Izdvojeno

Ferrari podržava uvođenje sprint utrke umjesto standardnih kvalifikacija

Piše: Mario Brezovečki

Prije 2 godina, 5 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Formula 1 ima u planu organizirati sprint utrke u subotu na tri velike nagrade u 2021. godini. Probne staze za to bi trebale biti Kanada, Italija i Brazil. Sprint utrka od 100 km bi trebala zamijeniti standardne kvalifikacije, a ideja je dobila podršku od timova na posljednjem sastanku komisije F1.

Šef Ferrarija Mattia Binotto je rekao kako je njegov tim bio “vrlo angažiran” u pregovorima oko plana i nada se da će to u budućnosti donijeti veću nepredvidljivost na utrkama.

“Vjerujemo da će promjena za spektakularnije i na kraju za nepredvidljive utrke biti sjajna. Proaktivni smo u raspravama. Podržavamo promjenu ako će ta promjena nekako postići želju i cilj koji sam upravo spomenuo.”

“Rasprave su u tijeku. Čini se da u ovom trenutku barem obećavaju dobar rezultat. Ali, svejedno mislim da moramo pogledati sve detalje. Detalji će u tom smislu učiniti razliku. Stoga mislim da se timski rad zaista mora nastaviti i nadam se da ćemo pronaći dobro rješenje.”

– MATTIA BINOTTO

Reakcija vozača na prijedlog sprint utrke do sada je bila podijeljena. Vozač Red Bulla Sergio Perez nazvao je plan “rizičnim”, dok je McLarenov Daniel Ricciardo izrazio zabrinutost zbog smanjivanja vrijednosti pobjeda velike nagrade. Iako se Ferrarijev Carlos Sainz složio s Ricciardovim stavom, smatra kako je 2021. savršena godina da uvođenje novih promjena formata.

“Mislim da dok ne pokušamo – nikada nećemo saznati. Super je važno da glavna utrka, grand prix, ne izgubi na vrijednosti. Pomalo je opasno da ponekad mogu biti dva pobjednika u grand prix vikendu, a mi moramo biti sigurni da je samo jedan pobjednik iz utrka te da ćemo odraditi dvostruku utrku.”

“Ali, ako postoji godina u kojoj bismo je trebali isprobati, mislim da je to 2021. godina. S budućnosti koja predstoji mislim da je to dobra prilika da isprobamo ovakve stvari i vidimo kako dalje.”

– CARLOS SAINZ

Sainzov timski kolega, Charles Leclerc, također je bio zaintrigiran s promjenama koje bi bile donesene uvođenjem kraće utrke, poput promijene pristupa vozača.

“Mislim da bi to trebalo barem pokušati. Moramo razumjeti kako će sve ovo funkcionirati s bodovima i ostalim stvarima. Najvažnije je da glavna utrka ostane glavna utrka i da vrijednost glavne utrke ne opada. To je glavna točka s moje strane. Možda bi bilo zanimljivo probati barem, imati kraće utrke na kojima možemo napadati više. Bio bih sretan da to probam.”

– CHARLES LECLERC

Komentiraj

5 komentara

  1. Formula1
    f1zd Prikaži

    To im je jedina šansa da pobjede :mrgreen:



    3

    2
    • Ja ne znam sto vi mislite da je sprint utrka? Nesto gdje sporiji dolaze do izrazaja? Standardne kvale pruzaju mogucnost da netko u losijem bolidu starta na bolje mjestu u poretku nego sto je to realna mogucnost bolida pa da ostvari dobar rezultat. Sprint utrka ce samo omoguciti najbrzima da startaju sa najboljih pozicija i to je to. Tu ce doslovno najbzi bolidi iskakati i imati sve na dlanu za glavnu utrku. U jednom brzom krugu su moguca iznenadenja, dok u sprint utrci ce se samo pokazati vec prije nedjelje tko je stvarno najbrzi. Jedino sto ce za nedjelju ostati zanimljivo je nekakva drugacija taktika ili tko bolje cuva gume.



      1

      0
  2. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Da imaju bolid koji je brz onda nebi podrzavali



    1

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Zatvori ❌

Kolumne

Što bi bilo kad bi bilo… 3. dio

Oktanski koktel // Ante Maras

Prije gotovo 3 godine napisao sam 2 članka koji su prikazali nekakve drugačije ishode nekih od najpoznatijih događaja u povijesti najdražeg nam sporta koji su pokazali koliko bi drugačija bila F1 tijekom svoga postojanja do dana današnjeg U ovome posljednjem nastavku ću se više bazirati na određene događaje u Formuli 1 u posljednjih 30 godina, točnije neću zadirati toliko u prošlost, iako F1 prije 30 godina lagano ulazi u daleku...

Što je novo u novoj sezoni

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

S obzirom na to da smo se u ovo vrijeme prošle godine pripremali za najveću promjenu tehničkog pravilnika u zadnjih 30 godina - lako bi bilo zaključiti da nas od ožujka čeka "još malo ovog istog" Međutim, to je prilično daleko od stvarnog stanja Čekaju nas nova vozačka imena, rošade među ekipama, promjene šefova ekipa, promjene u kalendaru i određena "usavršavanja" tehničkog, financijskog i sportskog...

Poredak vozača: 5-1

Kontra mraku, kontra G-sili // Ante Vetma

Pročitajte najprije:Poredak vozača: Pozicije 20-16Poredak vozača: Pozicije 15-11Poredak vozača: Pozicije 10-6 5 Lando Norris Kako je McLaren krenuo u sezonu bili smo prilično uvjereni da će ovo biti neobično loša godina za Landa Norrisa i Daniela Ricciarda Bahrein je bolje ne spominjati, a na drugoj utrci sezone, u Saudijskoj Arabiji, je zapeo u Q2 Cijele prošle sezone se nije dogodilo da na dva uzastopna GP vikenda ostane...

Još kolumni