Izdvojeno

Binotto: Naš fokus bit će bolid za 2022. godinu

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 17 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrarijeva strategija uoči početka nove sezone jest ta da se usredotoče na iduću godinu, s obzirom na ogroman zaostatak za najboljim ekipama koji su imali prošle sezone.

Šef ekipe Mattia Binotto kaže da je nerealno očekivati nekakvo značajno smanjivanje tog zaostatka za Mercedesom i Red Bullom jer su mogućnosti za razvoj smanjene.

“Imamo određena ograničenja kad je u pitanju dizajn bolida i sustav tokena. Mi smo svoje tokene potrošili na stražnji dio bolida.”

“Vjerujem da je ovaj bolid bolji od prošlogodišnjeg. Očigledno, ne možete ih uspoređivati [direktno] jer je došlo do promjene tehničkog pravilnika za stražnji dio podnice. Ali, vidio sam razvoj bolida u zračnom tunelu i na dinamometru pa vjerujem da smo se značajno potrudili.”

Ferrari po novim “hendikep” pravilima razvojnih sati u zračnom tunelu ima nešto više vremena od spomenutih ekipa, a to će iskoristiti za razvoj šasije za 2022. godinu.

“Naš fokus tijekom 2021. će biti razvoj bolida za 2022. To će biti glavni cilj. Nećemo provesti puno vremena na dizajnu [trenutnog] bolida tijekom sezone.”

“Uvijek postoji balans. Radi se o odluci koju moramo donijeti u nekom trenutku, ali 2022. donosi tako velike promjene da će većina naših resursa biti na tom projektu.”

Naglašava važnost trodnevnog testa u Bahreinu koji započinje za 14 dana.

“Važno je odmah na početku vidjeti kako se bolid ponaša. Taj balans performansi možda bude vrijedio do kraja sezone. Mi znamo koliko smo napredovali u zračnom tunelu i po pitanju pogonske jedinice, ali bitno je vidjeti kako će se to prenijeti na stazu.”

“Događalo se u prošlosti da brojevi iz zračnog tunela ne odgovaraju stvarnosti. Još jednom kažem, tu su promjene tehničkog pravilnika za stražnji dio bolida, a tu će vjerojatno biti potreban rad oko korelacije. To će biti ključni faktor sezone.”

Komentiraj

17 komentara

  1. A da se fokusirate na 2122. gpdinu malo za “promjenu” . Tek toliko da nemate presing.



    9

    0
    • Sada Merceds kroji pravila igre. Kada Ferrari bude imao jače političare onda će možda navući vodu na svoj mlin. Pripremiti unaprijed pravila koja im odgovaraju, ponašanje guma i onda će opet biti veselja. Prvo se stvari rješavaju uz “pilence i pićence”.



      3

      0
  2. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Za svaki slucaj bolje da se prbacite za 2023 g



    3

    0
    • Prije su se prebacivali u pol sezone na iducu. Sad su krenuli prije sezone. Uskoro ce preskakati par sezona. Rekao sam ja pocetko prosle godine kada sam vidio gdje je Ferrari da ce oporavak od lanjskog debakla biti dug i bolan. Ne skidas Mercedesu 2 sekunde preko noci. To je tako i moralo bi se cudo dogoditi da naprave nekakav ogroman pomak. 2019 je bila losa, 2020 kriminal. 2 godine su isli nizbrdo, prvo trebaju znati sta rade a zadnje dvije godine su bili sve osim netko tko je izgledao da zna sta radi.



      1

      1
  3. Pa trebali ste i ovu sezonu napast ali poaso je dozvoljeno kolko je zadovoljan sam i prebacivanjem fokusa na 2022,samo se nadam da neces navijace ferarija ponovno razocarat



    1

    0
  4. Pa ja bum ponorel!!!!!!!!
    Otkad sam si kupil Ferrarijevu majicu, njima nejde dobro…..ja bum ju vužgal 😂😂



    2

    1
  5. Fernando Alonso 14
    Orao Prikaži

    Ferrari je postao kao i moj Hajduk, od početka sezone kreće s pripremama iduću i tako u krug. E da mi je dočekat da se i Ferrari i Hajduk bore za naslov, ali bojim se da je jako, jako daleko i za jedne i za druge.



    6

    0
  6. Meni je ovo sasvim razumljivo. Ove dvije godine su ionako sprdanja. Jer kakav je smisao ako na prvoj utrci imas los auttomobil i onda pristanes na zamrzavanje svega. To za mene nije F1.



    1

    0
  7. Sebastian Vettel 5
    battery992 Prikaži

    Oni k’o Dell Boy; This time next year…



    4

    0
  8. Svake godine iduća godina je fokus, ajd reci 8 godina unaprijed da vam je to fokus godina da se barem ljudi ponadaju ovako kao da se reciklira jedna te ista izjava prije početka nove sezone.


    0

    0
  9. ovi stalno unaprijed razvijaju bolid, a nikako da ga razviju :D


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni