Izdvojeno

Rossi uvjeren: Alpine teži najvišoj stepenici postolja

Piše: josip123

Prije 3 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Iako će se performanse predstavljenog A521 na stazi tek vidjeti, izvršni direktor Alpinea Laurent Rossi izrazio je povjerenje u tim i u novi bolid. Žele se boriti ne samo za postolja, kako kaže, već i za pobjede. 

“Ove godine je naš cilj jasan. Nastaviti zamah od prošle godine i nastaviti se boriti za postolja. Naša dugoročna vizija je vidjeti ime Alpine na najvišoj stepenici postolja u Formuli 1.”

“Motosport je u našem DNK i sada je vrijeme da se Alpinine boje utrkuju i natječu u vrhuncu automobilističkih utrka u Formuli 1”, izjavio je Laurent Rossi.

Alpine, koji je se prije zvao Renault, ima dugu povijest u Formuli 1, nešto što Rossi dobro zna. Tvrdi da su prestiž i performanse vrhunske klase motosporta usađeni u njegov tim. 

“Alpine prirodno pronalazi svoje mjesto u visokim standardima, prestižu i performansama Formule 1 i s nestrpljenjem očekujemo debi A521 kojim će upravljati naši vozači, dvostruki svjetski prvak u Formuli 1 Fernando Alonso i Esteban Ocon”, dodao je Rossi. 

Komentiraj

10 komentara

  1. Ova godina će im biti otprilike kao i prošla, nadam se koje postolje uz malo sreće.
    2022 sam uvjeren da će postolja biti više i da više neće biti pitanje sreće, nego kvalitete bolida.
    2023/2024 i na dalje će napokon “budget cup” dati rezultate i vjerujem da bi mogla doći i najviša postolja, prve pobjede za Alpine.



    9

    1
  2. Realno, pobjede žele McLaren,Ferrari,RB,Renault i očekuju to u nekom periodu ako ne odmah. No realnost je još uvijek takva da je Mercedes u ovoj eri priča za sebe. Možda iduće godine nastupe nekakvi preokreti no do tada sumnjam da će biti velik promjena u odnosu snaga, barem što se pobjeda tiče.



    8

    1
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Populistička izjava,prava politička ono kao mi smo tu zbog pobjeda..A onda slijedi ili trijumf ili posipanje pepelom…



    1

    5
    • Nigel Mansell
      The Simpsons Prikaži

      Jeste.
      Kao kad mercedes svake godine prije sezone ima gomilu problema, manjak snage i ne znaju hoće li sve stići na vrijeme i bla, bla.
      Ili kad Hamsta vodi i kaže… O, o… nešto nije urdedu! No power, no tires, no oil, no water, no time, no woman, no cry i onda iznenada najbrži krug i sve ima…. i power, i tires i women ali no cry.
      Sve populisti 😉



      20

      0
      • Ross Brawn
        Tuzlaensis novinar Prikaži

        No woman, no cry 😂😂😂



        4

        0
      • Ayrton Senna
        LR7 Prikaži

        Tema je ekipa sa sredine grida koja teži ka pobjedama a ne Mercedes.Ni McLaren nisam ćuo da se tak trse a bili su ispred njih i još ktome se pojačali .A ova tvoja druga tema se zove:Zaboli ih.. Može im se..Nego…Alfa ima Kimia..ili f*ck to nije tema



        3

        1
        • Sebastian Vettel
          Pastor Prikaži

          Ma malo je naslov glup. Jasno se vidi iz te izjave da ne teže pobjedama u ovoj sezoni, nego dugoročno. Tako je čovjek i izjavio… Za ovu sezonu je rekao da očekuje borbu za postolja.



          1

          0
  4. Ova godina je zagrijavanje, pitanje je hoce li doci do nekog postolja uopce, ako se Ferrari oporavio nista od te price. Ni prosle sezone ne bi osvojili da je Ferrari bio u elementu. Tako da, ako se Ferrari vratio, mjesta za postolja su popunjena. Ako nije, onda su postolja moguca.
    A pobjede mogu doc od 2022. To je godina koja moze sve izokrenuti, a i ne mora.



    3

    1
  5. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    tako je ,samo pobjede zanimaju Alonsa… nadamo se da ćemo doživjeti to



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Jochen Rindt – kratak podsjetnik na jedinog posthumno okrunjenog prvaka Formule 1

Kolumna // Luka Gregorić

Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...

Tržište vozača za 2024. – hoće li svi zadržati iste postave?

Lociranje // Lovro Andraka

Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...

Radio komunikacija između Verstappena i Red Bulla u završnici utrke u Austriji

Radio transkript // Ante Vetma

Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...

Još kolumni