Bizaran kraj testiranja: Duel Sainza i Kimija, Mazepinovo smijanje na Hamiltonovo izvrtanje

Izdvojeno

Ante Vetma

Prije 3 godina 3 min 48 komentara

U sprint završnici testiranja i mrtvoj utrci Yukija Tsunode i Maxa Verstappena – Nizozemac je u svom Red Bullu na C4 gumama uspio biti najbrži s vremenom 1:28.960s, što je bilo za jednu desetinku sekunde brže od Tsunode na Pirellijevim C5.

Nakon mirnog jutra u kojem se većina ekipa odlučila testirati duže stintove tek smo maloprije vidjeli malo brža vremena i bolide s nešto manje goriva u sebi. S obzirom da je pole position prošle sezone na ovoj stazi iznosio 1:27.264s i ako se sjetimo da je promjenom pravilnika svaki bolid drastično usporen – ovo Verstappenovo vrijeme izgleda jako dobro.

Treći je bio Carlos Sainz, sa 6 desetinki zaostatka, ispred Kimija Raikkonena u Alfi Romeo.

Lewis Hamilton je opet imao neobičan dan u kojem nije izgledao dobro, a uz 54 odvožena kruga je završio na petom mjestu, ispred Georgea Russella. Hamilton se i danas izvrtio na stazi, ali je ovaj put neposredno iza njega bio Nikita Mazepin koji se na Hamiltonov spin samo nasmijao i poručio ekipi da ga je jedva izbjegao.

Novi problemi zadesili su Aston Martin koji je danas odradio samo 136 krugova kombinirano s oba vozača, od toga 80 sa Strollom i 56 s Vettelom. Uz Mercedes su definitivno izgledali kao ekipa koja u ova tri dana ima najviše neočekivanih problema. Uz to, opet smo vidjeli bijeli dim iz Mercedesovih motora, i to na bolidima Mercedesa i Williamsa.

Testiranje je zaključeno bizarnim okršajem između Kimija Raikkonena i Carlosa Sainza. Početak duela režiser nije pokazao, a u kadar smo se uključili u trenutku kad je Sainz pokušavao napasti Raikkonena u uskom zavoju broj 10. Skoro je došlo do kontakta i nakon toga je Sainz počeo bijesnu potjeru koja je potrajala sve do ulaska u boks. Nije uspio stići Kimija, a bit će zanimljivo čuti objašnjenje od oba vozača.

Slijedi nam jedan prazan vikend bez F1 akcije, a onda početak nove sezone. Dotad, na F1puls portalu pratite vijesti, komentare, nagradnu igru i podcaste.

#VozačVrijeme+KrugoviGume
1Verstappen1:28.96064C3
2Tsunoda1:29.053+0.09391C5
3Sainz jr1:29.611+0.65179C4
4Räikkönen1:29.766+0.806166C5
5Hamilton1:30.025+1.06554C5
6Russell1:30.117+1.157158C4
7Ricciardo1:30.144+1.18476C2
8Perez1:30.187+1.22749C4
9Alonso1:30.318+1.35878C3
10Leclerc1:30.486+1.52680C2
11Norris1:30.661+1.70156C4
12Gasly1:30.828+1.86876C3
13Ocon1:31.310+2.35061C3
14Mazepin1:31.531+2.57167C4
15Schumacher1:32.053+3.09378C3
16Bottas1:32.406+3.44686C3
17Vettel1:35.041+6.08156C3
18Stroll1:36.100+7.14080C2

Broj krugova na trodnevnom testiranju

1. AlphaTauri    422 
1. Alfa Romeo    422 
3. Ferrari       404 
4. Alpine        396 
5. Haas          394 
6. Williams      373 
7. Red Bull      369 
8. McLaren       327 
9. Aston Martin  314 
10. Mercedes     304
 1. Gasly        237
 2. Raikkonen    229
 3. Mazepin      213
 4. Leclerc      212
 5. Alonso       206
 6. Verstappen   203
 7. Stroll       197
 8. Giovinazzi   193
 9. Sainz        192
 10. Ocon        190
 11. Tsunoda     185
 12. Schumacher  181
 13. Ricciardo   173
 14. Perez       166
 15. Russell     158
 16. Norris      154
 16. Hamilton    154
 18. Bottas      150
 19. Latifi      132
 20. Vettel      117
 21. Nissany      83 

Odgovor

48 komentara

  1. Michael Schumacher
    VRSV546 Prikaži

    Sainz preagresivan prema Kimiju koji sigurno nije ima loših namjera
    A Nikita mora imat više respekta prema Hamiltonu
    Ugl nakon ovih testova se još nemoze nista detaljno znat osin da su Mercedes i Aston Martin slabiji nego se ocekivalo, ali ako neko moze rjesit probleme u 2 tjedna to je Mečka
    Mogla bi sezona bit itekako zanimljiva!



    18
    14

    4
  2. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Imam samo jednu zelju a to je da Mercedes ne dominira nego da imamo par momcadi koje mogu konkurirati.



    22
    22

    0
  3. Formula1
    f1zd Prikaži

    Ne može se ništa posebno zaključiti, ali zanimljivo da Mercedes ima najmanje krugova, dosad su uvijek oni bili daleko ispred po tome…Mislim da sa sigurnošću možemo reći da oko toga nebi sandbaggali :mrgreen:



    6
    6

    0
    • Toro Rosso
      25_321 Prikaži

      Cijelo vrijeme su mazali parafin po bolidu da vide sto se dogada sa straznjim krajem.
      Slican problem kao RBR prosle sezone – njima je problem bio dinamicka nestabilnost downforce-a, sto im je upropastilo pola sezone.



      2
      2

      0
  4. Max Verstappen 1
    Multi 21 Prikaži

    Mazepin čista suprotnost karizmatičnosti.



    3
    -1

    4
  5. Niki Lauda
    wapi Pretplatnik Prikaži

    Sainz: prvo se bezveze gurao, a poslije je kao “popizdio” pa u Ferrariju nije uspio preći Alfu. Nije se baš proslavio.

    Uglavnom nadam se da će se malo skulirati do početka sezone inače bude perje letilo iz SF garaže.



    16
    11

    5
    • dejan_s Donator Prikaži

      Za nadati se da Sainz nije počeo osjećati težinu SF21 i da s tim u vezi nisu došle na površinu frustracije. Ne mogu se prisjetiti nerazboritih Sainzovih epizode od ranije, te se pomalo pribojavam da nije došlo do sraza velikih očekivanja i surove zbilje. Sainz može lako uporediti prošlogodišnji Mclaren s ovogodišnjom Ferrarijevom kreacijom.



      7
      7

      0
      • Niki Lauda
        wapi Pretplatnik Prikaži

        Može biti. Nije ni meni prije djelovao nerazumno, ali ovo jučer je bio totalni raspad sistema. Prvo se išao gurati gdje nema kaj raditi onda je išao Kimija zagurati u reklamu, onda kad ga je Kimi pretekao se naganjao za njim i pokušavao nešto, samo on zna što, dokazati. Uglavnom dokazao je ništa.



        4
        4

        0
  6. F1puls Portal
    gosuasus Prikaži

    iskreno, sainz mi je jedan od najmanje simpaticnih ljudi na gridu vec nekoliko godina

    dosta drsko mi je zvucalo ono kad je kritizirao racing point i njihove vozace sto nisu puno prije kraja sezone osigurali p3 u konstruktorima, kazavsi kako je cijela ekipa ukljucujuci i pereza samog, citiram “razotkrivena”… like, what?!



    8
    -16

    24
  7. Ferrari
    pero iz bukurešta Prikaži

    Ajde, sada svi napasti Sainz jer se naguravao sa jednim jedinim, nedodorljivim i šta već ne Kimiem…



    10
    -7

    17
    • Alfa Romeo
      Eko01 Prikaži

      Pero kraj je testa i naguravati se onako naopako nemoze svako. Ima nesto u tom spancu arogantno, previse prkosno. Po meni je to pogresno uradjeno, neko pokazivanje ja vozim Ferari a ti si u slaboj Alfa Romeu, mici se.



      6
      3

      3
      • Toro Rosso
        25_321 Prikaži

        Takvi su i u nogometu, jako prgavi.



        5
        4

        1
        • Daniel Ricciardo 3
          Kicker Prikaži

          Tko su to “oni”? Vjerojatno te baš smeta onaj “No racism” natpis na svakoj trci.
          Zanima me ko nije prgav u nogometu i kakve to veze ima sa ičim.



          1
          -11

          12
        • Toro Rosso
          25_321 Prikaži

          Pretjerao sam s nogometom (koji svakako nije leglo morala i kulture), ali ima nesto u tim Spanjolcima. Direktniji su od nas, pa mi valjda to djeluje nekako…prgavo (stvar mentaliteta, a ne rase).

          Pitanje je kako ce Sainz proci u Ferrariju. Leclerc izgleda bolje i pokazivao je vec sada vise. Ako ne moze prihvatiti poziciju 2. vozaca (nadam se da nece ovako reagirati), sto je Ferrari obicaj, nece dobro proci.



          6
          6

          0
    • Niki Lauda
      wapi Pretplatnik Prikaži

      Ja kao navijač Ferrarija ne želim ovakvog vozača bez kontrole u garaži. U trivijalnoj situaciji njemu se zacrvenilo pred očima. Šta će tek u utrci napraviti? Takvi nezreli tipovi ne spadaju u Ferrari.

      Kimi je legenda, Sainz je po svemu viđenom prolaznik. Za dvije godine neće imati mjesto u F1.



      16
      -11

      27
      • Ayrton Senna
        Scuderia Prikaži

        Nemojmo brzati sa zaključcima. Sainz se dosad uopće nije pokazao kao vozač bez kontrole, uopće se ne sjećam nekih njegovih incidenata, baš suprotno, lik uvijek uredno odradi posao. Ovdje je malo pretjerao, ali ništa strašno.
        I ova izjava da je sainz prolaznik je pretjerana, birao bih ga u svoju ekipu ispred sigurno 50 posto vozača na trenutnom gridu.



        22
        21

        1
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Ako ne pobijedi Leca za dvije godine će ga zamijeniti neki od danasnjih juniora, a nisam siguran da će ostali imati mjesto za njega. Moglo bi mu se dogoditi kao Hulku. Svi imaju više juniora nego što imaju stolica.

          A Kimi i Alonso nikako da odu….



          1
          -3

          4
        • Ayrton Senna
          Scuderia Prikaži

          Po mom mišljenju nije problem za ferrari ako sainz ne pobijedi leca, rekao bih da to nitko ni ne očekuje. Pitanje je tko bi na gridu uopće pobijedio leca, možda 1-2 vozača, a i to možda. Sainzu je zadatak da ne bude puno lošiji od leca i da ne bude incidenata između momčadskih kolega i onda ferrari neće imati razloga da ga zamijeni.



          5
          2

          3
        • Niki Lauda
          wapi Pretplatnik Prikaži

          Imar će ljudi, ne nužno razloga.


          0
          0

          0
  8. Sergio Perez
    Ibarac00 Pretplatnik Prikaži

    Sainz već frustriran a tek 2 dana u bolidu, savuvaj malo za sezonu, bit će prilika.
    Koja je vjerojatnost da će Mercedes doci sa sasvim novim bolidom za 2 tjedna?



    3
    -3

    6
  9. Marlboro
    McKruno Donator Prikaži

    Baš si mislim koliko je Mercedes napredan. Dal je Bottas novu podnicu testirao već u Turskoj 2020-e?



    12
    12

    0
  10. Charles Leclerc
    Vedo99 Prikaži

    Mercedes je postao toliko inovativan da su poceli namjerno spinat bolid da ljudi misle da je bolid banana. Ne nasjedajte ljudi! :D
    Sa onboard kamere, vidi se da Mecka ima slicne karakteristike kao i prosle godine – onaj brutalan turn-in grip i opcenito dobar grip u zavoju. Jedini problemi su na izlazima iz zavoja, ali to ce Mercedes 100% popraviti u ova 2 tjedna, uopce ne sumnjam.



    6
    5

    1
    • Marlboro
      McKruno Donator Prikaži

      Onak banalno, možda motor daje mrvicu previše snage na izlazu. Ništa što elektronika ne može riješiti.



      3
      3

      0
      • Mercedes
        Har Kl Donator Prikaži

        To je baš banalno.
        Višak snage je obično prednost, a ne mana ;)



        1
        -1

        2
        • Marlboro
          McKruno Donator Prikaži

          Višak snage je prednost ako se može kontrolirati. Ponavljam, ništa što elektronika (mapa motora ili krivulja snage ili kak ti paše) ne može riješiti. 😀



          3
          3

          0
        • Mercedes
          Har Kl Donator Prikaži

          Znam ja da se to može kontrolisati. Samo ne vidim logiku zašto bi prigušivali motor zbog tog razloga. Onda bi svi prestali tražiti bolje performanse nakon dostignutih XY KS. A nisam čuo da se prestane sa razvojem iz tog razloga.
          Obično se ugradi više downforce, a vozač je taj koji treba da prilagodi svoju vožnju bolidu koji vozi.


          0
          -2

          2
  11. Honda
    I2oni Prikaži

    Jel ima neko vremena simulacija trke? Jel opet mecka izdominirala?


    0
    0

    0
  12. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Carlitos počeo ići “po prostor” ali malo se zahebao..pa ovo su tek testiranja



    4
    4

    0
  13. Renault
    zd1400rt Prikaži

    i ako se sjetimo da je promjenom pravilnika svaki bolid drastično usporen

    O kojim pravilima se radi? Il’ sam zaboravio il’ sam propustio…


    0
    0

    0
  14. Safety Car
    Osnes Prikaži

    Sainz poželio zadiviti šefove a ispao tuljan. To mu nije trebalo, postat će Carlonado



    3
    0

    3
  15. Bmw
    Matej Prikaži

    Briga mecu pustaju ovu godinu spremaju se vec sad za slijedecu i promjenu pravila i opet 10 godina dominacije!! Salu na stranu ali tko zna…. Nadam se zanimljivoj sezoni ali mislim da ce merc opet sve odnjet…



    1
    -3

    4

Stvaramo uspomene zajedno!

Formula 1 je najbrže rastući sport na planetu, a Pulsmedia najaktivniji hrvatski sportski portal.

Kontaktiraj nas

Medijska prava

Sve fotografije vlasništvo su ekipa Formule 1 ili Pirelli media centra.

© Pulsmedia, guramo od 2015.