Potpredsjednik Ferrarija Piero Ferrari kritizira Formulu 1 zbog tajnovitosti oko tehnologije u koju ekipe ulažu više stotina milijuna eura.
Ferrari se pita koja je svrha razvoja tehnologije ako se ne koristi izvan staze:
“Nedavno sam razgovarao s Berniejem Ecclestoneom s kojim ponekad razgovaram telefonski. Formula 1 mora biti sport koji će zabaviti entuzijaste,” kaže jedini živi sin Enza Ferrarija.
“Imamo jako brze jednosjede s vrlo naprednom tehnologijom. No, nitko ne zna ništa o tome.”
“Naravno, neke ideje su patentirane. Ali, trošimo zastrašujuće iznose novca i onda sve čuvamo kao tajnu. Objasnite mi koja je svrha toga.”
“S ovom pandemijom F1 možete gledati samo na televiziji. Imamo najbrže jednosjede u povijesti, ali kadrovi na televiziji ne pružaju taj osjećaj kao kad dođete na stazu i vidite kako to izgleda uživo. Ono što ljudi i navijači dobiju je nešto sasvim drukčije.”
“Ovi bolidi idu preko 330 km/h, a na videu ne vidite razliku između njih i Formule 2. Nisam protiv tehnološkog istraživanja, upravo suprotno.”
Piero Ferrari vjeruje da je ograničenje budžeta na 145 milijuna dolara u nadolazećoj sezoni zapravo pozitivna stvar, te da je važno držati troškove pod kontrolom.
“Svejedno moramo raditi na motorima, a to košta jednako kao i prije iako smo ograničeni na tri pogonske jedinice po sezoni.”
Preostalo vam je 0 reakcija za dodijeliti. 😥 Ova funkcija je dostupna za naše donatore i pretplatnike.
Morate biti logirani za komentiranje.
Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.
Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.
Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...
Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma
Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
F1 je takva oduvijek i bila ;) Neki bi rekli DNA F1.
Ideja nije loša i trebala bi se staviti na sto, da se vidi šta ostale ekipe misle o tome. Ovo bi zaista pomoglo manjim ekipama da se približe vodećim. Ja sam ZA iako bi to u sadašnjosti, najviše štetilo Mercedesu i RB.
Međutim ne mogu da ne primjetim da su se nekad ekipe preventivno kažnjavale sa 100 mil. eura zbog posjeda dokumenata, iako ništa iz tih dokumenata nisu implemenirale u svoj bolid.
Možda je konačno došlo vrijeme za izmjenu DNA ;)
4
2
Reakcije na komentar
Samo prijavljeni korisnici mogu vidjeti tko lajka komentare.
Molimo, prijavite seili registrirajte.
Da ne povjeruješ da to ispali Ferrari..Da ne postoji na snazi ‘žentlmenski’ deal još bi i razumio.
3
2