Izdvojeno

Allison kaže da Mercedes skriva dijelove podnice

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Aktualni svjetski prvaci jučer su predstavili svoj novi bolid za 2021. godinu, a osim što je mnogima u oko upala nova livreja – neki su primijetili da je dio podnice ispred stražnjih guma prilično jednostavan. Tehnički direktor James Allison je pojasnio o čemu se radi:

“Nismo vam pokazali taj dio ruba podnice.”

“Taj dio je najviše pogođen promjenom tehničkog pravilnika kad su htjeli da bolidi izgube nešto performansi. Tamo imamo neke aerodinamičke detalje za koje još nismo baš spremni da ih pokažemo svijetu.”

“Ne zato jer nisu tamo nego ne želimo da ih naši konkurenti vide. Ne želimo da krenu raditi slična rješenja u svojim zračnim tunelima. To nam kupuje nekoliko tjedana.”

“Mislim da svi pažljivo gledamo što rade druge ekipe i znamo što će naši konkurenti gledati. Mi to ne moramo pokazati, ne još.”

Allison se osvrnuo i na grbu na pokrovu motora:

“Možete vrlo brzo vidjeti da je to naš stari prijatelj, na mnoge načine,” usporedio je W11 i W12. “Isti je monokok, isti mjenjač i velik dio strukture je isti kao prošle godine.”

“Ako pogledate pobliže – vidjet ćete neke značajne promjene. Samo jedan pogled na sidepod i otkrit ćete seksepilnu grbu na pokrovu motora. To je rezultat dodatnih konjskih snaga koje su naši prijatelji iz odsjeka za pogonske jedinice pronašli za ovu godinu.”

Mercedes ove godine ide u pohod na osmu uzastopnu konstruktorsku titulu, a Allison kaže da je svjestan da se konkurencija može približiti:

“Jako smo uzbuđeni, ali smo i nervozni. Toliko toga se promijenilo, toliko detalja koji bi mogli kazniti bolid i odstraniti iz njega nešto performansi.”

“Jesmo li napravili dovoljno da to vratimo i budemo bolji od konkurencije? Nitko to trenutno ne zna. U ovo doba godine nervoza je snažna!”

Komentiraj

5 komentara

  1. Ma svaka cast,siguran sam da cete imat jaku konkurenviju kao i prosloh godina,evo i ja sam nervozan….ufff



    5

    3
  2. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    To je rezultat dodatnih konjskih snaga koje su naši prijatelji iz odsjeka za pogonske jedinice pronašli za ovu godinu.”-ma pa ovo je VRH…Nije dovoljno što se bolid zove ‘metla’ pa aj još malo konja.. Ufff



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Kišni kaos u Kneževini i neočekivani pobjednik

Oktanski koktel // Ante Maras

Velika Nagrada Monaka je zasigurno najpoznatija utrka u F1 te dio Trostruke Krune motosporta, uz Le Mans te Indy 500 Prestiž, luksuz, tradicija, jahte, sve su to pojmovi koje vežemo uz utrku u Kneževini No isto tako utrke u Monaku, točnije u kotaru Monte Carlo, su nerijetko procesija u kojoj se gotovo sve riješi u kvalifikacijama dan prije, što ipak ne sprječava ljude da dođu i gledaju procesiju, uz naravno jako visoke cijene na vikendu...

Momak koji sve jače kuca na vrata AlphaTaurija

Lociranje // Lovro Andraka

Nyck de Vries zasad nije uspio izazvati oduševljenje poput onog u Monzi prošle godine koje mu je i donijelo trkaće mjesto u AlphaTauriju za 2023 godinu Helmut Marko izjavio je da već ima "žuti karton", a dodatni pritisak trenutno mu stvara mladi Novozelanđanin koji svojim nastupima u Japanu skreće pozornost na sebe Radi se o Liamu Lawsonu, 21-godišnjem vozaču kojeg Red Bull podupire već četiri godine i ima ulogu rezervnog vozača...

Jedna utrka za ulazak u legendu

Oktanski koktel // Ante Maras

Nastup u utrci F1 san je velikog broja fanova ovoga sporta i svakog koliko toliko profesionalnog vozača utrka Velikoj većini to ne uspije pa je sami ulazak u kraljicu motosporta velika čast i prilika života, iako samo na jednu utrku Iako su gotovo svi koji su nastupili samo jednom u F1 postali samo dio statistike, jedan vozač je uspio ne postati još jednim dijelom statistike F1 te se mnogobrojni i dalje sjećaju njegovog neobičnog i...

Još kolumni