Izdvojeno

Ferrari ulazi u Le Mans Hypercar klasu

Piše: josip123

Prije 2 godina, 10 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 2 minuta

Nakon razdoblja proučavanja i analiza, posljednjih tjedana Ferrari je započeo razvoj novog LMH automobila. Raspored testiranja na stazama, ime automobila kao i imena vozača koji će činiti službenu posadu, bit će dio budućih najava.

Ferrari će se tako pridružiti Hypercar klasi pedeset godina nakon posljednjeg službenog sudjelovanja u kraljevskoj klasi Svjetskog prvenstva u sportskim automobilima 1973. godine. Ferrari ima respektabilan rekord u konkurenciji zatvorenih kotača s 24 svjetska naslova (posljednji put 2017.) i 36 pobjeda u 24 sata Le Mana.

John Elkann predsjednik Ferrarija, izjavio je: 

„U više od 70 godina utrkivanja na stazama diljem svijeta vodili smo svoje automobile do pobjede istražujući najmodernija tehnološka rješenja, a to su inovacije koje proizlaze sa same staze te koje na kraju implementiramo u naše cestovne automobile. Novim programom Le Mans Hypercar, Ferrari još jednom potvrđuje svoju sportsku predanost i odlučnost da bude protagonist u glavnim svjetskim auto-moto sportskim događajima.”

Od 2020./21. sezone u Svjetskom prvenstvu izdržljivosti (WEC), dosadašnja LMP1 klasa bit će zamijenjena novom klasom hiperautomobila, koja je sada i od strane FIA-e službeno priznata pod imenom „Le Mans Hypercar“.

Do sada su svoj ulazak potvrdile momčadi Toyota, Porsche, Peugeot, Glickenhaus Racing, ByKolles Racing i sada Ferrari. Ulazak Aston Martina sa svojim Valkyrieom je odgođen do daljnjega.

Komentiraj

10 komentara

  1. spomenuta Valkyria je bila najrazvikaniji od svih LMH, a sad ih niti neće biti na startu.



    2

    0
  2. Zadnjih nekoliko godina ne pratim baš WEC zbog predvidljivosti i manjka konkurentnih automobila. Jedva čekam ovogodišnji Le Mans :cheer:


    0

    0
  3. Super… Sad kad su skoro pa ujedinili daytona i le mans pravila postoji sansa za puno konkurencije i zanimljivosti u utrkama izdrzljovosti. Meni osobno zadnjih godina su zanimljivije od formule.. Sad gt klasa gubi konkurenciju a dobivaju prototipovi


    0

    0
  4. mozda WEC ponovo postane vrhunac motorsporta kao nekad davno…..


    0

    0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni