Izdvojeno

Albon objasnio što je pošlo po krivu u 2020.

Piše: Ante Vetma

Prije 2 godina, 3 komentara

Procijenjeno vrijeme čitanja: 3 minuta

Alexander Albon ne odustaje od povratka u Formulu 1 i jasno poručuje da ponovo želi svoje trkaće mjesto. U osvrtu na 2020. godinu prepoznao je što je za njega pošlo po krivu i zašto je osvojio manje od polovice bodova Maxa Verstappena iako je odradio više krugova.

“Ruku na srce, situacija je išla nabolje. No, to se dogodilo prekasno. Mislim da je moja najbolja utrka sezone bila Abu Dhabi.”

Albon je sezonu završio četvrtim mjestom, iza pobjednika Verstappena i dva Mercedesa. Samo je dvaput prošle sezone bio bolje plasiran, a i to je bila djelomična posljedica odustajanja drugih vozača – u Bahreinu i Mugellu.

“Mislim da mi je nedostajalo iskustva.”

“Osjetio sam to tijekom godine kad bih surađivao s mojim inženjerom. Tek smo počeli shvaćati što se treba napraviti da izvučemo brzinu iz bolida. To je proces koji traje.”

“Osjetio sam da sve više toga sjeda na svoje mjesto kako se bližio kraj godine. Možda neki rezultati nisu bili sjajni, ali općenito sam bio na putu napretka.”

Na njegovu žalost – Red Bull nema previše strpljenja za vozače kojima je potrebno vrijeme za snalaženje. Daniil Kvyat i Pierre Gasly su primjeri koji pokazuju da Helmut Marko uvijek ima spreman prst na okidaču.

Ove sezone Albon će ostati povezan s Red Bullom, a što se tiče Formule 1 – odrađivat će posao u simulatoru i bit će na raspolaganju ako se pokaže da AlphaTauri treba zamjenu.

“Neću ove godine biti previše u bolidu. Ali, prije svega – mogu provesti vrijeme učeći. Bit ću prisutan na svim stazama i moći ću shvatiti perspektivu inženjera i kako ekipa funkcionira u nekom dubljem smislu.”

I dalje je uvjeren da svoj talent može dokazati u bolidu koji mu bolje odgovara i kojime može vladati:

“To nije bio bolid jednostavan za vožnju. Dio mene zna da bi rezultati bili puno bolji da sam se mogao opustiti u tom bolidu. Trenutno radim na tome na ovom bolidu RB16B. Poanta je učiniti bolid bržim. Puno toga sam radio tijekom zime.”

Ovo nije prvi put da Albon ima neizvjesnu budućnost. Još je 2012. godine dobio otpusno pismo iz Red Bullove škole mladih vozača. Vjeruje da se i ovaj put može vratiti, baš kao i tada.

“Puno puta sam tijekom karijere bio u ovoj situaciji. Vjerujem u sebe i znam da se mogu vratiti. To je moj cilj. Već sam dobivao otkaze i ovo nije prvi put. Naučio sam da se sve svede na to – koliko nešto želite. Moja želja je veća nego kod bilo kojeg drugog vozača, a s time dolazi velika odlučnost. Neću se zaustaviti niti u jednom trenutku. Što se mene tiče – glavu dolje i marljivo raditi. Došao sam do tu jer sam bio marljiv, a kao što sam rekao – želim opet to vozačko mjesto.”

Komentiraj

3 komentara

  1. Nigel Mansell
    The Simpsons Prikaži

    Problem je što RB traži strojeve a vozači su ljudska bića.



    4

    1
  2. Pascal Wehrlein 94
    Wehrlein94 Prikaži

    Pa da ga Hamilton nije zatvorio na prvoj utrci u Austriji moguće je da bi Albon bio pobjednik te utrke i tko zna u kojem bi smjeru krenula sezona i Albonova karijera… moguće je da ga je ta utrka te Brazil sezonu ranije malo previše obeshrabrio jer u te dvije utrke Albon je pokazao da je sposoban doći u borbu za pobjede… ne znam.. nakon toga se totalno izgubio. Šteta



    3

    0
    • Obe utrke je usao u borbu za podijum nakon odustajanja drugih vozaca (sudar 2 Ferrarija, Maxov peh u Austriji) i izlaskom safety cara gdje je oba puta imao srece sto ga je ekipa dovela u poziciju za podijum/trijumf.
      Po paceu u spomenutim utrkama je bio daleko iza ostalih, kao i u svim ostalim utrkama prethodne sezone.
      Prerano je dosao u Red Bull, nije se snasao i eto.



      1

      0

Novo na forumu

Otvori forum

Puls podržavaju

Mjesečni pretplatnici:


Naši zadnji donatori:

Doniraj

Molim?!

Bok , internet se promijenio. Sadržaj, vrijeme, znanje i rad uložen u portal koštaju i bez vaše pomoći - ove zajednice više ne bi bilo.

Ako cijeniš što radimo svaki dan već 8 godina, podrži nas tako da postaneš pretplatnik ili doniraš iznos po volji.

Kolumne

Meksiko: Radio komunikacija Verstappen-Red Bull

Radio transkript // Ante Vetma

Last car is now approaching the back of the grid Gianpiero LambiaseCar behind - Hamilton, Checo P3 Mode 10, Max, mode 10 When you can - display 8 Gap behind 13s Bias offset if you need it Gap 14s You are two tenths stronger in the final sector DRS is active Gap 16s Keep on top of the surface management, Max Gap 14s Okay, mode 6, and gap behind 13s Keep us updated on the tools requirements as well,...

Inventura: Vrhovi arhitekture timova

Radio transkript // Pulsmedia portal

Ukoliko ostavimo po strani vozače, ljudi koji su najizloženiji svjetlu pozornice jesu šefovi momčadi, osim ako se ne zovete Adrian Newey Osobe koje se nalaze na toj poziciji su različitih karaktera, načina pristupa stvarima i reakcijama u javnosti, ali jedna crta koja stvara konekciju između svih njih jeste liderska osobina Iako se stalno priča o liderima i razvoju liderskih karakteristika, u današnjem svijetu zapravo kronično...

Predobro da bi bilo dozvoljeno

Oktanski koktel // Ante Maras

Formula 1 se često smatra vrhuncem motosporta, poligonom za razvoj novih tehnologija koje prije ili kasnije pronađu put do cestovnih automobila, stoga i ne čudi da u potrazi za tom desetinkom prednosti mnogi inženjeri traže rupe u pravilniku te razmišljaju izvan okvira, što im nerijetko uspije, nekad toliko dobro da FIA i/ili druge momčadi moraju intervenirati kako prvenstvo ne bi izgubilo zanimljivost S druge strane, nekad rješenja ne...

Još kolumni