Izdvojeno

Mercedes: Podaci pokazuju da nismo brzi kao Red Bull [anketa]

Piše: Ante Vetma

Prije 3 godina, 25 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon teška prva dva dana testiranja Mercedes je tijekom posljednjih osam sati uspio sakupiti dovoljno krugova da dobiju ključne informacije o svom bolidu.

Valtteri Bottas i Lewis Hamilton su komentirali da bolid ima nestabilan stražnji kraj, a Mercedesov inženjer Andrew Shovlin je potvrdio da se to vidi i na vremenima:

“Postigli smo određeni napredak s balansom dok je u bolidu puno goriva. Bolid je bio predvidljiviji, ali iz podataka se može vidjeti da u simulaciji utrke nismo brzi kao Red Bull.”

“U simulacijama s manje goriva slika je bila nešto manje jasna. Nismo dovoljno napredovali i moramo provjeriti svoj pristup jer je jako puno bolida bilo ispred nas.”

“Proteklih godina smo imali problema na testiranjima, ali smo uspijevali napredovati do prve utrke, ali ovaj put će možda biti jako teško.”

“Nije preostalo puno vremena do prve utrke pa smo pripremili program kako bismo pokušali shvatiti neke od problema. Proći ćemo sve i pokušati pronaći nešto brzine u idućih 10 dana.”

Lewis Hamilton nije bio zadovoljan čak ni s najmekšim C5 gumama u posljednjem stadiju testiranja:

“Danas smo ostvarili određeni napredak, ali još uvijek nismo tamo gdje bismo htjeli biti.”

“Ne mogu izdvojiti nijedno područje. Čini se da se u cjelini moramo poboljšati. Radujem se povratku u natjecanje i tom stanju fokusiranosti.”

Broj krugova na testiranju

Tko će biti brži u Bahreinu?

Rezultati

Loading ... Loading ...
Mišljenje autoraNe treba se sramiti biti naivni optimist!

Komentiraj

25 komentara

  1. Stefan Bellof
    pigmalion Prikaži

    Evo me…….. vječni naivni optimist…. tj. po rođenju……. :rofl:



    10

    0
  2. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Htjeli su rec nismo brzi kao RedBull nego smo brži 😂



    16

    0
  3. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži
    x1

    Želimo vidjeti borbu, nije bitno je li Merc ili RB brži za 0,2 sec!
    Ne želimo vidjeti razlike od 0,5 sec u jednom sektoru u Q3 i izjave kako “nas” čeka “još” teži posao u utrci!



    20

    1
  4. Charles Leclerc 16
    Domach Donator Prikaži

    Glasao za Merc…nadam se da sam u krivu.



    3

    0
    • Fernando Alonso 14
      Orao Prikaži

      Po svemu što smo gledali prijašnjih sezona i kako su izgledala testiranja prijašnjih godina logično je glasati za Merc pa sam tako i ja, ali se također nadam da sam u krivu i navijat ću za Red Bull, ali logika mi govori da će sve biti isto ko i lani.



      4

      1
  5. Hm, ako ćemo suditi po testiranjima gotovo svaka prognoza biće nagađanje, jedina je “utjeha” to da je vjerovatnoća uspjeha p =.50. Nakon sedam godina dominacije, i “indikativih” najava od strane LH i Mercedesa “da su neke ekipe iznenenađujuće brze”; te da ” podaci pokazuju da je RB ispred” …. prosto je teško naći razloge, osim varljive nade, da bi RB mogao biti u istom redu s Mercedesom.



    7

    0
  6. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    I da je zaista tako, spremni su da za dvije sedmice na FP1 donesu potpuno novu specifikaciju bolida, tako da svakom optimizmu o nekakvoj borbi za naslov zaista nema mjesta



    5

    0
  7. Negdje sam pročitao još i prije ovih testiranja da bi high rake koncepcija Red Bulla mogla imati prednost ove godine u odnosu na Mercedesovu koncepciju. Da se druge godine ne mijenjaju pravila i da Mercedes i dalje može trošiti nešto manje od pola milijarde eura po sezoni kao inače, ne sumnjam da bi se eventualni problemi brzo riješili. No, druge godine sve se mijenja, a već od ove smiju potrošiti za njih samo siću od 145 milijuna eura, a i pola ekipe im od ove sezone radi bolid za formulu e, tako da je možda ovo godina Red Bulla. Jer na kraju priče mi ni ne znamo kada se Mercedes prestao baviti ovogodišnjim bolidom, možda već i 31.12.2020., pa su krenuli svim snagama na bolid za 2022, dok je moguće da Red Bull radi na njemu skoro 4 mjeseca dulje, vidjet ćemo, sezona je duga, ali mislim da bi mogla biti velika borba između Mercedesa i Red Bulla.



    8

    1
    • Nema mi to nikakve logike. Ne odustajes sa radom na bolidu za ovu godinu ako si jedan od kandidata za naslov 4 mjeseca prije sezone. Ferrari ulaze sve u 2022 jer znaju da ove godine nema sta traziti u vrhu poretka. Mercedes je glavni favorit i zele svaku utrku pobjediti i uzeti svaki mogici naslov. Jednostavno nema smisla da netko tko je 7 godina u nizu prvak odustane od razvoja za ovu sezonu a da je pred pocetak iste bio u najboljolj poziciji za nastaviti taj niz. Možda jednostavno ograničenje budeta ostavlja učinka na neke ekipe i to bi uskoro mogli vidjeti. Sada neće biti potrebno imati samo znanje i odriješene ruke, nego napraviti puno sa što manje uloženog novca. Tko to bude mogao raditi konstantno taj bi mogao napraviti velik iskorak. Tu vidim npr priliku za ekipe kao Alpha Tauri ili AM da naprave iskorak jer odredene stvari dobiju bez da potrose tokene ili lovu na razvoj.


      0

      0
  8. Već sam rekao i ponoviti ću. 2021. je Max vs Ham.

    U Bahreinu će bolji bolid biti RB i dobiti će Max. Pehovi su uvijek mogući.

    Mercedes će loviti RB. Kad ga ulovi onda će se nadmetati od utrke do utrke. Sezona će biti dobra.



    5

    5
  9. Kad tad će doći dan, kad će neko prestići Mercedes. Taj dan će naivni slaviti da se isplati biti optimist :D

    Smatram da taj dan nije došao. Nemoguće je da RB bude brži 1,1 sec, a Williams sporiji 3-4 desetinke od Mercedesa. Ali izgleda da su se malo i uspavali u Mercedesu. Testiranje je ispalo katastrofa za njih. Sigurno je da su očekivali više podataka.

    Pitanje je ko se gdje nalazi. Ne treba zaboraviti da Mercedes još krije gdje je potrošio tokene. Taj dio je vizuelan i bit će skriven od očiju konkurenata sve do prvog treninga. Zbog komplikovanih pravila oko homologacije (tokeni) mislim da to rješenje konkurenti neće moći primjeniti.

    Dakle tu možemo očekivati napredak Mercedesa, možemo očekivati i napredak od nove PU … ima tu mjesta za napredak, čak i u ovako kratkom roku.



    5

    1
  10. Red Bull je napravio dobar bolid. Očigledno je da Mercedes sandbagga, ali očekujem borbu za naslov. Kako je Ante rekao, ne treba se sramiti biti naivni optimist.



    4

    0
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      To je jasno, vrlo malo smo vidjeli Hamiltona i Bottasa, tek pokoji brzi krug, a ni za to se nisu bas zestili.
      Morali su spustiti ritam zbog problema s transmisijom, a lezanje je nepovezan problem koji ih takoder muci.
      Ali ni druge ekipe nisu stisnule do kraja, samo su se ovi s kraja poretka malo pokazali.


      0

      0
  11. Robert Kubica 1
    Stipe Prikaži

    daaaaa da



    1

    0
  12. Aston Martin
    tiptronic Prikaži

    Glasao sam za Red Bull …jer je ocito, pri tome mislim na tabelu pređenih krugova, da ekipe sa Mercedesovom tehnologijom imaju određene probleme koje možda ne stignu sanirati do prve trke.
    Mislim da cemo ovu godinu imati više zabave ..cak i u vrhu poretka.
    Najzad kod RB sve štima od pocetka sezone, to se nije odavno desilo.



    1

    0
  13. Mislim da će na ovoj stazi Red Bull biti brži, no i da će kasnije, na većini drugih, situacija biti obratna.



    2

    0
  14. Lewis Hamilton
    smr201 Prikaži

    Jos jedna stvar koja ne ide na ruku naivnim optimistima je specifičan kalendar. Nakon Bahreina ako MB slučajno dotad ne riješi probleme imaju onda još 3 tjedna do sljedeće trke. Tako da zapravo imaju 5 tjedana dok sezona ne krene u jačem ritmu.



    1

    1
  15. Sanjam da Ferrari opet dobije politiku pa da osiguraju povoljna pravila na jedno 15 godina.



    1

    2
  16. Sebastian Vettel
    Pastor Prikaži

    Ne sumnjam da će Mercedes riješiti svoje probleme. Ali mislim da će i dalje Red Bull biti u neizvjesnoj borbi sa njima. Ove godine nisu imali tipičnih problema na početku sezone, kao prethodnih godina. A i Honda obećava veliki napredak. A nije to Ferrari, da ne mogu pratiti Mercedes u razvoju. Pitanje je hoće li Mercedes moći pratiti njih. Već su prethodnih sezona pokazivali da su dobri u razvoju. Nakon lošeg starta uspjeli bi kasnije uhvatiti pokoju pobjedu. A ako bude neizvjesna borba do kraja, ne sumnjam da će i jedni i drugi razvijati bolide do kraja. Iako možda patila 2022 (to bi bila dobra vijest za sve ostale). Ali ne sumnjam da će ove dvije ekipe uspjeti razvijati i ove i sljedeće bolide paralelno.



    1

    1
  17. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    e ako Hamilton nije zadovoljan gumama ,to je jasan znak da je (nažalost) ipak sve u redu sa Mercedesom



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni