Izdvojeno

Red Bull predstavio svoj novi bolid!

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 21 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 1 minuta

Red Bull je upravo na društvenim mrežama objavio kratki promotivni video kojeg su nazvali predstavljanjem novog bolida.

Video i fotografije možete pogledati u nastavku.

Galerija fotografija

Komentiraj

21 komentara

  1. Fernando Alonso
    Brane FA14 Prikaži

    Drastična promjena….jedva sam ga prepoznao..OMG….ovi su gori od Merca po pitanju kreativnosti livreje



    9

    3
  2. Sebastian Vettel 5
    dzalac Prikaži

    Honda na zadnjem krilu :thumbs:



    7

    0
  3. Fernando Alonso
    Mr.Spaceguy Donator Prikaži

    Već pomalo dosadna livreja, svakako plus za Hondin natpis.



    1

    2
  4. Pirelli Intermedium
    crofessional Donator Prikaži

    Kako bi živnulo to sve da je boja kao s RB limenke!
    Plusevi su – više žutog na nosu i zahvala Hondi na krilu. Ostalo je dosadno!



    2

    0
  5. Nigel Mansell
    drv Prikaži

    Nažalost, čini se da nitko ne ulazi u neke drastične promjene livreje (osim ako ne uleti neki novi glavni sponzor, *kof* roza *kof*).
    Vjerojatno čuvaju kreativnost za sljedeću sezonu i nove aute po novim pravilima.


    0

    0
    • Fernando Alonso
      Lovro Andraka urednik Prikaži

      Po mom mišljenju nisu ni potrebne stalne drastične promjene, ali mislim da ćemo ove godine svakako imati dosta novih livreja – Alpha i Alfa su se predstavile u poprilično drukčijem izdanju, Aston Martin i Alpine stižu s potpuno novim livrejama, a Haas ili Williams bi mogao postati ružičast zbog BWT-a. Osobno nemam ništa protiv ovakve nepromijenjene Red Bullove livreje, oni su prepoznatljivi po ovim bojama i ne trebaju ništa pretjerano mijenjati.



      5

      0
  6. Definitivno izgleda mocno,jedva cekam pocetak sezone joooojj


    0

    0
  7. Narain Karthikeyan
    Narain Karthikeyan Prikaži

    Jel moze da stavite i koju sliku od prosle godine za sve momcadi da malo vidimo razlike?



    1

    0
  8. Zasada svi izgledaju dosta dobro…
    Ali uskoro će Ferrari doći sa onom tupom širokom nosinom



    2

    0
  9. Ne izgleda lose,ali ovo je sve od prošle godine,tu i tamo koja sitnica,sutra imaju filmski dan,tu ce se vec vidjet veca razlika na zadnjem kraju,nadam se da ce bit dosta stabilniji.. i da moze bit blize W12.



    1

    1
  10. jesu sigurni da su predstavili novi? oni ko Racing Point prošle godine koriste prošlogodišnji, ali svoj :)


    0

    2
  11. 2021. bit iće borba Max vs Lewis. Botas će biti 3.


    0

    2
  12. da li neko zna kakva je ovo rupa na podu posto se na senki poda vidi rupa.


    0

    1

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni