit, ali ga nije uspio prestići.

Srećom po dotične vozače i momčadi epizoda je završila bez posljedica. 

“Čini mi se da nije bilo dodira, nisam siguran, nisam ga osjetio. Nisam imao pojma da je tamo, ugledao sam ga u zadnji čas i pomaknuo se udesno. Pretpostavljam da se naljutio i da je htio igrati igrice.” komentira Raikkonen

41-godišnji Kimi je poslije Pierrea Gaslyja odvozio najveći broj krugova te postavio četvrto najbrže vrijeme na trodnevnom testiranju:

“Očito, ovo je samo testiranje pa ne možemo znati kako se mjerimo s ostalim momčadima, ali mislim da smo u boljoj poziciji nego na kraju prošle sezone. Osjećaj bolida je bolji. Vidjet ćemo za par tjedana.” dodao je.

Raikkonen je debitirao prije 20 godina za Sauber, a prošle sezone je postao rekorder u broju utrka u kojima je startao, njih čak 329.

Komentiraj

13 komentara

  1. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    A Kimi opće poznat po obzirnosti prema drugima;)



    2

    22
      • Ayrton Senna
        LR7 Prikaži

        Zaboli njega za što-šta.. Pa to je najskuliraniji lik kojeg sam gledao..Ponekad mi se ćinio nedovoljno zainteresiranim za F1 *prva etapa u Ferr) Totalna flegma i lik kojeg svi vole.Hunta nisam gledao al sve što sam čitao ispada da su slični njih dvojca


        0

        12
        • Super Aguri
          luke990 urednik Donator Prikaži
          x1

          Ako uzmemo samo Monzu 2020. možemo vidjeti na koji način se ophodi vrhunski vozač i sportaš, bez obzira na limitirani bolid. Svaki duel koji je Kimi imao u toj utrci bio je maksimalno čvrst, a opet s dovoljno obzira prema suparniku i širini staze. Škola ponašanja za sve sudionike Formule 1. Mlađi poput Maxa i Charlesa bi se mogli i trebali ugledati.



          23

          0
  2. Toto Wolff
    BoJack Prikaži

    “…je poslije Pierrea Gasly-ja odvozio…”

    Strane riječi se ne pišu sa crticom. Jedino se akronimi pišu. Bode u oči, morao sam napisati.



    14

    4
    • Daniel Ricciardo
      _bataziv_0809 Prikaži

      Da, kao i ovo konstatno prevodjenje poštapalice “obviously”….nema potrebe za tim.



      3

      4
    • Nigel Mansell
      drv Prikaži

      Nekada sam se tako bunio kad je u modu ušlo direktno prevođenje engleskog izraza npr. “treći najbrži”. Na hrvatskom se je još do prije par godina ispravno govorilo “treći po brzini”, a sada je ovaj krivi izraz, nastao lijenim doslovnim prevođenjem tekstova na internetu, postao uobičajen. Nažalost. Odustao sam od kukanja.

      Samo dodatak – “treći najbrži” na hrvatskom znači da su došla trojica sa potpuno istim najbržim vremenom.



      10

      0
  3. Alfa Romeo
    Eko01 Prikaži

    Po cemu je ubogi majke ti? Po godinama! Ajde bre, o legendama se tako ne piše.



    4

    11
  4. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Raikkonen je legenda i prvak i odličan vozač (nekad bio),ali u ovakvim situacijama je redovito govorio za druge da su idioti i pokazivao im srednjake, a sad kad je on kriv, pravi se glup..
    Iako ,i Sainz je reagirao pretjerano nervozno


    0

    9

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni