U sprint završnici testiranja i mrtvoj utrci Yukija Tsunode i Maxa Verstappena – Nizozemac je u svom Red Bullu na C4 gumama uspio biti najbrži s vremenom 1:28.960s, što je bilo za jednu desetinku sekunde brže od Tsunode na Pirellijevim C5.
Nakon mirnog jutra u kojem se većina ekipa odlučila testirati duže stintove tek smo maloprije vidjeli malo brža vremena i bolide s nešto manje goriva u sebi. S obzirom da je pole position prošle sezone na ovoj stazi iznosio 1:27.264s i ako se sjetimo da je promjenom pravilnika svaki bolid drastično usporen – ovo Verstappenovo vrijeme izgleda jako dobro.
Treći je bio Carlos Sainz, sa 6 desetinki zaostatka, ispred Kimija Raikkonena u Alfi Romeo.
Lewis Hamilton je opet imao neobičan dan u kojem nije izgledao dobro, a uz 54 odvožena kruga je završio na petom mjestu, ispred Georgea Russella. Hamilton se i danas izvrtio na stazi, ali je ovaj put neposredno iza njega bio Nikita Mazepin koji se na Hamiltonov spin samo nasmijao i poručio ekipi da ga je jedva izbjegao.
Novi problemi zadesili su Aston Martin koji je danas odradio samo 136 krugova kombinirano s oba vozača, od toga 80 sa Strollom i 56 s Vettelom. Uz Mercedes su definitivno izgledali kao ekipa koja u ova tri dana ima najviše neočekivanih problema. Uz to, opet smo vidjeli bijeli dim iz Mercedesovih motora, i to na bolidima Mercedesa i Williamsa.
Testiranje je zaključeno bizarnim okršajem između Kimija Raikkonena i Carlosa Sainza. Početak duela režiser nije pokazao, a u kadar smo se uključili u trenutku kad je Sainz pokušavao napasti Raikkonena u uskom zavoju broj 10. Skoro je došlo do kontakta i nakon toga je Sainz počeo bijesnu potjeru koja je potrajala sve do ulaska u boks. Nije uspio stići Kimija, a bit će zanimljivo čuti objašnjenje od oba vozača.
Slijedi nam jedan prazan vikend bez F1 akcije, a onda početak nove sezone. Dotad, na F1puls portalu pratite vijesti, komentare, nagradnu igru i podcaste.
# | Vozač | Vrijeme | + | Krugovi | Gume |
---|---|---|---|---|---|
1 | Verstappen | 1:28.960 | 64 | C3 | |
2 | Tsunoda | 1:29.053 | +0.093 | 91 | C5 |
3 | Sainz jr | 1:29.611 | +0.651 | 79 | C4 |
4 | Räikkönen | 1:29.766 | +0.806 | 166 | C5 |
5 | Hamilton | 1:30.025 | +1.065 | 54 | C5 |
6 | Russell | 1:30.117 | +1.157 | 158 | C4 |
7 | Ricciardo | 1:30.144 | +1.184 | 76 | C2 |
8 | Perez | 1:30.187 | +1.227 | 49 | C4 |
9 | Alonso | 1:30.318 | +1.358 | 78 | C3 |
10 | Leclerc | 1:30.486 | +1.526 | 80 | C2 |
11 | Norris | 1:30.661 | +1.701 | 56 | C4 |
12 | Gasly | 1:30.828 | +1.868 | 76 | C3 |
13 | Ocon | 1:31.310 | +2.350 | 61 | C3 |
14 | Mazepin | 1:31.531 | +2.571 | 67 | C4 |
15 | Schumacher | 1:32.053 | +3.093 | 78 | C3 |
16 | Bottas | 1:32.406 | +3.446 | 86 | C3 |
17 | Vettel | 1:35.041 | +6.081 | 56 | C3 |
18 | Stroll | 1:36.100 | +7.140 | 80 | C2 |
1. AlphaTauri 422 1. Alfa Romeo 422 3. Ferrari 404 4. Alpine 396 5. Haas 394 6. Williams 373 7. Red Bull 369 8. McLaren 327 9. Aston Martin 314 10. Mercedes 304
1. Gasly 237 2. Raikkonen 229 3. Mazepin 213 4. Leclerc 212 5. Alonso 206 6. Verstappen 203 7. Stroll 197 8. Giovinazzi 193 9. Sainz 192 10. Ocon 190 11. Tsunoda 185 12. Schumacher 181 13. Ricciardo 173 14. Perez 166 15. Russell 158 16. Norris 154 16. Hamilton 154 18. Bottas 150 19. Latifi 132 20. Vettel 117 21. Nissany 83
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...
Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...
Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz preagresivan prema Kimiju koji sigurno nije ima loših namjera
A Nikita mora imat više respekta prema Hamiltonu
Ugl nakon ovih testova se još nemoze nista detaljno znat osin da su Mercedes i Aston Martin slabiji nego se ocekivalo, ali ako neko moze rjesit probleme u 2 tjedna to je Mečka
Mogla bi sezona bit itekako zanimljiva!
18
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Predviđanja na osnovu testiranja su uvijek bila pametna…
Ne da se ne može ništa detaljno znati, nego nemamo pojma o ničemu, to je prezatvoren krug.
Sjetite se samo 2014. i Red Bullovih problema na testiranju, svi su predviđali katastrofalnu sezonu, kad ono u Australiji Red Bull bio druga najbolja momčad.
13
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
I dalje smatram Mercedesom daleko najvecim favoritom, ali tesko da ce imat prednost kao i lani, Hamilton je više grešaka napravia u ova 3 dana nego zadnje 2 sezone
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nije se Mazepin smijao, samo su ovi to tako kvotali.
Honda motor je skok (Tsunoda je pokazao, kad vec RB nije toliko “odvrnul”), bit ce u rangu Mercedesa. RB Bolid je takoder dobar, napredak u pravom smjeru. Bit ce RB u rangu Merca i to ako Merc rijesi ove probleme koje ima.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Riječi ti se pozlatile😃
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tek sam sad vidio. Reagirao je kao da igra igricu i sad se neko ispred njega razbio, kakav as :rofl:
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tsunoda je pritiskao DRS gdje god je mogao, njegovo vrijeme uopće nije nikakav pokazatelj napretka Honde.
4
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pritiskao DRS toliko o znanju danasnje F1.
3
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@Nikolar u čemu je problem? Ispravno je rekao…DRS se aktivira pritiskom dugmeta…..Prijateljski savjet: nekad je bolje ne reći ništa
11
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pa DRS se može aktivirati samo u DRS zonama, po ovom komentaru ispada da se može svugdje aktivirati i valjda je to komentirao Nikolar95, i meni je logično.
2
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Neznam koliko je njemu bio aktiviran ne ulazim u to ali na treninzima i testovima možeš aktivirati drs gdje hoćeš i koliko hoćeš
8
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
DRS je ograničen prostorno i vremenski samo u utrci, na slobodnim treninzima i kvalifikacijama je neograničen. Dakle stišći gdje god misliš da možeš.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
U kvalama i utrci samo u drs zoni se smije koristiti, ostali eventi gdje god ko želi.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@ Brane FA14 da ti objasnim posto vidim da i ti ne razumes. DRS mozes koristiti samo u DRS zonama ne mozes koristiti gde hoces . Covek je verovatno mislio na tkz overtake button za praznjenje ERS-a sto je moguce da je radio nzm.
0
9
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
@nikola
obrazuj se:
https://www.motorsport.com/f1/news/tsunoda-drs-trick-bahrain-test/5738532/?nrt=54
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
DRS je najkorisniji u DRS zonama, ali sigurno je ovako Tsunoda profitirao pokoju desetinku ukupno. Glory run za Japan, ali i s tim trikom brzo se snasao i vec je brz.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imam samo jednu zelju a to je da Mercedes ne dominira nego da imamo par momcadi koje mogu konkurirati.
22
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ne može se ništa posebno zaključiti, ali zanimljivo da Mercedes ima najmanje krugova, dosad su uvijek oni bili daleko ispred po tome…Mislim da sa sigurnošću možemo reći da oko toga nebi sandbaggali :mrgreen:
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Cijelo vrijeme su mazali parafin po bolidu da vide sto se dogada sa straznjim krajem.
Slican problem kao RBR prosle sezone – njima je problem bio dinamicka nestabilnost downforce-a, sto im je upropastilo pola sezone.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mazepin čista suprotnost karizmatičnosti.
3
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz: prvo se bezveze gurao, a poslije je kao “popizdio” pa u Ferrariju nije uspio preći Alfu. Nije se baš proslavio.
Uglavnom nadam se da će se malo skulirati do početka sezone inače bude perje letilo iz SF garaže.
16
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Za nadati se da Sainz nije počeo osjećati težinu SF21 i da s tim u vezi nisu došle na površinu frustracije. Ne mogu se prisjetiti nerazboritih Sainzovih epizode od ranije, te se pomalo pribojavam da nije došlo do sraza velikih očekivanja i surove zbilje. Sainz može lako uporediti prošlogodišnji Mclaren s ovogodišnjom Ferrarijevom kreacijom.
7
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Može biti. Nije ni meni prije djelovao nerazumno, ali ovo jučer je bio totalni raspad sistema. Prvo se išao gurati gdje nema kaj raditi onda je išao Kimija zagurati u reklamu, onda kad ga je Kimi pretekao se naganjao za njim i pokušavao nešto, samo on zna što, dokazati. Uglavnom dokazao je ništa.
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
iskreno, sainz mi je jedan od najmanje simpaticnih ljudi na gridu vec nekoliko godina
dosta drsko mi je zvucalo ono kad je kritizirao racing point i njihove vozace sto nisu puno prije kraja sezone osigurali p3 u konstruktorima, kazavsi kako je cijela ekipa ukljucujuci i pereza samog, citiram “razotkrivena”… like, what?!
8
24
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
meni je isto nesimpatičan lik.. al whatever, sad vozi ferari, pa ćemo sve vidjeti, od čega je i šta je :D
3
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ajde, sada svi napasti Sainz jer se naguravao sa jednim jedinim, nedodorljivim i šta već ne Kimiem…
10
17
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pero kraj je testa i naguravati se onako naopako nemoze svako. Ima nesto u tom spancu arogantno, previse prkosno. Po meni je to pogresno uradjeno, neko pokazivanje ja vozim Ferari a ti si u slaboj Alfa Romeu, mici se.
6
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Takvi su i u nogometu, jako prgavi.
5
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tko su to “oni”? Vjerojatno te baš smeta onaj “No racism” natpis na svakoj trci.
Zanima me ko nije prgav u nogometu i kakve to veze ima sa ičim.
1
12
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Pretjerao sam s nogometom (koji svakako nije leglo morala i kulture), ali ima nesto u tim Spanjolcima. Direktniji su od nas, pa mi valjda to djeluje nekako…prgavo (stvar mentaliteta, a ne rase).
Pitanje je kako ce Sainz proci u Ferrariju. Leclerc izgleda bolje i pokazivao je vec sada vise. Ako ne moze prihvatiti poziciju 2. vozaca (nadam se da nece ovako reagirati), sto je Ferrari obicaj, nece dobro proci.
6
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ja kao navijač Ferrarija ne želim ovakvog vozača bez kontrole u garaži. U trivijalnoj situaciji njemu se zacrvenilo pred očima. Šta će tek u utrci napraviti? Takvi nezreli tipovi ne spadaju u Ferrari.
Kimi je legenda, Sainz je po svemu viđenom prolaznik. Za dvije godine neće imati mjesto u F1.
16
27
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Nemojmo brzati sa zaključcima. Sainz se dosad uopće nije pokazao kao vozač bez kontrole, uopće se ne sjećam nekih njegovih incidenata, baš suprotno, lik uvijek uredno odradi posao. Ovdje je malo pretjerao, ali ništa strašno.
I ova izjava da je sainz prolaznik je pretjerana, birao bih ga u svoju ekipu ispred sigurno 50 posto vozača na trenutnom gridu.
22
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ako ne pobijedi Leca za dvije godine će ga zamijeniti neki od danasnjih juniora, a nisam siguran da će ostali imati mjesto za njega. Moglo bi mu se dogoditi kao Hulku. Svi imaju više juniora nego što imaju stolica.
A Kimi i Alonso nikako da odu….
1
4
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Po mom mišljenju nije problem za ferrari ako sainz ne pobijedi leca, rekao bih da to nitko ni ne očekuje. Pitanje je tko bi na gridu uopće pobijedio leca, možda 1-2 vozača, a i to možda. Sainzu je zadatak da ne bude puno lošiji od leca i da ne bude incidenata između momčadskih kolega i onda ferrari neće imati razloga da ga zamijeni.
5
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Imar će ljudi, ne nužno razloga.
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz već frustriran a tek 2 dana u bolidu, savuvaj malo za sezonu, bit će prilika.
Koja je vjerojatnost da će Mercedes doci sa sasvim novim bolidom za 2 tjedna?
3
6
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Baš si mislim koliko je Mercedes napredan. Dal je Bottas novu podnicu testirao već u Turskoj 2020-e?
12
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Mercedes je postao toliko inovativan da su poceli namjerno spinat bolid da ljudi misle da je bolid banana. Ne nasjedajte ljudi! :D
Sa onboard kamere, vidi se da Mecka ima slicne karakteristike kao i prosle godine – onaj brutalan turn-in grip i opcenito dobar grip u zavoju. Jedini problemi su na izlazima iz zavoja, ali to ce Mercedes 100% popraviti u ova 2 tjedna, uopce ne sumnjam.
6
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Onak banalno, možda motor daje mrvicu previše snage na izlazu. Ništa što elektronika ne može riješiti.
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
To je baš banalno.
Višak snage je obično prednost, a ne mana ;)
1
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Višak snage je prednost ako se može kontrolirati. Ponavljam, ništa što elektronika (mapa motora ili krivulja snage ili kak ti paše) ne može riješiti. 😀
3
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Znam ja da se to može kontrolisati. Samo ne vidim logiku zašto bi prigušivali motor zbog tog razloga. Onda bi svi prestali tražiti bolje performanse nakon dostignutih XY KS. A nisam čuo da se prestane sa razvojem iz tog razloga.
Obično se ugradi više downforce, a vozač je taj koji treba da prilagodi svoju vožnju bolidu koji vozi.
0
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jel ima neko vremena simulacija trke? Jel opet mecka izdominirala?
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Carlitos počeo ići “po prostor” ali malo se zahebao..pa ovo su tek testiranja
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
O kojim pravilima se radi? Il’ sam zaboravio il’ sam propustio…
0
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jednostavnija krila i sidepodovi.
2
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Sainz poželio zadiviti šefove a ispao tuljan. To mu nije trebalo, postat će Carlonado
3
3
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Briga mecu pustaju ovu godinu spremaju se vec sad za slijedecu i promjenu pravila i opet 10 godina dominacije!! Salu na stranu ali tko zna…. Nadam se zanimljivoj sezoni ali mislim da ce merc opet sve odnjet…
1
4