Izdvojeno

Kvjat postao Alpineova rezerva, de Vries se pridružio Vandoorneu u Mercedesu

Piše: Lovro Andraka

Prije 2 godina, 6 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Daniil Kvjat ostat će član paddocka kao rezervni vozač Alpinea, dok je Mercedes potvrdio kako će osim Stoffela Vandoornea na raspolaganju imati i Nycka de Vriesa.

Kvjat je ostao bez mjesta u Formuli 1 nakon što je Red Bull odlučio zadržati Pierrea Gaslyja u AlphaTauriju, a pored njega smjestiti debitanta godine u F2, Yukija Tsunodu. 26-godišnji Rus će u momčadi iz Enstonea zamijeniti sunarodnjaka Sergeja Sirotkina.

“Momčad je prošle godine ostvarila neke sjajne rezultate i vrlo je tehnološki napredna. Razvoj je bio snažan i cilj mi je doprinijeti tom pozitivnom trendu.”

“Pokušat ću dati svoje iskustvo sa i izvan staze kako bih pomogao razviti A521 i buduće bolide. Kao rezervni vozač morate ostati u formi, veselim se uklapanju u momčad u nekoliko različitih područja.”

– Daniil Kvjat, novi rezervni vozač Alpinea

[vozac broj=”26″ ime=”Daniil Kvjat” momcad=”AlphaTauri” sezona=”2020″]

“Vrlo smo sretni zbog toga zato što je u pandemiji za nas vrlo važnu imati snažnu rezervu, a Daniil se pokazao kao vrlo brz i pouzdan vozač u vrlo teškim uvjetima.”

“S 26 godina već ima tri podija, stoga smo vrlo, vrlo sretni da će netko moći uskočiti ako bude potrebe i osvojiti bodove, odvesti bolid tamo gdje treba biti u cilju.”

– Laurent Rossi, izvršni direktor Alpinea

Kineski vozač F2 i aktualni prvak Azijske F3 Guanyu Zhou imat će ulogu testnog vozača u francuskoj momčadi.

Mercedes potvrdio Vandoornea i de Vriesa

Mercedes je povodom predstavljanja bolida također objavio rezervne vozače za sezonu 2021.

Bivši McLarenov vozač Stoffel Vandoorne ostat će u toj ulozi u njemačkoj momčadi, a umjesto Estebana Gutierreza kojem je istekla superlicenca pridružit će mu se Nyck de Vries.

De Vries je F2 prvak iz 2019. i s Vandoorneom čini Mercedesovu vozačku postavu u Formuli E, a nakon prve dvije utrke vodi u tom prvenstvu. Prvu vožnju u F1 bolidu imao je tek na testu mladih vozača u Abu Dhabiju krajem prošle godine.

“Imamo snažnu rezervnu vozačku postavu za sezonu 2021. sa Stoffelom Vandoorneom koji nastavlja s tom ulogom pored svog timskog kolege iz Mercedesa u Formuli E, Nycka de Vriesa”, stoji u Mercedesovom priopćenju za medije.

Iako je Mercedes dijelio svoje vozače s Racing Pointom i McLarenom, nijednom nisu iskoristili njihove usluge tijekom prošle sezone – kada je Lewis Hamilton bio zaražen koronavirusom, Mercedes je povukao Georgea Russella iz Williamsa, a tamo je debitirao Jack Aitken, dok je Racing Point u oba navrata kod zaraze svojih vozača pozvao Nicu Hülkenberga.

Komentiraj

6 komentara

  1. Meni osobno je žal da je Danil otpal da stalno mjesto na gridu.

    P.s. dali i vama ova rečenica: “S 26 godina već ima tri podija……” djeluje malo malo malo sarkastično?



    8

    0
  2. Ross Brawn
    Tuzlaensis novinar Prikaži

    Tek 26 godina, a imam osjećaj da je u cijeloj priči već barem deset sezona. Kapa dole na upornosti i jakom duhu, definitivno ima više kvaliteta od nekih drugih vozača koji imaju pozicije na gridu ali ipak ne postoji nešto opipljivo što bi mu dalo zacementirano mjesto u nekoj top momčadi. Pokazao se kao sjajan razvojni vozač u simulatoru za Ferrari i nadam se da je to nešto što će kvalitetno obavljati i u Alpineu.



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni