Iako će se performanse predstavljenog A521 na stazi tek vidjeti, izvršni direktor Alpinea Laurent Rossi izrazio je povjerenje u tim i u novi bolid. Žele se boriti ne samo za postolja, kako kaže, već i za pobjede.
“Ove godine je naš cilj jasan. Nastaviti zamah od prošle godine i nastaviti se boriti za postolja. Naša dugoročna vizija je vidjeti ime Alpine na najvišoj stepenici postolja u Formuli 1.”
“Motosport je u našem DNK i sada je vrijeme da se Alpinine boje utrkuju i natječu u vrhuncu automobilističkih utrka u Formuli 1”, izjavio je Laurent Rossi.
Alpine, koji je se prije zvao Renault, ima dugu povijest u Formuli 1, nešto što Rossi dobro zna. Tvrdi da su prestiž i performanse vrhunske klase motosporta usađeni u njegov tim.
“Alpine prirodno pronalazi svoje mjesto u visokim standardima, prestižu i performansama Formule 1 i s nestrpljenjem očekujemo debi A521 kojim će upravljati naši vozači, dvostruki svjetski prvak u Formuli 1 Fernando Alonso i Esteban Ocon”, dodao je Rossi.
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Na današnji dan prije 53 godine poginuo je Jochen Rindt Ime je to koje bi pratiteljima Formule 1 danas vrlo vjerojatno stanovalo u uhu baš kao što stanuju ona Jackieja Stewarta, Bernija Ecclestonea ili Helmuta Marka, da nije došlo do nesreće tog kobnog dana u Monzi Bilo je to na treningu za Veliku Nagradu Italije 1970 godine, netom prije Parabolice, gdje su bolidi tada kao i danas prilazili s brzinom većom od 300 km/h Rindt je u tada...
Nikad u povijesti Formule 1 nije se dogodilo da nema baš nijedne vozačke promjene između sezona, no čini se da bismo u 2024 mogli ući bez ijednog transfera Evo kakvo je stanje s postojećim ugovorima u svakoj momčadi i koje bi se promjene ipak mogle dogoditi naredne sezone Pored svakog vozača navedena je posljednja godina njihovog tekućeg ugovora, uz napomenu kako za mnoge vozače nije poznato točno trajanje jer su objavljeni samo...
Radio transkript // Ante Vetma
Radio komunikacija između Maxa Verstappena i ekipe Red Bulla otkriva kako su se u posljednja dva kruga odlučili na dodatno zaustavljanje po novi set soft guma i osvajanje dodatnog boda za najbrži krug: Krug 64/71 Lambiase Just make sure you have some tyres left for the end of the race Might decide to use them Verstappen Well you could also do a pit stop Lambiase That perhaps it’s slightly more risk but either way, just look...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova godina će im biti otprilike kao i prošla, nadam se koje postolje uz malo sreće.
2022 sam uvjeren da će postolja biti više i da više neće biti pitanje sreće, nego kvalitete bolida.
2023/2024 i na dalje će napokon “budget cup” dati rezultate i vjerujem da bi mogla doći i najviša postolja, prve pobjede za Alpine.
9
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
opa,ovo neki insajder…
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Realno, pobjede žele McLaren,Ferrari,RB,Renault i očekuju to u nekom periodu ako ne odmah. No realnost je još uvijek takva da je Mercedes u ovoj eri priča za sebe. Možda iduće godine nastupe nekakvi preokreti no do tada sumnjam da će biti velik promjena u odnosu snaga, barem što se pobjeda tiče.
8
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Populistička izjava,prava politička ono kao mi smo tu zbog pobjeda..A onda slijedi ili trijumf ili posipanje pepelom…
1
5
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Jeste.
Kao kad mercedes svake godine prije sezone ima gomilu problema, manjak snage i ne znaju hoće li sve stići na vrijeme i bla, bla.
Ili kad Hamsta vodi i kaže… O, o… nešto nije urdedu! No power, no tires, no oil, no water, no time, no woman, no cry i onda iznenada najbrži krug i sve ima…. i power, i tires i women ali no cry.
Sve populisti 😉
20
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
No woman, no cry 😂😂😂
4
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Tema je ekipa sa sredine grida koja teži ka pobjedama a ne Mercedes.Ni McLaren nisam ćuo da se tak trse a bili su ispred njih i još ktome se pojačali .A ova tvoja druga tema se zove:Zaboli ih.. Može im se..Nego…Alfa ima Kimia..ili f*ck to nije tema
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ma malo je naslov glup. Jasno se vidi iz te izjave da ne teže pobjedama u ovoj sezoni, nego dugoročno. Tako je čovjek i izjavio… Za ovu sezonu je rekao da očekuje borbu za postolja.
1
0
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Ova godina je zagrijavanje, pitanje je hoce li doci do nekog postolja uopce, ako se Ferrari oporavio nista od te price. Ni prosle sezone ne bi osvojili da je Ferrari bio u elementu. Tako da, ako se Ferrari vratio, mjesta za postolja su popunjena. Ako nije, onda su postolja moguca.
A pobjede mogu doc od 2022. To je godina koja moze sve izokrenuti, a i ne mora.
3
1
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
tako je ,samo pobjede zanimaju Alonsa… nadamo se da ćemo doživjeti to
1
1