Izdvojeno

Ferrari uoči sezone pretumbava tehnički odsjek

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Ferrari je objavio da je unutar ekipe došlo do novih promjena u strukturi tehničkog odsjeka uoči nove sezone.

Promjene za Ferrari nisu ništa strano, a posljednji put smo sličan scenarij gledali sredinom 2020. godine koja je bila njihova najgora u posljednjih 40 godina.

Tehnički odsjek podijeljen je na četiri sekcije, a čelni čovjek svake od njih odgovarat će Mattiji Binottu. Oni su Enrico Cardile (odsjek za šasiju), Enrico Gualtieri (pogonska jedinica), Laurent Mekies (trkaća sekcija) i Gianmaria Fulgenzi (lanac opskrbe).

Odsjek za šasiju reorganiziran je i unutar sebe prošlog srpnja, te je napravljena nova divizija za performanse koju vodi Cardile. Inženjerska aktivnost na stazi također će biti briga istog odsjeka.

Unutar tog odsjeka za šasiju David Sanchez će nadgledati koncept bolida, Fabio Montecchi će biti glavni za projektni inženjering, a djelatnosti vezane za bolid će voditi Diego Ioverno.

Ferrari je za ove promjene rekao da su napravljene s ciljem kako bi bili produktivniji u potrazi za maksimalnim performansama.

Bivši šef odsjeka za šasiju Simone Resta je sad na čelu novog, odvojenog odsjeka koji će nadgledati razvoj komponenti za kupce iz Haasa.

Mišljenje autora- Čime se baviš? - Ja sam asistent regionalnog menadžera za nadgledanje koncepta bolida unutar divizije za performanse odsjeka za šasiju.

Komentiraj

10 komentara

  1. Mislim da bi lanac opskrbe mogao funkcionirat…
    Ostalo i ne baš….


    0

    0
  2. Mick Schumacher 47
    senna66 Donator Prikaži

    Nikakva produktivnost već će sada Binottou biti lakše prebaciti odgovornost na druge. Nice one Mattia, nice one.



    3

    0
  3. Ayrton Senna
    LR7 Prikaži

    Čuj to ‘pretumbava’ ba ha haa..Prevedeno; petljaju ponovno ilitiga mućkaju…A taman sam pomislio kako su tihi,pritajili se,marljivo rade da se prikradu potiho vrhu jel unazad par sezona su lajali na sva zvona kad ono kifla..Pred sezonu oni rezove rade..Nezz kaj bi čovjek mislio..A čisto sumnjam da gora olupina od ove zadnje nemre bit..


    0

    3
  4. Mlađi pomoćnik višeg asistenta zamjenika šefa pododjela “Karika” u odjelu “Klipovi” podsektora “Cilindri” sektora “Blok motora” – odjeljenje “Motor sa unutrašnjim sagorijevanjem”



    6

    0
  5. Ko da isčitavam pljanove Manifesta komunističke partije i programa Saveza komunista Jugoslavije
    od nadležnog Komiteta konferencije organizacije SKJ. Sve drug do druga.. uz parolu “Rad, Red i Disciplina” ili onu “Mi gradimo prugu, pruga gradi nas!”



    2

    2
  6. Carevi pogrešnih trenutaka. Ništa nisu naučili iz grešaka.



    1

    0
  7. Ajoooooooj, imaju više voditelja odsjeka nego
    Top-Shop i E-bay zajedno
    🤣🤣


    0

    1
  8. Mlada su momcad pa su nasli bolji sistem.


    0

    1
  9. Sta oni pretumbaju to nestumba niko živ.
    Sreća pa ima puno drugi zanimljivi slučajeva u sezoni,
    Ric,Alo.Per,.Vet.
    Vec sam se navikao od njih!



    1

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni