Bok! F1puls dio troškova podmiruje prikazom reklama. Stoga, kako bismo mogli nastaviti raditi ono što radimo od 2015. - molimo da za ovu stranicu onemogućite AdBlock. Hvala :)
Forum portala je otvoren samo za članove. Molimo, registrirajte se.
Ferrarijeva strategija uoči početka nove sezone jest ta da se usredotoče na iduću godinu, s obzirom na ogroman zaostatak za najboljim ekipama koji su imali prošle sezone.
Šef ekipe Mattia Binotto kaže da je nerealno očekivati nekakvo značajno smanjivanje tog zaostatka za Mercedesom i Red Bullom jer su mogućnosti za razvoj smanjene.
“Imamo određena ograničenja kad je u pitanju dizajn bolida i sustav tokena. Mi smo svoje tokene potrošili na stražnji dio bolida.”
“Vjerujem da je ovaj bolid bolji od prošlogodišnjeg. Očigledno, ne možete ih uspoređivati [direktno] jer je došlo do promjene tehničkog pravilnika za stražnji dio podnice. Ali, vidio sam razvoj bolida u zračnom tunelu i na dinamometru pa vjerujem da smo se značajno potrudili.”
Ferrari po novim “hendikep” pravilima razvojnih sati u zračnom tunelu ima nešto više vremena od spomenutih ekipa, a to će iskoristiti za razvoj šasije za 2022. godinu.
“Naš fokus tijekom 2021. će biti razvoj bolida za 2022. To će biti glavni cilj. Nećemo provesti puno vremena na dizajnu [trenutnog] bolida tijekom sezone.”
“Uvijek postoji balans. Radi se o odluci koju moramo donijeti u nekom trenutku, ali 2022. donosi tako velike promjene da će većina naših resursa biti na tom projektu.”
Naglašava važnost trodnevnog testa u Bahreinu koji započinje za 14 dana.
“Važno je odmah na početku vidjeti kako se bolid ponaša. Taj balans performansi možda bude vrijedio do kraja sezone. Mi znamo koliko smo napredovali u zračnom tunelu i po pitanju pogonske jedinice, ali bitno je vidjeti kako će se to prenijeti na stazu.”
“Događalo se u prošlosti da brojevi iz zračnog tunela ne odgovaraju stvarnosti. Još jednom kažem, tu su promjene tehničkog pravilnika za stražnji dio bolida, a tu će vjerojatno biti potreban rad oko korelacije. To će biti ključni faktor sezone.”
Ako dosad niste, pozivamo vas da nam se priključite u PulsManager fantasy igri za 2021. sezonu. Složite svoju ekipu (1. vozač, 2. vozač, motor, šasija) i borite se s više od tisuću drugih menadžera! Klik ovdje.
Morate biti logirani za komentiranje.
A da se fokusirate na 2122. gpdinu malo za “promjenu” . Tek toliko da nemate presing.
9
0
Sada Merceds kroji pravila igre. Kada Ferrari bude imao jače političare onda će možda navući vodu na svoj mlin. Pripremiti unaprijed pravila koja im odgovaraju, ponašanje guma i onda će opet biti veselja. Prvo se stvari rješavaju uz “pilence i pićence”.
3
0
Kad prije
1
0
Za svaki slucaj bolje da se prbacite za 2023 g
3
0
Prije su se prebacivali u pol sezone na iducu. Sad su krenuli prije sezone. Uskoro ce preskakati par sezona. Rekao sam ja pocetko prosle godine kada sam vidio gdje je Ferrari da ce oporavak od lanjskog debakla biti dug i bolan. Ne skidas Mercedesu 2 sekunde preko noci. To je tako i moralo bi se cudo dogoditi da naprave nekakav ogroman pomak. 2019 je bila losa, 2020 kriminal. 2 godine su isli nizbrdo, prvo trebaju znati sta rade a zadnje dvije godine su bili sve osim netko tko je izgledao da zna sta radi.
1
1
Pa trebali ste i ovu sezonu napast ali poaso je dozvoljeno kolko je zadovoljan sam i prebacivanjem fokusa na 2022,samo se nadam da neces navijace ferarija ponovno razocarat
1
0
Pa ja bum ponorel!!!!!!!!
Otkad sam si kupil Ferrarijevu majicu, njima nejde dobro…..ja bum ju vužgal 😂😂
2
1
Vužgi, vužgi, vužgi ga Blaž
1
0
🤣🤣
0
1
Iz moga kuta Ferrari nije Ferrari of onoga Šumijeva dima u Japanu 2006. Od tada kaos i uz Kimijevu titulu 2007.
0
0
Ferrari je postao kao i moj Hajduk, od početka sezone kreće s pripremama iduću i tako u krug. E da mi je dočekat da se i Ferrari i Hajduk bore za naslov, ali bojim se da je jako, jako daleko i za jedne i za druge.
5
0
Isti problemi. Osobni interesi, lova se vrti na krivim mjestima, guranje ljudi na pozicije koje su im iznad mogućnosti….a pritisak navijača za poluditi.
4
0
Hočeš reći da je Dinamo Mercedes?🤪🤪
2
1
Meni je ovo sasvim razumljivo. Ove dvije godine su ionako sprdanja. Jer kakav je smisao ako na prvoj utrci imas los auttomobil i onda pristanes na zamrzavanje svega. To za mene nije F1.
1
0
Oni k’o Dell Boy; This time next year…
4
0
Svake godine iduća godina je fokus, ajd reci 8 godina unaprijed da vam je to fokus godina da se barem ljudi ponadaju ovako kao da se reciklira jedna te ista izjava prije početka nove sezone.
0
0
ovi stalno unaprijed razvijaju bolid, a nikako da ga razviju :D
0
0